Агроінтернатура – можливість знайомства з майбутньою професією!
Кожній людині колись треба робити перші кроки в професії. Саме для того, щоб найкраще пристосуватися до нових умов, до обраного роду заняття, здобути нові знання з професії, є такий етап у кар‘єрній драбині, як аргоінтернатура.
«У сучасних умовах на перший план виходить не сама наявність диплома, а реальні знання і вміння, набуті студентом за час навчання, - каже директор Інституту ПКП, професор Аверчев О.В., - а це практично неможливо, якщо оцінювання знань у вузі не організовано належним чином. Система повинна бути побудована так, щоб викладач, знаючи, що студентські знання як результат його роботи будуть оцінені належним чином, старався добре навчити, а студент - добре навчитися, отримати максимум знань. Це стане реальністю тільки за умови справедливого оцінювання ».
Тристороння співпраця: Херсонський державний аграрний університет, Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва та підприємство - вигідна всім учасникам. Студент отримує майданчик для професійного старту, а підприємство – свіжі сили для створення висококваліфікованого штату й кадрового резерву.
Так, дві студентки 4 курсу спеціальності «Геодезія, картографія та землеустрій» Бабешко Ірина та Верлата Ірина проходили стажування на приватному підприємстві «Левас», що знаходиться за адресою м. Херсон, вул. Фрітаун 90 з 03.04.2017 по 16.06.2017 року.
На підприємстві займали посаду практиканта – студента. В процесі роботи вони ознайомилась:
- із структурою та організацією роботи підприємства;
- із нормативно-правовими документами якими керується приватне підприємство;
- із нормативно-технічною документацією щодо відведення земельних ділянок у власність та в оренду.
Під час проходження стажування виїжджали на місцевість для топографо-геодезичних робіт де агроінтернам стали у пригоді здобуті знання, отримані за період навчання та вивчення пройдених дисциплін, що дало змогу виконувати всі завдання які були поставлені керівником практики.
За період проходження стажування проявили себе як сумлінні працівники, надійні, відповідальні, цілеспрямовані, комунікабельні, постійно мали прагнення до вдосконалення професійних знань, проявляли стійкість в стресових ситуаціях, винахідливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях. Всю доручену роботу виконували старанно в період проходження агроінтернатури.
Після закінчення стажування отримали відповідні знання і навички щодо устрою території садів, брали участь у реальному робочому процесі.
Можливість навчання в агроінтернатурі дала нам змогу отримати необхідний практичний досвід та основу упорядкування територій багаторічних плодоягідних насаджень, для розвитку плодовоовочевої продукції як, а саме удосконаленню розміщення садів, що передбачає розміщення порід і сортів, розміщення кварталів і бригадних ділянок, розміщення виробничих центрів, розміщення шляхової мережі, розміщення лісосмуг.
Здійснювати комплекс геодезичних робіт при вирішенні різних інженерно-технічних завдань, в тому числі по прив'язці існуючих і переносу в натуру проектних об'єктів при проведенні геолого-розвідувальних та інших робіт.
Здійснювати необхідні геодезичні вимірювання та ведення польової документації.
Брати участь в складанні відповідних розділів проектів проведення геолого-розвідувальних та інших робіт.
Здійснювати геодезичний контроль за роботами.
Забезпечувати дотримання встановлених норм і правил, а також облік і збереження геодезичних знаків при виконанні геодезичних робіт.
Оформляння виробничої документації та звітності.
Ми висловлюємо велику вдячність професору Авереву О.В. за співпрацю з Українським проектом бізнес-розвитку плодоовочівництва за надану можливість бути агроінтернами та учасниками проекту. Данне підприємство зацікавлене в нас як в спеціалістах данного профілю, тому після закінчення курсу магістра ми вже працевлаштовані!
Дякуємо!
Автор: агроінтерни Бабешко І., Верлата І. та начальник відділу Інституту ПКП Барсук Ю.