Статті
Міжнародна діяльність університету
Tempus project 2001
TEMPUS Tacis IB JEP 22045 2001 «Land reform and land market development in the Ukraine» |
Загальною метою проекту є надання підтримки в реалізації земельної реформи в Україні (Херсонська область) та створенні і функціонуванні інституту приватної власності на земельні ділянки та їх реальної оцінки. Специфічною метою проекту є створення в Херсонській області Навчально-інформаційного центру з управління земельними ресурсами (далі – Центр) на базі Херсонського державного університету. Умовами виникнення і розвитку ринку землі на селі та в межах міста є виконання наступних задач:
- Розробка та/або вдосконалення методів земельної оцінки. У Західній Європі вартість землі визначається на основі ціни продажу сусідніх ділянок. Цей метод не може ефективно застосовуватись в Україні через відсутність достовірної інформації щодо ціни продажу. Тому важливо розробити систему земельної оцінки, яка дозволить визначати реальну (ринкову) вартість землі. В той же час оцінка землі повинна в той чи іншій мірі відображати вартість обладнання (для земельних ділянок під забудову у місті) або підвищення якості землі (землі сільськогосподарського призначення), а це можливо за умови врахування фізичних та географічних особливостей.
- Розробка елементів геоінформаційних систем необхідна для реєстрації земель та їх оцінки з метою забезпечення різноманітних користувачів (служби по реєстрації земель і кадастру, нотаріуси, акціонери, державні виконавці, співробітники банків, агентства з оцінки, власники землі, покупці та ін.) інформацією про земельні ресурси. Така система повинна сприяти запровадженню сучасної надійної процедури реєстрації майнових трансакцій та зміни прав власності.
- Сприяння розробці та втіленню норм земельного права щодо вдосконалення прав власності та землекористування. Стабільний розвиток сільськогосподарського сектору економіки вимагає створення прозорого механізму контролю за земельною власністю та її використанням. Зокрема, такі правила необхідні у Херсонській області, економіка якої безпосередньо пов’язана із землекористуванням, а саме:
- Сільське господарство: вирощування винограду, злаків, овочів.
- Туризм: узбережжя Чорного і Азовського морів (Скадовський район) є місцем стабільного розвитку туризму.
- Екологія: У Чаплинському районі знаходиться всесвітньо відомий Національний заповідник “Асканія Нова”. До того ж, Херсонська область знаходиться на перетині Дніпровського та Кримського екологічний коридорів.
4. Підготовка земельних адміністраторів, які безпосередньо беруть участь у реалізації земельної реформи.
Співробітники Херсонського обласного головного управління земельних ресурсів, районні адміністрації та органи місцевого самоврядування беруть участь у реалізації земельної реформи. Чимало цих спеціалістів мають радянську освіту. Тому важливо розпочати їх підготовку, перепідготовку та/або підвищення кваліфікації для того, щоб зробити можливим запровадження нових процедур і технологій та їх використання у службах по реєстрації земель і кадастру, нотаріусами, акціонерами, державними виконавцями, співробітниками банків, агентствами з оцінки, власниками землі, покупцями та ін.
Консорціум проекта:
- ДВНЗ "Херсонський державний аграрний університет" (Україна)
- Херсонський державний університет (Україна)
- FR, Nice - Université de Nice-Sophia Antipolis
- Херсонське обласне головне управління земельних ресурсів (Україна)
- Скадовський районний відділ земельних ресурсів (Скадовськ, Херсонська область, Україна)
- Чаплинський районний відділ земельних ресурсів (Чаплинка, Херсонська область, Україна)
- ОАО АПФ “Таврія”, Нова Каховка (Херсонська область, Україна)
- Politechnico di Torino (Італія)
- Direction Departementale de l’Equipement Alpes-Maritimes, Nice (FR)
Tempus project 2004
Tempus CD-JEP 25215-2004 «Geographic Information Systems in Agrarian Universities (GISAU)» |
Цілі проекту:
- Модернізувати на рівні магістратури навчальні програми дисциплін, методи навчання та розширити базу знань бібліотеки із спрямуванням ГІС-технології на факультеті будівництва та гідромеліорації Херсонського державного аграрного університету у відповідність з міжнародними стандартами.
- Пояснювати роль ІТ для розвитку сільського господарства
- Створення методів і засобів програмного забезпечення ГІС-освіти
Результати проекту:
- Розроблені нові навчальні програми дисциплін на рівні магітратури;
- Наукові та технічні співробітники пройдуть підготовку в університетах партнерах ЄС;
- Опубліковані навчальні посібники, методичні рекомендації і використані в підготовці кадрів;
- Створенні нові освітні програмні, мільтимедійні засоби та курси дистанційного навчання;
- Поширення і стійкість;
- Контроль якості та моніторинг;
- Управління проектом.
Консорціум проекта:
- Glasgow Caledonian University (Glasgow, UK)
- Kherson State Agrarian University (Kherson, Ukraine)
- Kherson State University (Kherson, Ukraine)
- University of Gavle (Gavle, Sweden)
Tempus project 2006
Tempus JEP-27247-2006 «ICT based learning and personal development services for students (CLIP)» |
Щоб забезпечити персоналізацію навчання студентів, а також для підтримки безперервного навчання на базі організації ІКТ та підготовки кадрів потрібно створити інформаційно-технічної інфраструктури в університетах партнерах UA.
1. Організаційна інфраструктура повинна включатися в послуги університетів і нести відповідальність за:
- підготовку та прийняття студентів за індивідуальним планом навчання у випадку, коли студенти хотіли б отримати додатковий ступень (кваліфікацію) або пройти навчання за окремими курси в інших університетах партнерах, а також для навчання студентів в іншому університеті (це є необхідною умовою реалізації ECTS механізму в системі університетів-партнерів і процес стимулювання прийняття власних курс в іншому університеті м. Херсон)
- підготовку та регулярний огляд інформаційних пакетів і програми специфікації університетів (програми специфікацій є найбільш загальним рівнем опису змісту навчання і є першим рівнем електронного навчального опис змісту)
- управління змісту навчання (включаючи підготовку програмних документів та інструкцій для користувачів), а також адміністрування користувачів LCMS (студентів та викладачів)
2. Спільна підготовка інфраструктури повинна підтримувати:
- навчання викладачів з підготовки стандартного електронного контенту і використання LCMS
- підготовку студентів у галузі ІКТ та використання LCMS
3. Спільна інформаційна інфраструктура складається з розділів і забезпечує наступні функції та послуги:
- інформаційна структура складається з наступних розділів: результати навчання, електронні курси (лекції, лабораторії, презентації тощо.), модулів та їх анотації;
- управління користувачами та авторизацією, (слід відмітити, що аутентифікацію користувачів є загальними для ресурсів, що належать різним університетам), навчальними матеріалами, науковими та інформаційними публікаціями (визначення прав доступу); пошук по змісту навчання.
- визначення особистої траєкторії навчання студентів; здійснення підписки на електронне навчання та реєстрацію користувачів на відповідні курси.
4. Спільна технічна інфраструктура (зв'язок, файлові сервери тощо). Університети повинні мати високу ємність каналів зв'язку між партнерами по проекту. Це вимагає залучення компанії інтернет-провайдера в проекті.
Консорціум проекту:
- FR, Nice - Université de Nice-Sophia Antipolis
- SE, Stockholm - Kungliga Tekniska Högskolan
- UA, Kherson - Kherson National Technical University
- Kherson State Agrarian University (Kherson, Ukraine)
- Kherson State University (Kherson, Ukraine)
- UA, Kherson - "Ukrcom" Ltd
Tempus project 2009
159173-TEMPUS-DE-TEMPUS-JPCR “EU Based Course in Foodstuff Expertise&Quality Control” |
Мета проекту – створити і впровадити магістерський курс «Експертиза і контроль якості продуктів харчування» в 4-х українських університетах. Це дозволить частково вирішити проблему дефіциту спеціалістів вказаного напрямку в центральному, східному і південному регіонах України та розповсюдити досвід підготовки фахівців на інші навчальні заклади.
Проект передбачав наближення спеціальності технологія виробництва та переробки продукції тваринництва до аналогічних спеціальностей в країнах ЄС, що дозволить українським студентам отримати другий диплом в університетах-партнерах.
В межах проекту була створена прозора система кредитів в межах ЕСТS, яка забезпечила змогу студентам набрати необхідну для отримання диплому кількість кредитів у різних університетах - партнерах консорціуму. Це сприяло тісній співпраці з європейськими університетами.
Цільова аудиторія проекту:
- 80 магістрів спеціалізації «Експертиза та контроль якості продуктів харчування»;
- 34 викладача магістерської програми в 4-х університетах України:;
- 9 технічних працівників спеціалізованої лабораторії;
- 20 адміністраторів ВНЗ.
Консорціум проекту:
- Університет прикладних наук Вейхенштефана (Німеччина)
- Університет Парми (Італія)
- Університет Пловдива (Болгарія)
- Консалтингова асоціація Р&В (Португалія)
- Харківська державна зооветеринарна академія
- Дніпропетровський державний аграрний університет
- Херсонський державний аграрний університет
- Одеський державний екологічний університет
- Українська Корпорація промислових виробників м’яса
- Міністерство освіти і науки України
- Міністерство аграрної політики України
- Інститут свинарства ім. Квасницького
Erasmus+ 2015
|
Adaptive learning environment for competence in economic and societal impacts of local weather, air quality and climate (ECOIMPACT) |
Сайт проекту: http://e-impact.net/
Проект ECOIMPACT передбачає розробку персональної середовища навчання (ПСН) для набуття компетентності в галузі економічних і соціальних наслідків впливу місцевої погоди, якості повітря і клімату. Середа ПСН представлена спеціально підібраними навчальними матеріалами, «розумними» приладами для спостереження за погодою і програмним забезпеченням для управління процесом навчання - все це інтегровано в єдину систему. Такий підхід дозволяє навчатися в контакті з досліджуваным середовищем і розвиває вміння, необхідні для сучасного життя.
ПСН призначена безпосередньо для студентів вищих навчальних закладів консорціуму, -гідрометеорологів, менеджерів метеозалежних підприємств і державних установ. У перспективі, вона може виявитися корисною для широкого кола споживачів: починаючи від інших зацікавлених університетів до середніх шкіл і приватних осіб.
Основні завдання проекту:
- розробка освітнього контенту для середовища навчання в галузі економічних і соціальних наслідків впливу місцевої погоди, якості повітря і клімату, орієнтованої на студентів вищих навчальних закладів, фахівців у галузі гідрометеорології, менеджерів та метеозалежних підприємствах і в державних установах;
- розробка апаратних і програмних компонентів середовища навчання та інтегрування їх зі змістом навчання;
- тестування інтегрованого середовища навчання в університеті, на курсах підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів;
- розробка стратегій комерціалізації для адаптивної системи інтегрованого середовища навчання.
Консорціум проекту:
- Університет Гельсінкі (Фінляндія)
- Аграрний університет (Болгарія)
- Центральноєвропейський університет в Скаліці (Словаччина)
- Херсонський державний аграрний університет
- Одеський державний екологічний університет
- Київський національний університет імені Тараса Шевченка
- Інститут підвищення кваліфікації Росгідромету
- Нижегородський державний університет імені Н.І. Лобачевського
- Російський державний гідрометеорологічний університет
Національний Ерасмус+ офіс України:
Національний Темпус / Еразмус+ офіс в Україні
Міжнародні проекти
ECOIMPACT: Adaptive learning environment for competence in economic and societal impacts of local weather, air quality and climate
Project ref. no. 561975-EPP-1-2015-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ:
Розробка освітнього контенту для середовища навчання в галузі економічних і соціальних наслідків впливу місцевої погоди, якості повітря і клімату, орієнтованого на студентів вищих навчальних закладів, фахівців у галузі гідрометеорології та менеджерів на метеозалежних підприємствах і в державних установах.
Розробка апаратних і програмних компонентів середовища навчання та інтегрування їх зі змістом навчання.
Тестування інтегрованого середовища навчання в університеті, на курсах підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів.
Розробка стратегій комерціалізації для адаптивної системи інтегрованого середовища навчання
Партнери
Аграрний університет – Пловдив
Центрально-Європейський університет в Скаліце
Одеський державний екологічний університет
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Інститут підвищення кваліфікації Росгідромету
Нижегородський державний університет імені М.І. Лобачевського
Російський державний гідрометеорологічний університет
Лідер проекту: Університет Гельсінки
Термін реалізації проекту: 15.10.2015 – 14.10.2018
ECOIMPACT відкрита група
«Tempus» 159173-TEMPUS-DE-JPCR «Експертиза і контроль якості харчових продуктів» (http://www.interdsau.com/)
Основною метою проекту визначено створення та запровадження у навчальний процес Європейського магістерського курсу з контролю якості та експертизи харчових продуктів в чотирьох українських університетах, забезпечення можливості освіти в університетах-учасниках проекту, а також створення можливості отримання другого диплома одного з європейських університетів - учасників проекту. Цей проект став результатом плідної співпраці між науковими колективами університетів-партнерів, які планують не тільки зосередити свою роботу на розробці і впровадженні нового магістерського курсу з контролю якості та експертизи харчових продуктів, але й розширити надалі свою співпрацю на інші галузеві навчальні програми для магістрів.
Учасниками цього проекту є:
Сайт:foodstuff.in.ua
Програма:TEMPUS IV PROJECTS
Міністерство аграрної політики України
Міністерство освіти і науки України
Університет прикладних наук, Вейхенштефан, Німеччина
• Університет Парми, Італія
• Аграрний університет, м. Пловдів Болгарія
• Консалтингова асоціація - Пауло та Беатріз, Португалія
Харківська державна зооветеринарна академія
Одеський державний екологічний університет
Дніпропетровський державний аграрний університет
Лідер проекту: Університет прикладних наук, Вейхенштефан, Німеччина
Термін реалізації проекту: 15.01. 2010 р. – 31.12.2012 р.