Офіс-менеджерка до групи Компаній «Овостар Юніон»
Група Компаній «Овостар Юніон» (Агропромисловий Холдинг — лідер з виробництва та продажу курячого яйця ТМ «ЯСЕНСВІТ» та яєчних продуктів ТМ «ОВОСТАР»).
Агропромисловий холдинг націлений на сталий розвиток і гарантує стабільну роботу з довгостроковою перспективою.
Обов’язки:
- Організація та координація роботи офісу, забезпечення його ефективного функціонування; допомога адміністративно-господарському відділу.
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, електронної пошти.
- Прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків, адміністрування роботи офісних водіїв/переговорних кімнат/ виклик кур’єра/ і тп.
- Підготовка документів, звітів, презентацій, ділової переписки.
- Організація зустрічей, переговорів, ділових поїздок (бронювання квитків, житла).
- Бюджетування офісних витрат; складання звітів.
- Формування заявок на закупівлю канцелярії, господарчих товарів та офісного обладнання.
- Табелювання адміністративно-господарчого віддділу.
- Доведення до керівників підрозділів вказівок, розпоряджень, доручень, контроль їх виконання.
- Виконання інших адміністративних завдань керівництва.
- Ведення електронного документообігу: вхідні/вихідні/договірна робота.
- Робота з паперовими документами: отримання, відправка, сортування, облік, зберігання (архів).
Ідеальний кандидат:
Навички, необхідні для роботи в даній посаді:
- активна життєва позиція та комунікабельність;
- самостійність у прийнятті рішення, вміння планувати свій час, організаторські здібності;
- здатність координувати та організовувати, виконання індивідуальної роботи, ініциатівнисть;
- грамотність, комунікабельність, гнучкість, дипломатичність, відповідальність, ретельність і акуратність;
- здатність працювати з великими обсягами паперових документів, увага до деталей
- коректна поведінка з будь-якою конфіденційною інформацією;
- бажані: досвідчений користувач ПК та офісної техніки.
Знання, необхідні для роботи в даній посаді:
- знання основ діловодства, процесу документообігу, оформлення ділових листів, розпоряджень, планів заходів тощо;
- досвід роботи на посаді офіс-менеджера, адміністратора офісу;
- впевнений користувач ПК (MS Office:Word, Excel, PowerPoint), Outlook (календарі);
- бажані: Системи електронного документообігу (ЕДО), знання 1С.
Пропонується:
- Активна та відкрита атмосфера, дружній колектив, підтримка колег;
- Можливість працювати над цікавими проєктами;
- Конкурентна заробітна плата та соціальний пакет;
- Професійний розвиток та навчання;
- Бронювання працівників;
- Офіційне працевлаштування з 1-го дня;
- Своєчасну офіційну заробітну плату;
- Соціальні гарантії відповідно до чинного законодавства;
- Офіс оснащений генератором та старлінком;
- Робота в офісі понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00.
Якщо Вас зацікавила вакансія, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..