ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Маркетинг менеджер (категорія non food) в департамент маркетингових проєктів «Сільпо»

 

«Сільпо» — українська торговельна мережа продовольчих супермаркетів, заснована в 1998. Також здійснює доставляння продуктів додому або самовивіз. Є частиною торговельної корпорації Fozzy Group. Мережа присутня у 62 містах України, та станом на 2023 рік мережа налічує 305 супермаркетів.

Вашими основними обов’язками будуть:

- Пошук та реалізація нових ідей для розвитку категорій, створення нових wow проєктів для розвитку категорії, планування річного календаря комунікацій, бюджетування, аналітика ефективності.

- Створення креативного контенту для маркетингових комунікацій по просуванню категорії.

- Розробка концептів для всіх комунікацій по категорії.

- Постановка завдань та координація роботи креативних агенцій та фрілансерів.

- Координація зовнішніх та внутрішніх комунікацій по проєктам для просування категорії.

- Регулярний глибокий аналіз маркетингових досліджень та NPS по категорії, розробка плану дій по результатам.

- Регулярний об’їзд магазинів та конкурентів, моніторінг категорії, чек-лист, створення презентації з висновками, креативними ідеями та планом дій по розвитку категорії.

- Креативне оформлення категорії у магазинах.

- Фінмодель акції, тайм-лист, бюджетування, чекова аналітика, аналіз ефективності категорії і маркетингових комунікацій.

Для роботи вам знадобляться:

- Досвід запуску нацпромо, великих вау проєктів, розробки плану комунікацій та запуску національних рекламних кампаній для просування проектів.

- Уміння організувати себе та проєктну команду, навики координації роботи різних служб компанії, підрядників, агенцій, фрілансерів, уміння створювати Брифи, ставити чіткі завдання, організовувати своєчасне виконання задач в рамках запланованого тайм-листа та бюджета.

- Відмінні комунікаційні та організаційні навички, досвід ведення проектів по розвитку категорій або маркетинговим проєктам.

- Вміння поставити завдання дизайнерам та оцінити креативні матеріали на відповідність поставленим цілям та завданням.

- Проактивність, ініціативність, самостійність, організованість, дісциплінованість.

- Навички project-менеджменту та бюджетування, фінансова грамотність.

 

Якщо Вас зацікавила вакансія, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..