ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Офіс-менеджерка до групи Компаній «Овостар Юніон»

Група Компаній «Овостар Юніон» (Агропромисловий Холдинг — лідер з виробництва та продажу курячого яйця ТМ «ЯСЕНСВІТ» та яєчних продуктів ТМ «ОВОСТАР»).

Агропромисловий холдинг націлений на сталий розвиток і гарантує стабільну роботу з довгостроковою перспективою.

Обов’язки:

- Організація та координація роботи офісу, забезпечення його ефективного функціонування; допомога адміністративно-господарському відділу.

- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, електронної пошти.

- Прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків, адміністрування роботи офісних водіїв/переговорних кімнат/ виклик кур’єра/ і тп.

- Підготовка документів, звітів, презентацій, ділової переписки.

- Організація зустрічей, переговорів, ділових поїздок (бронювання квитків, житла).

- Бюджетування офісних витрат; складання звітів.

- Формування заявок на закупівлю канцелярії, господарчих товарів та офісного обладнання.

- Табелювання адміністративно-господарчого віддділу.

- Доведення до керівників підрозділів вказівок, розпоряджень, доручень, контроль їх виконання.

- Виконання інших адміністративних завдань керівництва.

- Ведення електронного документообігу: вхідні/вихідні/договірна робота.

- Робота з паперовими документами: отримання, відправка, сортування, облік, зберігання (архів).

Ідеальний кандидат:

Навички, необхідні для роботи в даній посаді:

- активна життєва позиція та комунікабельність;

- самостійність у прийнятті рішення, вміння планувати свій час, організаторські здібності;

- здатність координувати та організовувати, виконання індивідуальної роботи, ініциатівнисть;

- грамотність, комунікабельність, гнучкість, дипломатичність, відповідальність, ретельність і акуратність;

- здатність працювати з великими обсягами паперових документів, увага до деталей

- коректна поведінка з будь-якою конфіденційною інформацією;

- бажані: досвідчений користувач ПК та офісної техніки.

Знання, необхідні для роботи в даній посаді:

- знання основ діловодства, процесу документообігу, оформлення ділових листів, розпоряджень, планів заходів тощо;

- досвід роботи на посаді офіс-менеджера, адміністратора офісу;

- впевнений користувач ПК (MS Office:Word, Excel, PowerPoint), Outlook (календарі);

- бажані: Системи електронного документообігу (ЕДО), знання 1С.

Пропонується:

- Активна та відкрита атмосфера, дружній колектив, підтримка колег;

- Можливість працювати над цікавими проєктами;

- Конкурентна заробітна плата та соціальний пакет;

- Професійний розвиток та навчання;

- Бронювання працівників;

- Офіційне працевлаштування з 1-го дня;

- Своєчасну офіційну заробітну плату;

- Соціальні гарантії відповідно до чинного законодавства;

- Офіс оснащений генератором та старлінком;

- Робота в офісі понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00.

 

Якщо Вас зацікавила вакансія, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..