ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Kreston Ukraine у пошуках талановитих студентів

Kreston Ukraine, одна з найбільших аудиторських та консалтингових компаній України та світу, у пошуках талановитих студентів.

Серед клієнтів — лідери ринку (Укрпошта, ДТЕК, МАУ, Укртелеком, Динамо, Алло, Ерідон, Артеріум та інші).

Kreston Ukraine пропонує:

  • роботу в дружній команді, менторство від досвідчених колег;
  • прозору систему кар’єрного зростання;
  • постійне навчання у межах компанії, курси корпоративної англійської;
  • можливість отримання міжнародних та національних професійних сертифікатів;
  • медичне страхування;
  • можливість роботи part-time та віддалено.

 

1. Асистент аудитора

Вимоги:

Студент останніх курсів або вже отримав вищу економічну освіту, є теоретична підготовка в бухгалтерському обліку та оподаткуванні, впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel — обов’язково) та бажаєш отримати досвід роботи в міжнародній компанії, вдосконалювати свої навички щодня?

Умови:

  • можливість працювати як в офісі, так і віддалено;
  • зручна локація (розташування поряд з м.Либідська, «БЦ Палладіум Сіті»);
  • сучасний офіс;
  • комфортні умови праці;
  • медичне страхування після проходження випробувального терміну;
  • офіційне працевлаштування, навчання та саморозвиток;
  • гідна винагорода.

 

2. Transfer Pricing Intern

Вимоги:

Студент останніх курсів або вже отримав вищу економічну освіту, є теоретична підготовка в бухгалтерському обліку та оподаткуванні, впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel — обов’язково) та бажаєш отримати досвід роботи в міжнародній компанії, вдосконалювати свої навички щодня?

Умови:

  • можливість працювати як в офісі, так і віддалено;
  • зручна локація (розташування поряд з м.Либідська, «БЦ Палладіум Сіті»);
  • сучасний офіс;
  • комфортні умови праці;
  • медичне страхування після проходження випробувального терміну;
  • офіційне працевлаштування, навчання та саморозвиток;
  • гідна винагорода.

Обов’язки:

  • аналіз ринку;
  • робота з професійними базами даних/програмами;
  • підготовка документації з трансфертного ціноутворення;
  • підготовка звітів/відомостей;
  • проведення функціонального та економічного аналізу операцій.

 

3. Податковий консультант

Якщо Ваш пріоритет – можливість працювати віддалено або за гнучким графіком, навчання та саморозвиток, гідна винагорода – тоді відправляйте своє CV на обрану вакансію.

Обов’язки:

  • написання консультацій з питань податкового обліку;
  • участь в аудиті фінансової звітності при перевірці ділянки оподаткування;
  • аудит податкової звітності, підготовка коригувань до податкової звітності;
  • участь в реалізації проектів з аудиту та податкового консультування.

Побажання до кандидати:

  • знання податкового законодавства України та бухгалтерського обліку;
  • досвід участі в проєктах з податкового консультування, податкового аудиту;
  • вміння грамотно і логічно викладати свої думки і положення податкового законодавства в усній і  письмовій формах;
  • вміння працювати з великими обсягами інформації;
  • комунікабельність, відповідальність, уважність до деталей;
  • знання МСФЗ, П (С)БО і МСА;
  • впевнений користувач Microsoft Office;
  • буде перевагою – англійська мова (intermediate і вище).

 

4. Content manager/SMM manager

Якщо Ваші пріоритети зручна локація (розташування поряд з м.Либідська, «БЦ Палладіум Сіті»), сучасний офіс, комфортні умови праці, можливість працювати як в офісі так і віддалено, офіційне працевлаштування, навчання та саморозвиток, гідна винагорода та додаткові плюшки – тоді відправляй своє CV на обрану вакансію.

Обов’язки:

  • написання новин, коментарів, кейсів;
  • ведення соціальних мереж компанії;
  • забезпечення виступів доповідачів від компанії на галузевих і бізнес-заходах;
  • залучення інформаційних партнерів, організація спеціальних проєктів в ЗМІ і ведення рекламних кампаній;
  • посилення видимості бренду на ринку;
  • підтримання відносин з партнерами та друзями компанії;
  • внутрішні комунікації.

Побажання до кандидата:

  • досвід роботи від 1-го року на посаді SMM/PR manager;
  • впевнений користувач ПК;
  • прагнення професійно розвиватися, здатність до навчання, уважність, орієнтація на результат;
  • вміння грамотно формулювати та висловлювати думку.

 

Якщо Вас зацікавила вакансія, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..