Спеціаліст з обслуговування клієнтів до ПриватБанк
ПриватБанк - є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідуючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни.
ПриватБанк у пошуках Спеціаліста з обслуговування клієнтів, який прагне працювати в динамічному середовищі та розділяє цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативності.
Основні обов’язки:
- Продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI;
- Здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;
- Обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;
- Оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);
- Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;
- Виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.
Основні вимоги:
- Повна загальна середня освіта;
- 6 місяців досвіду роботи в банку;
- Навички активних продажів, проведення презентацій та роботи із запереченнями;
- Знання продуктів, послуг та сервісів банку в частині продажів та обслуговування клієнтів;
- Знання законодавства та нормативно-правових актів у сфері банківської діяльності;
- Впевнений користувач ПК та планшетом;
- Вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою).
Буде перевагою:
- Фахова передвища освіта і вище або у процесі навчання у закладі вищої освіти;
- Досвід у продажах та роботі з клієнтами.
Пропонується:
- Роботу в найбільшому та інноваційному банку України;
- Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;
- Конкурентну заробітну плату;
- Медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;
- Корпоративне навчання;
- Цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;
- Дружній професійний колектив та сильну команду.
Якщо Вас зацікавила вакансія, просимо свою заявку надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..