ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Новини Херсонського державного аграрно-економічного університету

Студентки ХДАЕУ стали новими членкинями Молодіжної ради Херсона

8 вересня здобувачки спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Херсонського державного аграрно-економічного університету – Капрелова Аполлінарія, Трусова Ксенія та Штром Дар’я – успішно пройшли відбір і стали новими членкинями Молодіжної ради Херсона.

Детальніше...

Перший тиждень навчання в ХДАЕУ: Розширений дайджест яскравого старту

Новий 2025-2026 навчальний рік у ХДАЕУ розпочався з особливою, теплою атмосферою. Для першокурсників, які розпочали свій шлях у змішаному форматі, було організовано насичений тиждень знайомств, тренінгів і відкриттів, що заклав міцний фундамент для майбутніх успіхів.

Детальніше...

Зустріч Декана зі студентським активом факультету Архітектури та будівництва

Розпочався Навчальний рік 2025-2026 знайомство, перші лекції, зустрічі, дискусії. 

 

Детальніше...

Магістрантка ХДАЕУ найкраща серед спортсменів України в стрільбі кульовій!

Здобувачі Херсонського державного аграрно-економічного університету продовжують якісно представляти університет на національному та міжнародному спортивному рівні.

 

 

 

Детальніше...

Нові досягнення співробітників Наукової Бібліотеки ХДАЕУ

У червні 2025 року відбулася Міжнародна наукова конференція імені Т. Кукурової, яка об’єднала провідних науковців, освітян та дослідників з різних країн світу. 

Детальніше...

Ознайомча зустріч куратора зі студентами групи першого курсу спеціальності G3 Електрична інженерія

1 вересня 2025 року доцент кафедри гідротехнічного будівництва, водної і електричної інженерії Віктор ЗАВОДЯННИЙ провів кураторську годину зі здобувачами вищої освіти групи першого курсу спеціальності G3 Електрична інженерія.

Детальніше...

Вшанування пам’яті доктора с.-г. н., професора, академіка В.П. Коваленка

Щороку на початку вересня ми згадуємо людину, яка змінила аграрну науку України - професора Віталія Петровича Коваленка.

Детальніше...

Заняття наукового гуртка ,,Ecolife,, для здобувачів кафедри Екології та сталого розвитку імені професора Ю.В.Пилипенка

На початку нового 2025-2026 навчального року для здобувачів кафедри екології та сталого розвитку ім. професора Ю.В. Пилипенка ХДАЕУ було проведено заняття наукового гуртка ,,ECOLIFE,, 

Детальніше...

Участь у вебінарі: «Як писати статті про науковців у Вікіпедії»

Завідувач відділу Наукової бібліотеки Херсонського державного аграрно-економічного університету Оксана Токовило прийняла участь у вебінарі, організованого ГО «Вікімедіа Україна», який відбувся 4 вересня на платформі Zoom.

Детальніше...

Викладачі ХДАЕУ взяли участь у проєкті «English4Ukraine»

Викладачі кафедри рослинництва та агроінженерії ХДАЕУ, Олеся РЕВТЬО та Анастасія МАЛЯРЧУК, успішно завершили проєкт «English4Ukraine», організований спільно з Маріупольським державним університетом. 

Детальніше...

День Здоров’я і Спорту в ХДАЕУ!

Традиційно початок навчального року в ХДАЕУ відзначається проведенням спортивно-масових заходів, які спрямовані на популяризацію спорту та рухової активності здобувачів, підвищення фізичної працездатності, та формування принципів здоров'я та здорового способу життя! 

Детальніше...

Викладачі та студенти ХДАЕУ долучилися до бізнес-форуму до Дня Підприємця 2025 у Кропивницькому

5 вересня викладачі та студенти Херсонського державного аграрно-економічного університету взяли участь у Бізнес-форумі 2025 до Дня підприємця – одній із найбільш очікуваних подій цієї осені.

 

 

Детальніше...

Кирилов Юрій Євгенович
Ректор університету

Шановні друзі!

Щиро вітаю на сайті провідного закладу вищої освіти Півдня України – Херсонського державного аграрно-економічного університету.

Аграрно-економічний університет – єдиний державний заклад вищої освіти Херсонщини із 150-річною історією, що здійснює підготовку фахівців для всіх галузей економіки: будівництва та промисловості, сільського господарства та торгівлі, управління. Ми маємо IV рівень акредитації, 5 факультетів, понад 30 освітніх програм. Ми навчаємо за всіма ступенями вищої освіти» «Молодший бакалавр», «Бакалавр», «Магістр», «Доктор філософії», «Доктор наук». В університеті функціонує військова кафедра.

Детальніше

 

Студентам, що навчаються на умовах контракту!

До уваги авторів
Подати матеріал для сайту

 


Поштовий сервіс університету

Ваша пошта @ksaeu.kherson.ua

Зворотний зв'язок

info@ksaeu.kherson.ua


 

Відділ обслуговування та зберігання фондів

Відділ обслуговування та зберігання фондів

Оксана Валеріївна Токовило – завідувач відділу
До послуг користувачів абонемент та читальна зала з доступом до мережі Інтернет.
Абонемент (розташування: 1-й поверх головного корпусу)
Обслуговує всі факультети:

  • Агрономічний
  • Біолого-технологічний
  • Рибного господарства та природокористування
  • Водного господарства, будівництва та землеустрою
  • Економічний

Завдання відділу:

  • Повне і оперативне бібліотечне обслуговування читачів літературою згідно з їх інформаційними запитами.
  • Забезпечення організації та проведення соціокультурних заходів, книжкових виставок, переглядів літератури, екскурсій.
  • Контроль термінів повернення читачами літератури та проведення роботи з виявлення та ліквідації читацької заборгованості.
  • Робота з організації, раціонального розміщення, зберігання, перевірки, аналізу використання фонду користувачами та виявлення мало запитуваних.

Надають послуги

  • Безоплатне користування документами за межами бібліотеки згідно «Правил користування науковою бібліотекою ХДАЕУ»;
  • надання консультацій читачам з підбору літератури за темами;
  • надання інформації про наявність документу у фонді наукової бібліотеки через довідково-пошуковий апарат;
  • замовлення відсутньої літератури у фонді наукової бібліотеки, через міжбібліотечний абонемент (МБА);
  • організація тематичних книжкових виставок

Для збагачення інформаційного наповнення різноманітних навчальних та наукових заходів - пропонуємо скористатись новою послугою - організувати тематичну виставку літератури відповідно до заходу. Наприклад, якщо заплановано проведення конференції - ми підготуємо та зробимо коротку презентацію видань, що є у фонді бібліотеки. Традиційно, такі заходи проводяться під час перерви у роботі секцій.
Якщо бажаєте щоб ми організували таку виставку зв'яжіться із керівництвом наукової бібліотеки і ми про все подбаємо.

  • відвідування соціокультурних заходів, книжкових виставок, оглядів літератури та ін.;
  • проведення екскурсій у науковій бібліотеці та Народному музеї університету

Ми пропонуємо викладачам привести студентів у наукову бібліотеку і ми проведемо для вас екскурсію. За час екскурсії Ви дізнаєтесь:

  • де знаходиться бібліотека;
  • що вона розташована у двох корпусах;
  • про історію бібліотеки;
  • склад фонду;
  • де знаходиться читальна зала і де можна працювати із власними матеріалами та ресурсами Інтернет;
  • де встановлені комп'ютери для самостійного пошуку інформаційних джерел у Електронному каталозі наукової бібліотеки та базах даних;
  • ознайомитесь детально які послуги надає наукова бібліотека;
  • де саме можна підключити ноутбук чи підзарядити гаджет;
  • та багато-багато іншої цікавої та потрібної інформації

До уваги!

  • Перереєстрація користувачів проводиться на початку кожного навчального року;
  • у фонді відділу знаходиться література (навчальні посібники, навчально-методичні видання, монографії, збірники наукових праць) згідно навчальних планів для підготовки студентів факультетів ХДАЕУ;
  • малоекземплярна література і та, яка є в одиничному екземплярі видається для роботи у читальній залі;
  • навчальна та навчально-методична література видається студентам на строк вивчення курсу, але не більш одного року;
  • література, яка користується підвищенним попитом, видається на строк, встановлений бібліотекарем.

Читальна зала: (розташування: гол. корп.. 1 поверх)

Запрошуємо до праці й відпочинку у зручному, затишному середовищі читальної зали!

В читальній залі до послуг користувачів близько 150 назв фахових періодичних видань, які розширюють інформаційну базу для підготовки майбутніх агрономів, інженерів садово-паркового господарства, фахівців рибної галузі, фахівців готельно-ресторанної справи та туризму, технологів з виробництва продукції тваринництва, спеціалістів харчових технологій, економістів, будівельників, гідротехніків, екологів, лікарів ветеринарної медицини та ін..

Усі категорії користувачів бібліотеки мають можливість скористатися навчально-методичними матеріалами в е-вигляді, а також іншими ресурсами (електронним каталогом та базами даних, електронною бібліотекою, колекцією компакт-дисків); отримати доступ до міжнародних баз даних.

У читальній залі організовано вільну зону бездротового доступу до Інтернет-мережі (Wi-Fi), що дозволяє відвідувачам безкоштовно користуватися е-ресурсами з власних електронних пристроїв з навчальною метою.

Традиційно в читальній залі на 50 посадкових місць проходять бесіди зі студентами, камерні зустрічі з гостями бібліотеки, презентації, книжкові виставки та ін..

Послугами читальної зали можуть користуватися студенти всіх факультетів університету, викладачі та співробітники.
Надає послуги

  • користування в читальній залі науковими матеріалами (монографіями, дисертаціями, авторефератами дисертацій), довідковими виданнями, іноземними виданнями та періодичними виданнями, що передплачує наукова бібліотека;
  • користування Електронним каталогом та базами даних наукової бібліотеки, повними текстами електронних документів;
  • безоплатний доступ до світових інформаційних ресурсів у т.ч. до міжнародних наукометричних баз даних Scopus та Web of Sciense через мережу Інтернет, а також можливість працювати в мережі WI-FI зі своїми портативними пристроями;
  • відвідування книжкових виставок та різноманітних соціокультурних заходів, що відбуваються у науковій бібліотеці;
  • відвідування екскурсій до музею історії ХДАЕУ, наукової бібліотеки;
  • допомога бібліотекаря при пошуку інформації в електронному каталозі та базах даних;
  • використання документів, отриманих в тимчасове користування з фондів інших бібліотек по міжбібліотечному абонементу (МБА). За необхідності можна зробити ксерокопії або відсканувати потрібні матеріали.