ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Кафедра соціальних та поведінкових наук

 

КАФЕДРА СОЦІАЛЬНИХ ТА ПОВЕДІНКОВИХ НАУК
ауд. 101, 102, 103 головного корпусу університету
е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Рік заснування кафедри – 1928 р.
з 01.09.2023 назву змінено на кафедру соціальних та поведінкових наук

Призначення кафедри

Науково-освітня діяльність і підготовка високоосвічених, конкурентоспроможних фахівців у галузі педагогіки й економіки, здатних до самостійної професійної роботи в сучасних умовах розвитку суспільства.Студенти проходять навчання за двома напрямами: психолого-педагогічній і економічній.

Склад кафедри

Професори: д.псих.н. Акімова Н.В.

Доценти: к.е.н. Аверчева Н.О., PhD з психології Баранова А.М., к.п.н. Варнавська І.В., к.с.-г.н. Ковальов Д.В., PhD з психології Московченко В.В., PhD з економіки Орлик М.В., к.психол.н. Сидоренко О.Ю., к.психол.н. Старовойт Т. П., к.п.н. Чепок Р.В.

Асистент: Герлован Я.Е.

Старший лаборант: Дяченко Н.М.

 

Ініціативна наукова тема кафедри:

«Сучасна освіта: філософські, соціально-економічні, поведінкові аспекти»

номер державної реєстрації 0124U001366

Склад викладачів та співробітників кафедри соціальних та поведінкових наук

 

Варнавська Інна В’ячеславівна – завідувач кафедри, кандидат педагогічних наук, доцент
Кількість наукових і навчально-методичних праць: понад 95.
Тематика НДР: «Формування мовленнєвої компетентності студентів-аграрників».
Викладає дисципліни: «Українська мова (за професійним спрямуванням)», «Ораторське мистецтво», «Культура усної і писемної комунікації», «Методика педагогічних досліджень».

Профіль Google Scholar: Інна Варнавська

Ідентифікатор автора Web of Science:  ITV-2499-2023
ORCID: 0000-0002-3061-0665
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Аверчева Наталія Олександрівна – кандидат економічних наук, доцент
Кількість наукових і навчально-методичних праць: понад 78.
Тематика НДР:
«Економічна оцінка сучасного стану та напрямів підвищення конкурентоспроможності суб’єктів аграрного сектору економіки в умовах ринку».
Викладає дисципліни: «Економічна теорія», «Державне регулювання економіки», «Управлінський та економічний аналіз», «Організація виробництва», «Управління якістю».

Профіль Google Scholar: Наталія Аверчева

Ідентифікатор автора Scopus:  57201261561
ORCID: 0000-0003-4534-639
 е-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

Акімова Наталія Володимирівна – доктор психологічних наук, професор кафедри

Кількість наукових і навчально-методичних праць: понад 120.
Тематика НДР: «Психологія інтернету. Психологія бізнесу».
Викладає дисципліни: «Загальна психологія», «Психофізіологія», «Спортивна психологія», «Педагогіка та психологія вищої школи», «Психологічне профілювання».

Профіль GoogleScholar: Наталія Акімова

Ідентифікатор автора Web of Science:  JAX-6442-2023
Ідентифікатор автора Scopus: 57215413363
ORCID: 0000-0001-9952-1153
е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Баранова Анастасія Миколаївна –  PhD з  психології, старший викладач

Кількість наукових і навчально-методичних праць: понад 20

Тематика НДР:  «Соціально-психологічні чинники форомування лідерського потенціалу в юнацькому віці»

Викладає дисципліни: «Соціальна психологія», «Психологія спілкування», «Психологія реклами», «Психологія особистості», «Психологія стресу та ПТСР», «Психологія корупції», «Психоаналіз», «Психологічні технології комунікацій», «Технологія психотренінгу зростання».

 ORCID: 0000-0002-7195-5803
  е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Герлован Яна Едуардівна – асистент кафедри

Кількість наукових і навчально-методичних праць: понад 20.
Тематика НДР: «Профорієнтаційна робота старшокласників».

Викладає дисципліни: «Психологія», «Психологія спілкування», «Практикум з соціальної психології», «Спортивна психологія», «Психодіагностика».
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Ковальов Дмитро Вікторович – кандидат сільськогосподарських наук, доцент
Кількість наукових і навчально-методичних праць – 76
Тематика НДР: «Оцінка ресурсного потенціалу як основа конкурентоспроможності аграрного виробництва на прикладі Причорноморського регіону».
Викладає дисципліни: «Історія економіки та економічної думки», «Макроекономіка», «Економіка праці і соціально-трудові відносини», «Національна економіка», «Національна та регіональна економіка», «Ресурсний потенціал територій».

Профіль Google Scholar: Дмитро Ковальов
ORCID: 0000-0002-3672-7063
е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Московченко Валентина Валеріївна - PhD з психології, доцент кафедри

Кількість наукових і навчально-методичних праць: понад 20.
Тематика НДР: «Психологія життєстійкості. Вікова психологія»
Викладає дисципліни: «Вступ до фаху», «Практикум із загальної психології», «Психологічний спецпрактикум», «Поведінкова психологія».
Профіль GoogleScholar: Московченко Валентина Валеріївна / Moskovchenko V. V.
ORCID: 0000-0003-1669-7503

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Орлик Михайло Васильович – PhD з економіки, доцент кафедри
Кількість наукових та навчально-методичних праць – 18.
Тематика НДР: «Грошовий обіг і кредитування, та їх вплив на підприємницьку діяльність: історія та сучасність.
Викладає дисципліни: «Молодіжний бізнес», «Сучасні гроші», «Економіка малого бізнесу», «Публічні фінанси», «Глобальна економіка».

Профіль GoogleScholar: Михайло Орлик
Ідентифікатор автора Scopus: 58167598200
ORSID: 0000-0003-3394-1731
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сидоренко Олександра Юріївна – кандидат психологічних наук, доцент кафедри

Кількість наукових і навчально-методичних праць: понад 30.

Тематика НДР: «Психологія сімʼї».

Викладає дисципліни: «Методика педагогічних досліджень», «Управління навчальними закладами освіти», «Практикум із загальної психології», «Психологія конфлікту», «Психологія бізнес-консультування».

Профіль GoogleScholar: Олександра Юріївна Сидоренко

ORCID: 0000-0003-0781-1423

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Старовойт Тетяна Павлівна – кандидат психологічних наук, доцент кафедри
Кількість наукових і навчально-методичних праць: понад 30.
Тематика НДР:  «Психологія мотивації», «Гендерна психологія»
Викладає дисципліни: «Експериментальна психологія», «Психодіагностика», «Спортивна психологія», «Економічна психологія», «Психологія споживача», «Етнопсихологія», «Психологія праці», «Політична психологія», «Когнітивно-поведінковий аналіз», «Екстремальна та кризова психологія», «Психологія праці», «Політична психологія». ПрофільGoogleScholar: ТетянаСтаровойт
Ідентифікатор автора Web of Science: GFG-4267-2022 

Ідентифікатор автора Scopus57214224409

ORCID: 0000-0003-0837-3883
е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Чепок Роман Володимирович – кандидат педагогічних наук, доцент
Кількість наукових і навчально-методичних праць: понад 50.
Тематика НДР: «Реалізація конструкторсько-технологічного підходу у процесі навчання креслення майбутніх вчителів трудового навчання».
Викладає дисципліни: «Педагогічні технології у професійні сфері», «Філософія науки та академічна етика», «Філософські проблеми в галузі», «Філософія науки».

Профіль GoogleScholar: Чепок Роман
ORCID: 0000-0002-9063-3244
e-mail: chepok_r@ksaеu.kherson.ua

Дяченко Наталія Миколаївна – старший лаборант.

Основні навчальні дисципліни кафедри

Вікова психологія, Вступ до фаху, Державна освітня політика, Економетрика, Економіка освітньої сфери, Економіка підприємства, Економіка праці і соціально-трудові відносини, Економіка сільського господарства, Економічна грамотність, Економічна діагностика, Економічна теорія, Економічне управління підприємством, Інноваційний розвиток підприємства, Історія економіки та  економічної думки,  Історія управлінської думки, Загальна психологія, Культура усної і писемної комунікації, Макроекономіка, Міжнародна економіка, Мікроекономіка,  Методика педагогічних досліджень, Методика психологічних досліджень та академічна доброчесність, Національна та регіональна економіка, Основи психологічного консультування та психокорекції, Педагогіка та психологія вищої школи, Політична економія, Професійний розвиток викладача, Психологія, Психологія спілкування, Психологічне профілювання, Психофізіологія, Педагогіка та психологія вищої школи, Педагогічні технології у професійні сфері, Практикум з соціальної психології, Психологічний спецпрактикум (практична психологія), Психологія праці, Психологія конфлікту, Політична психологія, Психодіагностика, Психологія релігії, Планування і контроль на підприємстві, Потенціал і розвиток підприємства, Ресурсний потенціал територій, Спортивна психологія, Соціальна психологія, (Теорія і методика викладання економічних дисциплін, Управління навчальними закладами освіти, Українська мова за професійним спрямуванням, Управлінська економіка, Управлінський та економічний аналіз, Філософія науки та академічна етика, Філософські проблеми в галузі, Філософія здоров`я, Філософія науки, Філософські проблеми біології.

(ДВВ) Державне регулювання економіки, (ДВВ) Емоційний інтелект, (ДВВ) Молодіжне підприємництво, (ДВВ) Ораторське мистецтво, (ДВВ) Психологічний аналіз почерку та малюнку, (ДВВ) Психологія управління, (ЗУ) Риторика й ораторське мистецтво, (ДВВ) Самоорганізація особистості, ДВВ) Соціологія і політологія.

Наукова тематика кафедри

Викладачі кафедри працюють над ініціативною науковою тематикою «Сучасна освіта: філософські, соціально-економічні, поведінкові аспекти» (0124U001366), метою якої є піднесення рівня професійної підготовки фахівців, здатних впроваджувати інновації та практичні дослідження в сучасних умовах євроінтеграції.

Конференції

Конференція «Сучасна освіта: філософські, соціально-економічні, поведінкові аспекти»

Міжнародна діяльність кафедри

Обмін досвідом і співпраця з вищими навчальними закладами Болгарії, Польщі, Білорусі.

Практична підготовка здобувачів

УРОЧИСТІ ЗАХОДИ З ПОСВЯТИ У СТУДЕНТИ

ХЕРСОНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ

ПРОВЕДЕННЯ НАУКОВИХ ЗАХОДІВ

УЧАСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ЗАХОДІ «СВЯТО ВИШИВАНКИ»

УЧАСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СПОРТИВНИХ ЗАХОДАХ

 

Наукові праці

Публікації викладачів кафедри за 2021-2023рр.

Список наукових робіт викладачів кафедри за 2021-2023рр.

Навчально-методичний посібник

  1. Варнавська І.В., Черемісін О.В. Політологія: навчально-методичний посібник. Херсон:
    Гельветика, 2021. 210с.

  2. OLHA VOLOSHYNA/ INTENSIVE FOR STUDENT STUDENT’S BOOK & WORKBOOK. BASIC
    COURSE. PART 1. Кропивницький: ТОВ «КОД», 2023. 87 с.

Монографії

  1. Баранова А. М. Гендерні особливості лідерства та лідерської  поведінки. Особистість у сучасному соціо-психологічному вимірі: монографія / за заг. ред. Г.А. Пріба, Є.М. Калюжної; колектив авторів. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2022. С. 188-208.
  2. Varnavska I. V. BUILDING CULTURAL COMPETENCE OF FUTURE ECONOMISTS BY INTRODUCING INTERACTIVE TEACHING METHODS. Global aspects of national economy development in the conditions of transformational changes: collective monograph / L. O. Aleschenko, O. V. Averchev, V. O. Boiko, S. Yu.Bolila, L. V. Borovik, O. V. Cheremisin etc. – Lviv - Toruń : Liha - Pres, 2021. P.205-224. http://catalog.liha-pres.eu/index.php/liha-pres/catalog/view/139/1650/3968-1
  3. Варнавська І.В. Теоретичні аспекти профорієнтаційної роботи // Сучасні аспекти науки: V-ий том колективної монографії / за ред. Є.О. Романенка, І.В. Жукової. Київ; Братислава: ФОП КАНДИБА Т.П., 2021.С.151-163. http://perspectives.pp.ua/public/site/mono/monography-5-2021.pdf
  4. Варнавська І.В. Особливості професійного спілкування фахівців економічного напряму // New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters : Collective monograph. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. P.119-134. http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/103/2614/5615-1
  5. Варнавська І. Основні аспекти інноваційних технологій в освітньому процесі // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том V: Динаміка наукових та освітніх досліджень в умовах пандемії [колективна монографія] / [Наукова редакція: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Херсон: Посвіт, 2021. С.20-33. https://bit.ly/3PBad5X
  6. Варнавська І.В. Формування професійної компетенції студентів у контексті інформатизації вищої освіти. Актуальні питання сучасного розвитку соціально-гуманітарної сфери: кол. моногр. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2022. С.5-18. https://www.newroute.org.ua/wp-content/uploads/2022/11/5.pdf
  7. Варнавська І.В. Основні аспекти підготовленості фахівців економічного напряму до дотримання культури професійного спілкування. Креативний простір України та світу: кол. моногр. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2022. С.64-70. https://www.newroute.org.ua/wp-content/uploads/2022/11/6.pdf
  8. Варнавська І.В. Семантичні аспекти поняття «толерантність». Сучасні напрями розвитку суспільства: кол. моногр. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2022. С.22-29. https://www.newroute.org.ua/wp-content/uploads/2022/11/7.pdf

Видання включені до міжнародних науково-метричних баз даних (Scopus, WOS)

  1. Akimova, N. (2021). Genesis of Understanding Internet Texts by Ukrainian Adolescents Depending on Their Internet Using Experience. East European Journal of Psycholinguistics, 8(2). https://doi.org/10.29038/eejpl.2021.8.2.aki  https://eejpl.vnu.edu.ua/index.php/eejpl/article/view/520
  2. Акімова, Н., Акімова, А., & Акімова, А. (2022). Дослідження ґенези розуміння текстів інтернету в юнацькому віці залежно від рівня мисленнєво-мовленнєвого розвитку . PSYCHOLINGUISTICS, 31(1), 6-24.https://doi.org/10.31470/2309-1797-2022-31-1-6-24  https://psycholing-journal.com/index.php/journal/article/view/1180
  3. Акімова, Н., Акімова, А., & Акімова, А. (2022). Специфіка розуміння текстів інтернету в молодості. PSYCHOLINGUISTICS, 32(1), 6-28.https://doi.org/10.31470/2309-1797-2022-32-1-6-28  https://psycholing-journal.com/index.php/journal/article/view/1319
  4. Акімова, Н., Чорноус, О., Акімова, А., & Акімова, А. (2023). Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі особового імені. PSYCHOLINGUISTICS, 33(1), 6-25. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2023-33-1-6-25  
  5. https://psycholing-journal.com/index.php/journal/article/view/1367
  6. Varnavska, I(2023) Social environment as a factor of personality. EDUWEB-REVISTA DE TECNOLOGIA DE INFORMACION Y COMUNICACION EN EDUCACION  Том 17.   Випуск1.   С.219-229. https://revistaeduweb.org/index.php/eduweb/article/view/510/603
  7. Chepok, R,(2022) International Journal of Clothing Science and Technology, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/IJCST-09-2021-0127https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJCST-09-2021-0127/full/html
  8. O.,Voloshyna, Modeling the effective digitalization of the education management system in the context of sustainable development. International Journal of Sustainable Development and Planning,Vol.18, No.5, 2023, pp. 1507‐1514.
  9. Voloshyna,O (2023). Planning for Sustainable Development through the Integration of Pedagogical and Psychological Technologies for Language Learningin the Context of Digitalization. International Journal of Sustainable Development&Planning, 18(4). Retrieved from: https://www.iieta.org/journals/ijsdp/paper/10.18280/ijsdp.180410
  10. Voloshyna O. Conceptual Approaches to the Development of Teacher Education: Experience, Trends, and Current Models. Journal of Higher Education Theory and Practice, 22(6).
  11. Волошина О. (2021). Актуалізація дистанційного навчання у порівнянні з традиційними формами навчання в умовах карантинних заходів безпеки. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala , 13 (3), 468-478. https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/462
  12. Voloshyna, O.  LIFELONG EDUCATION AS A FACTOR IN THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF VALUE ATTITUDES TO SOCIETY AND NATURE. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. 12(1). 120-126.
  13. Акімова, Н., Чорноус, О., & Кирилов , Ю. (2024). Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі чоловічого імені: Ґендерний аспект. PSYCHOLINGUISTICS, 35(1), 6-23. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2024-35-1-6-23
  14. Orlyk, M., & Prokhnenko. (2023). IMITATIONS OF ROMAN DENARII OF ROSCA FABATA FROM MALAYA KOPANYA AND ITS SURROUNDINGS. The Ukrainian Numismatic Annual, (7), 40-53. https://doi.org/10.31470/2616-6275-2023-7-40-53
  15. https://dspace.ksaeu.kherson.ua/handle/123456789/8622
  16. Orlyk, M. & Prokhnenko I. (2023). Imitation of the denarius of Octavian Augustus of Mala Kopanya type. East European Historical Bulletin, (29), 8–21. https://doi.org/10.24919/2519-058X.29.292954. https://dspace.ksaeu.kherson.ua/handle/123456789/8622

Публікації у фахових виданнях України

  1. Аверчева Н.О., Карпенко О.В. Розвиток органічного сектору у яєчному птахівництві. Таврiйський науковий вiсник. Серiя: Eкoноміка».. 2023. Вип. 18. С. 18-28. URL: http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/432/435. https://dspace.ksaeu.kherson.ua/handle/123456789/9332
  2. Акімова, Н. (2024). ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (19), 20-25. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2024.19.2
  3. Баранова А.М.Теоретико-методологічні підходи до проблем лідерства в психологічній науці. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць Державного вищого навчального закладу «Запорізький національний університет» та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Запоріжжя, 2019. № 2 (16). С. 7 – 14. https://www.journalsofznu.zp.ua/index.php/psych/article/view/407
  4. Баранова А.М. Модель соціально-психологічних чинників формування лідерського потенціалу в юнацькому віці. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць Державного вищого навчального закладу «Запорізький національний університет» та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Запоріжжя, 2020. № 2 (18). С. 126 – 132. https://www.journalsofznu.zp.ua/index.php/psych/article/view/2048
  5. Ткалич М. Г.,  Баранова А. М. Соціально-психологічні критерії формування лідерського потенціалу в юнацькому віці: емпіричні показники. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць Державного вищого навчального закладу «Запорізький національний університет» та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Запоріжжя, 2021. № 4. С. 84 – 91 https://www.journalsofznu.zp.ua/index.php/psych/article/view/2611
  6. Варнавська І.В. Культурна компетентність як фактор успішної професійної діяльності // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка № 1 (339), Ч. І, 2021. С.31-42. http://visnyk.luguniv.edu.ua/index.php/vped/article/view/472/478
  7. Черемісін О.В., Варнавська І.В. Роль місцевого самоврядування в модернізації інженерно-технічного простору міст Півдня України протягом другої половини ХІХ – початку ХХст. // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського. Том 32(71). № 1. 2021. С.59-64. http://www.hist.vernadskyjournals.in.ua/journals/2021/1_2021/12.pdf
  8. Варнавська І.В. Аспекти застосування інноваційних методів навчання при викладанні економічних дисциплін // Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка: Науковий журнал. Вип. 5. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2021. С.104-112. http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/137/134
  9. Варнавська І.В., Черемісін О.В. Створення соціально-професійного середовища для формування культурної компетентності // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 94. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2021. С.66-74. https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/article/view/4385/3880
  10. Варнавська І., Черемісін О. Структурна характеристика культурної компетентності // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2021. Випуск 1 (48). С.64-69. http://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/article/view/234902
  11. Варнавська І.В. Сучасні погляди на проблеми моральності як важливого аспекту формування особистості молоді України // Актуальні проблеми філософії та соціології. Наукове фахове видання. Випуск 28. Видавничий дім «Гельветика», 2021. С.40-46. http://apfs.nuoua.od.ua/archive/28_2021/28_2021.pdf
  12. Варнавська І.В. Навчальні екскурсії на підприємство як засіб первинної професійної професіоналізації особистості // Габітус. Науковий журнал. Випуск 23. Видавничий дім «Гельветика», 2021. С.31-37. http://habitus.od.ua/journals/2021/23-2021/7.pdf
  13. Черемісін О.В., Варнавська І.В. Конструювання децентралізованого місцевого самоврядування на Півдні України в кінці XVIII – початку XX століття // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського. Том 32(71). № 2. 2021. С.71-78. https://www.hist.vernadskyjournals.in.ua/journals/2021/2_2021/12.pdf
  14. Черемісін О.В., Варнавська І.В. Хабарництво в діяльності самоврядування Півдня України ХІХ ст. // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського. Том 32(71). № 4. 2021. С.117-124.https://www.hist.vernadskyjournals.in.ua/journals/2021/4_2021/20.pdf
  15. Варнавська І. Специфіка опрацювання текстів наукового стилю економічного спрямування. Витоки педагогічної майстерності:журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 27. (Серія «Педагогічні науки»). С.45-50. http://sources.pnpu.edu.ua/article/view/247023/244425
  16. Варнавська І.В. Використання інтерактивних освітніх технологій як аспект підвищення професійної компетентності студентів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)». № 2(7) 2022. С. 187-200. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1092  
  17. Варнавська І.В. Методичні аспекти впровадження інтерактивних технологій на заняттях з економіки у закладах професійної освіти. Наукові перспективи (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Медицина», Серія «Педагогіка», Серія «Психологія»). № 2(20). 2022. С.437-450. http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/1257
  18. Варнавська І.В. Особливості використання інтерактивних методів навчання у процесі вивчення економічних дисциплін. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка: Науковий журнал. Вип. 11. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2022. С.67-76. http://www.tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/233
  19. Варнавська І. Аспекти формування педагогічної свідомості викладачів вищої школи. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Випуск 1 (50). 2022. С.40-44. https://bit.ly/487FJjr
  20. Варнавська І.В. Умови формування професійної компетентності педагога. Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. № 3(3) 2022. С. 286-296. http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/2871/2884
  21. Варнавська І.В. Основні фактори формування успішного іміджу викладача. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». 2023. №7 (25). С.60-70. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/4041/4064
  22. Варнавська І.В. Структурні компоненти сформованості фахової термінологічної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей. Наука і техніка сьогодні. Серія «Педагогіка». 2023. №3 (17). С.294-303. http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/4140/4162
  23. Варнавська І.В. Формування особистісної та професійної самооцінки фахівців економічної сфери. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка. Випуск 15, 2023. С.9-16. http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/317/296
  24. Варнавська, І.В. Кейс-метод у формуванні комунікативної компетентності студентів технологічного напряму (спеціальність 181 Харчові технології) на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням). Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки / Херсонський державний аграрно-економічний університет. Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 2. С.157-163. https://journals.ksauniv.ks.ua/index.php/tech/article/view/367/340
  25. Варнавська, І. В., Єфремов, А. О. (2023). Роль молоді під час дії воєнного стану і в післявоєнному економічному і соціальному відновленні Херсонщини. Таврійський науковий вісник. Серія: Публічне управління та адміністрування, (6), 28-38. https://doi.org/10.32782/tnv-pub.2023.6.5 http://dspace.ksaeu.kherson.ua/handle/123456789/9174
  26. Варнавська І.В. Формування духовних цінностей студентської молоді. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія». 2024. № 3(21). С. 545-554.  http://dspace.ksaeu.kherson.ua/handle/123456789/9271
  27. Варнавська І.В., Чепок Р.В. Цифрові платформи професійної освіти: дистанційна форма в умовах повномасштабної агресії 2022-2024років.  Освіта. Інноватика. Практика. Ідентифікатор медіа:R30-02976 ISSN: 2616-650X (print)http://dspace.ksaeu.kherson.ua/handle/123456789/9525
  28. Варнавська І.В., Чепок Р.В. Основні чинники професійного іміджу педагога. Серія: Економіка. 2024. № 2  http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/534
  29. Orlyk, V. and Orlyk, M. (2023) “Arrowhead-monetary signs with a symbol hatchet (anchor) from the Lower Bug Region”, Numismatics, Sigillography and Epigraphy | Нумизматика, сфрагистика и епиграфика, 19, pp. 1–9. Available at: https://publications.naim.bg/index.php/NSE/article/view/384  (Sofia, Bulgaria - Accessed: 27 March 2024).
  30. ЧепокР.В. Методика професійної освіти як наукова галузь педагогічних знань та історія її розвитку // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») 2021. № 5(5). С.644-656. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/781/783
  31. ЧепокР.В. Інформаційно-комунікативна модель навчальної ситуації в процесі визначення графічного поняття. // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 9(27) 2023. С. 457-470, http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/4756/4779
  32. ЧепокР.В. Теоретичні основи реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні фахових освітніх компонент в закладах професійної освіти. // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), № 10(28) 2023. С.484-493, http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5176
  33. ЧепокР.В. Методика професійної освіти як наукова галузь педагогічних знань та історія її розвитку // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 5(5) 2021. С.644-655. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/781
  34. Чепок Р.В. Методика використання комп’ютерних технологій в процесі виконання розрахунково-графічних робіт одноступінчастих редукторів // Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки. 2023. № 2. С.140-148, http://journals.ksauniv.ks.ua/index.php/tech
  35. Чепок Р.В. Професійна освіта як наукова галузь європейського простору та історія її становлення // Międzynarodowe webinarium naukowo–praktyczne "Rozwój zawodowy i integracja uczestników procesu edukacyjnego z europejską przestrzenią edukacyjną" Liczba godzin doskonalenia zawodowego: 6 godzin (0,2 punktów ECTS) Łomża-Cherson, 18.04.2023, https://mans.edu.pl/fcp/iOEUfFzs9BjEkLTg1Y1BSe0N_YAVTHwIIOgIaTAIABCRvRQMEOjBBaHICPX NtSBk6PjIyBV4RBDYnD1cYTk8cOjYCEg/2/public/wydawnictwa/zbior_prac_naukowych_18042023.pdf
  36. Чепок Р.В. Розробка багатофакторних планів експериментів з високою точністю їх аналітичного опису для оперативного використання при лабораторних випробуваннях. Серія: Технічні науки. 2024. № 2 http://journals.ksauniv.ks.ua/index.php/tech/article/view/582
  37. Voloshyna Olha. THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN FOREIGN LANGUAGE CLASSES IN AN INSTITUTION WITH SPECIFIC LEARNING CONDITIONS. “Суспільство та національні інтересиˮ: журнал. 2024. № 1(1) 2024. 318 с. Вип. 1. С. 171-181. https://doi.org/10.52058/3041-1572-2024-1(1)-171-181
  38. Voloshyna Olha. The problem of professional training of future primary school teachers to work in distance learning. Viae Educations Studies of Education and Didactics 2023, Vol. 2, No. 4 DOI: https://doi.org/10.15804/ve.2023.04.03
  39. O. Voloshyna  Quality of Distance Learning in Kirovohrad Region, Ukraine, During Quarantine Restrictions. Educational Challenges, 26(2), 100-111. https://doi.org/10.34142/2709-7986.2021.26.2.09

Наукові статті в зарубіжних виданнях:

 

  1. Баранова А.М. Формування лідерського потенціалу в юнацькому  віці засобами соціально-психологічного тренінгу «KELM (Knowledge, Education, Law, Management)». 2022. № 8 (44) vol.1. С. 111 – 116  https://kelmczasopisma.com/ua/viewpdf/7977
  2. ВарнавськаІ. Основні аспекти морально-етичного виховання // The 5th International scientific and practical conference – Priority directions of science and technology development‖ (January 24-26, 2021) SPC – Sciconf.com.ua‖, Kyiv, Ukraine. 2021. P.648-655. https://bit.ly/46t6JZ9
  3. Варнавська І. Основні форми і засоби виховання моральних якостей у студентів економіко-правового коледжу // The 5th International scientific and practical conference “World science: problems, prospects and innovations” (January 27-29, 2021) Perfect Publishing, Toronto, Canada. 2021. P.347-357. https://bit.ly/45PAzXK
  4. Варнавська І.В.Етапи формування професійної компетентності майбутніх фахівців аграрно-економічного напряму // Topical issues of modern science, society and education. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. Kharkiv, Ukraine. 2022. Pp. 444-451.http://dspace.ksau.kherson.ua/handle/123456789/7920
  5. Варнавська, I.В. (2022). Інноваційне освітнє середовище як чинник розвитку професійної компетентності. The First Special Humanitarian Issue of Ukrainian Scientists. European Scientific e-Journal,  2 (17), 2022. 80-93. Ostrava: Tuculart Edition. https://journals.indexcopernicus.com/search/article?articleId=3331844
  6. Varnavskaya Inna. THE RELEVANCE OF INVOLVING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE MODERN EDUCATIONAL PROCESS «Education in the 21st Century» International Scientific-Methodical Review. Yerevan. № 2(8), 2022. 100-108. http://publishing.ysu.am/files/Krtutyuny_21_darum_2-8.pdf
  7. OVolosyna  Actualization of Distance Learning in Comparison with Traditional Forms of Education in Conditions of Quarantine Security Measures. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(3), 2021. рр.468-478.  http://dx.doi.org/10.18662/rrem/13.3/462
  8. O Voloshina, Y Haleta. READYNESS OF STUDENTS OF PEDAGOGICAL UNIVERSITY TO THE IMPLEMENTATION OF DISTANCE LEARNING. Pedagogy and education management review, 2021. PEDAGOGY AND EDUCATION MANAGEMENT REVIEW № 1 (2021). Рр. 26-35. Scientific Center of Innovative Researches OÜ (Tallinn, Estonia). https://doi.org/10.36690/2733-2039-2021-1-26

Патенти

  1. Грановська В.Г.,Трусова Н.В., Крикунова В.М. Ринок туристичних послуг та поляризація туристичної системи. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 108970 від 26.10.2021 р. видане ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
  2. Чепок Р. В. Патент на корисну модель №97906 Різцетримач. від 10.04.2015 https://base.uipv.org/searchINV/search.php?action=viewdetails&IdClaim=211104