Підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівників закладів освіти
В Державному закладі вищої освіти «Університет менеджменту освіту» Центрального інституту післядипломної освіти з 06.05.2024 по 15.11.2024 проходило підвищення кваліфікації за напрямом «Педагогічні, науково-педагогічні працівники та керівники закладів освіти» були проведені курси з підвищення кваліфікації за темою «Діджиталізація в освіті: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора», в якому прийняли участь Лавренко Сергій, проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності та Дудяк Наталія, декан факультету архітектури та будівництва.
Протягом курсу були прослухані наступні навчальні модулі: Модуль № 1. Освітологічний і нормативно-правовий (Розбудова системи академічної доброчесності у закладі освіти: правовий, технологічний, морально-етичний аспекти; Чинники професійного розвитку педагогів в освітньому середовищі НАПН України та Університету менеджменту освіти; Формування і реалізація державної політики забезпечення якості вищої освіти; Науково-методичний супровід забезпечення якості в закладах освіти; Менеджмент консалтингової діяльності в закладі освіти; Методика побудови освітнього відеоролику; Інформаційна безпека педагогічного працівника); Модуль № 2. Психологічний та педагогічний менеджмент (Цифрові засоби управління освітньою діяльністю закладу освіти; Психологічна безпека освітнього середовища: сутність і умови створення; Коучинг у діяльності викладача вищої школи; Управління проєктним навчанням у закладах професійної /фахової предвищої/ вищої освіти; Рефлексивна позиція педагогічних / науково-педагогічних працівників як чинник подолання психологічних бар'єрів щодо впровадження освітніх інновацій); Модуль № 3. Посадово-функціональний (Цифрова адженда – 2024: освітній аспект; Створення відеоконтенту засобами цифрових інструментів; Тьюторство у дистанційному навчанні; Інноваційні технології в інформальній освіті як складова саморозвитку педагогічних працівників; Розвиток та впровадження технологій дистанційного навчання в систему професійної освіти); Модуль № 4. Інформаційно-комунікаційний (Особливості застосування елементів гейміфікації в системах управління навчанням та вебсервісах організації дистанційного навчання; Edtech в управлінні закладом освіти: сучасний контекст; Цифрові технології для безпеки учасників освітнього процесу в кризових умовах; Сучасні підходи організації навчання в закладах вищої освіти на принципах відкритої освіти; Цифрові системи дистанційного тестування; Загрози кіберпростору: сутність та способи їх подолання); Модуль № 5. Професійно-особистісний розвиток (Основи практичної роботи у віртуальному освітньому середовищі; Інформаційні ресурси глобальної мережі для викладачів (керівників) закладів освіти; Електронні відкриті системи у науковій та педагогічній діяльності; Мережевий етикет (нетикет); Методика створення електронного підручника; Створення персонального вебсайту викладача (керівника) за допомогою CMS Wordpress; Особливості організації дистанційного навчанням за допомогою гейміфікованих систем управління навчанням та вебсервісах); Модуль № 6. Інноваційно-дослідницький (Gооgle Workspace: інструмент побудови інформаційно-освітнього середовища закладу освіти; Організація взаємодії учасників освітнього процесу в освітньому середовищі Google Classroom; Використання веб-сервісів для створення освітніх інтерактивних завдань).
За результатами підвищення кваліфікації та захисту випускних робіт слухачі отримали свідоцтва.