ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Russian Turkish

Тренди, прогнози, перспективи туристичного бізнесу для представників Аграрного у семінарі «Турбіз: випробування майбутнім. Light»

11 березня 2019 року представники економічного факультету к.е.н, доцент, завідувач кафедри загальноекономічних дисциплін Крикунова В. М., к.е.н., старший викладач кафедри менеджменту організацій Кацемір Я. В., старший викладач кафедри публічного управління та адміністрування Дуга В. О., асистент кафедри менеджменту організацій Алєщенко Л. О. взяли участь у семінарі «Турбіз: випробування майбутнім. Light».

В цей день конференц-зал готелю Optima (м. Херсон)  зібрав менеджерів готельного та туристичного бізнесу, викладачів, які хочуть розвиватися і освоювати нові професійні інструменти, керівників та власників туристичних агентств, яких цікавлять перспективи власного бізнесу.

 

Спікером івенту виступила Тетяна Кондратенко (м. Київ), CEO компанії «Vitiana» в Україні та СНД, експерт з менеджменту та маркетингу в туризмі, автор вебінарів про управління туристичними компаніями, роботу з клієнтами та створення індивідуальних турів.

 

Програма заходу в рамках весняної сесії компанії «Vitiana» виявилася дуже насиченою, включала в себе теоретичну та практичну частини. Увагу було сфокусовано на двох ключових темах: 1) тренди і прогнози розвитку міжнародного ринку туризму; 2) інструменти, які допоможуть зберегти конкурентоспроможність, незважаючи на глобальні зміни.

Було розглянуто глобальні тренди і прогнози розвитку туристичного ринку, перспективи турагентського бізнесу, досвід європейського, американського і австралійського туристичних ринків.

Тетяна ознайомила присутніх з перспективними напрямками подорожей в  найближчі роки, сучасними підходами в наданні послуг клієнтам різних поколінь (покоління Z, Y, X, бебі-бумерів, традиціоналістів), їх вподобання  під час вибору туру, готелю (закладу розміщення), розповіла про споживчі тренди 2019 року, що  буде впливати на поведінку покупців туристичних послуг. Учасники івенту набули практичних навичок у  конвертуванні попиту  в продажі з використанням ідей та інструментів запропонованих фахівцями «Vitiana».

 

Автор: Дуга Вікторія Олександрівна – старший викладач кафедри публічного управління та адміністрування