ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

24 - 27 січня 2017 Участь у ІІ семінарі проекту: ECOIMPACT

Відповідно до плану реалізації  проекту: ECOIMPACT  «Адаптивне середовище навчання для компетентності в галузі економічних і соціальних наслідків місцевої погоди, якості повітря і клімату» (Adaptive learning environment for competence in economic and societal impacts of local weather, air quality and climate  561975-EPP-1-2015-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP (2015-3320), у місті Скаліца (Словаччина) відбувся другій семінар з питань розробки навчальних матеріалів для навчальних курсів різних рівнів.

У семінарі приймали участь усі учасники проекту ECOIMPACT з України, Фінляндії, Словаччини, Росії, Польщі, всього 31 людина. ДВНЗ ХДАУ був представлений професором Нежлукченко Т.І., доцентами Папакіною Н.С. та Корбич Н.М.

Учасників семінару привітав ректор Центрольного Європейського Університету Йозеф Міндас.

 

Семінар проводили:

Доктор Олексій Умнов (Університет м. Нижній Новгород), який акцентував увагу на адаптації розроблених навчальних матеріалів для особистого середовища навчання (PLE);

 

 

Доктор Анна Фокічева (Інститут підвищення кваліфікації, Росгідромет) - підкреслила важливість метеорологічної інформації для бізнес-клієнтів та провела тренінг з аналізу метеозалежних процесів у різних галузях діяльності людини та тваринництва;

Доктор Марек Франкович (Ягеллонський університет, м. Краків, зовнішній експерт проекту) – провів інструктаж з особливостей застосування Болонського процесу при створенні галузевих навчальних курсів різних рівнів.

Мета семінару:

- розробити короткострокові «галузеві» курси для клієнтів в чутливих до погоди секторів - сільське господарство, транспорт, енергетика, охорона здоров'я (біометеорологія) і міське управління,

 - розробити університетські курси,

- розробити професійний курс підвищення кваліфікації.

Семінар був спрямований на узгодження матеріалів короткострокових "галузевих" курсів, підготовлених п'ятьма групами розробників з концепціями, закладеними в основу проекту (PLE, IoT), а також за вимогами Болонського процесу.

Результати роботи семінару:

• Розроблені пропозиції з реалізації IoT і Болонських інструментів в курси;

• Вироблений єдиний підхід до побудови індивідуальних навчальних курсів;

• Відбувся тренінг із використання систему AlteroZoom; зразки власних навчальних матеріалів в системі

• Встановлені завдання та терміни їх виконання для розробників на модифікації розроблених навчальних матеріалів.

Автор: доцент Папакіна Н.С.