ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Участь навчально-методичного відділу ХДАЕУ у серії лекцій «Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості»

10 та 12 грудня 2024 року представники навчально-методичного відділу Херсонського державного аграрно-економічного університету відвідали лекції «Empowering Ukrainian Higher Education: Navigating the AI Revolution in Teaching and Learning та Generative AI and Education: Opportunities and Issues в рамках підвищення кваліфікації на тему: «Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості». Метою заходів є інтегрування штучного інтелекту в освітній процес задля забезпечення високої якості освіти та досліджень.



10 грудня 2024 року запрошеним спікером була професорка Роуз Лаккін, доктор філософії з когнітивних та комп’ютерних наук, магістр штучного інтелекту та комп’ютерних наук, почесний професор Університетського коледжу Лондона, Великобританія. Професорка Лаккін розкрила трансформаційний потенціал штучного інтелекту в українській вищій освіті, висвітливши можливості персоналізованого навчання, автоматизації оцінювання та аналізу даних, а також виклики, пов’язані з етикою, конфіденційністю та готовністю закладів освіти. Особливу увагу вона приділила розробці стратегій впровадження ШІ, розвитку компетенцій персоналу та створенню ефективних моделей управління, які відповідають потребам української освітньої системи.







12 грудня 2024 року лекцію проводив професор Майк Шарплз, доктор філософії з штучного інтелекту, магістр обчислювальної техніки, почесний професор Інституту освіти Відкритого університету, Великобританія. Професор Шарплз пояснив та навів приклади, як генеративний ШІ, зокрема ChatGPT, змінює освіту, виконуючи різноманітні завдання – від ідей для написання есе до створення планів занять і ведення діалогів. Лекція охопила питання, як-от: розпізнавання робіт, створених ШІ, розробка політик для його використання в освіті, програми «ШІ-грамотності» для викладачів і студентів. Професор також представив можливості ШІ у викладанні й оцінюванні, зокрема таких моделей як «Двигун можливостей», «Опонент Сократа», «Співрозробник» і «Динамічний оцінювач».





Дякуємо організаторам за можливість отримати цікаві та необхідні знань щодо інтеграції штучного інтелекту в сучасній освітній процес.

 

Автор: Навчально-методичний відділ ХДАЕУ (13.12.2024)