ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Добірка вакансій у EBS!


 

EBS — команда експертів, яка допомагає бізнесам зростати, масштабуватися та знаходити ефективні рішення. Ми реалізували сотні проєктів і постійно розширюємо експертизу.

Локація: м. Київ.

 

1. Помічник аудитора.

Ідеальний кандидат:

- Вміє пріоритезувати задачі та прагне досягти результату;

- Вміє будувати ефективну комунікацію та працювати в команді;

- Швидко навчається та має аналітичне мислення;

- Помічає навіть незначні деталі та розуміє їх важливість.

Необхідні знання та навички:

- Вища освіта за спеціальністю «Облік та аудит»;

- Досвід роботи на аналогічній посаді аудитора від 1 року буде перевагою, але готові розглянути студентів 4-5х курсів;

- Знання ПСБО/МСФЗ;

- Досвідчений користувач ПК (поглиблені знання Excel, досвід роботи з Caseware - як перевага).

Основні функціональні обов’язки:

- Участь у проведені аудиторських перевірок для локальних та іноземних компаній;

- Підготовка робочих документів аудитора, документування результатів виконаних процедур, підготовка звітів;

- Робота з Caseware в модулі Audit international;

- Трансформація, консолідація фінансової звітності згідно МСФЗ;

- Надання консультацій з питань стандартів IFRS.

Пропонується:

- Офіційне працевлаштування;

- Бонусна система та щорічний перегляд заробітної плати;

- Гнучкий графік роботи;

- Різноманітність проектів та прозору систему кар'єрного зростання;

- Медичне страхування працівників;

- Систему корпоративного навчання;

- Дружню команду, в якій панує атмосфера поваги та взаємодопомоги.

 

2. Помічник бухгалтера.

Ідеальний кандидат:

- Вміє будувати ефективну комунікацію;

- Має аналітичне мислення;

- Вміє пріоритезувати задачі та планувати свій час;

- Адаптується до змін;

- Не боїться викликів;

- Стресостійкий.

Необхідні знання та навички:

- Вища освіта (також розглядаємо студентів);

- Впевнене володіння ПК: MS Office (Excel);

- Добре знання нормативної бази.

Основні функціональні обов’язки:

- Внесення в базу первинної бухгалтерської документації (Акти, розрахункові накладні, рахунки на оплату);

- Експорт / Імпорт банківської виписки з Клієнт-Банку, рознесення в програмі 1С, аналіз рахунків, а також перевірка відображення інформації по кореспондуючих рахунках;

- Ведення авансових звітів;

- Робота з електронним кабінетом, MeDoc;

- Виконання доручень старшого бухгалтера (в рамках професійних компетенцій).

Пропонується:

- Офіційне працевлаштування;

- Графік роботи з можливістю обирати робочі години: пн-пт з 08:00 - 10:00 до 17:00 - 19:00;

- Бонусну систему та щорічний перегляд заробітної плати;

- Різноманітність проєктів та прозору систему кар’єрного зростання;

- Медичне страхування працівників та програму mental care;

- Систему корпоративного навчання;

- Дружню команду, в якій панує атмосфера поваги та взаємодопомоги.

 

3. Асистент відділу продажів.

Ідеальний кандидат:

- Комунікує чітко й ефективно;

- Має аналітичне мислення;

- Вміє ставити пріоритети та планувати свій час;

- Адаптується до змін;

- Діє проактивно, структурно та уважно до деталей.

Необхідні знання та навички:

- Вища освіта або студент останніх курсів (у сфері економіки, права або маркетингу);

- Досвід роботи у цій сфері буде перевагою;

- Впевнене володіння PowerPoint / Canva /Figma;

- Знання англійської мови на рівні pre-intermediate.

Основні функціональні обов’язки:

- Підготовка та подача тендерних документів, координація з внутрішніми відділами та контроль дотримання дедлайнів;

- Створення презентацій у PowerPoint / Canva, підготовка персоналізованих комерційних пропозицій, регулярне оновлення корпоративних матеріалів;

- Вивчення лінійки послуг компанії, участь у внутрішніх навчаннях і вебінарах для кращого розуміння продуктів.

Пропонується:

- Офіційне працевлаштування;

- Гібридний графік роботи з можливістю обирати робочі години: пн-пт з 08:00 - 10:00 до 17:00 - 19:00;

- Бонусна система та щорічний перегляд заробітної плати;

- Різноманітність проєктів та прозору систему кар’єрного зростання;

- Медичне страхування працівників та програму mental-care;

- Корпоративне навчання та курси англійської мови;

- Дружню команду, в якій панує атмосфера поваги та взаємодопомоги.

 

Разом з EBS Ви можете:

- Зрозуміти, як працює бізнес зсередини та відчути ритм справжніх проєктів;

- Навчитись у досвідчених колег та отримати підтримку на кожному етапі;

- Здобути практичні навички, які стануть фундаментом твоєї кар’єри;

- Брати участь у цікавих проєктах та розвиватися разом із компанією;

- Отримати прозору систему кар’єрного зростання, гнучкий графік, вдосконалення професійних навичок, медичне страхування та програму ментальної підтримки.

 

Якщо Вас зацікавила одна із вакансій, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..