KPMG запрошує молодих спеціалістів в свою команду
KPMG – міжнародна мережа незалежних фірм, що надають аудиторські, податкові та консультаційні послуги. KPMG — це бренд, під яким працюють і надають професійні послуги фірми-члени KPMG International Limited («KPMG International»). «KPMG» використовується для позначення окремих фірм-членів мережі KPMG або однієї чи кількох фірм-членів разом.
1. Молодший аудитор бізнесу (А1)
Де: м. Київ
Віддалена робота
Повна зайнятість
Обов’язки:
- Допомагати старшим колегам у проведенні аудиторських перевірок;
- Спілкуватися з клієнтами з метою отримання інформації щодо бізнес-процесів, методів та ефективності контролю;
- Пропонувати варіанти вдосконалення бізнес-процесів та методів управління;
- Проводити інвентаризації для спостереження за методами розрахунку запасів;
- Надсилати запити клієнтам для підтвердження наявності торгової дебіторської заборгованості, тощо.
Основні вимоги:
- Студент останнього курсу або випускник спеціальностей бухгалтерський облік/аудит/фінанси або економіка;
- Вміння працювати в команді;
- Готовність реагувати на нові професійні виклики;
- Рівень володіння англійською мовою — Upper-intermediate;
- Аналітичне мислення;
- Бажання розвиватися у сфері Аудиту.
Пропонується:
- Робота в команді професіоналів та лідерів у сфері аудиту;
- Цікаві завдання та прозорий шлях кар’єрного та професійного зростання;
- Можливості отримання міжнародного досвіду;
- Конкурентну заробітну плату та соціальний пакет;
- Участь у КСВ проєктах;
- Можливість працювати віддалено або у комфортному офісі у центрі міста;
- Велика кількість тренінгів для розвитку професійних навичок.
2. Молодший спеціаліст з підготовки контрактів і пропозицій
Де: м. Київ
Гібридна
Повна зайнятість
Основні обов’язки:
- Постійна комунікація з менеджерами та партнерами відділу аудиту;
- Підготовка комерційних пропозицій для клієнтів з дотриманням вимог компанії у програмі Power Point;
- Підтримка у трансформації текстів у бізнес-пропозиції, презентації, корпоративні звіти тощо (контент англійською та українською мовами);
- Підготовка та оновлення контрактів для аудиторських клієнтів у програмі Word;
- Залучення до адміністративних завдань відділу.
Вимоги:
- Студент(-ка) останніх курсів або випускник(-ця), який готовий(-ва) до роботи на повній зайнятості;
- Володієш англійською мовою на рівні В1+;
- Досвідчений користувач(-ка) ПК, програми Microsoft Office (Word, Power Point);
- Приділяєш велику увагу до деталей, адже доведеться працювати з корпоративними документами;
- Проактивний(-на) та здатний(-на) швидко навчатися;
- Відповідальний(-на) та вмієш дотримуватись дедлайнів;
* Досвід адміністративної роботи буде перевагою.
Пропонується:
- Гібридний формат роботи;
- Можливість працювати з новітніми продуктами в сфері аудиту;
- Професійний та кар’єрний розвиток;
- Роботу в дружньому міжнародному середовищі;
- Конкурентну заробітну плату та соціальний пакет;
- Комфортний офіс поруч зі станцією метро.
3. Помічник аудитора
Де: м. Київ
Гібридна
Неповна зайнятість
У чому ви будете брати участь?
- Виконання первинних аудиторських процедур;
- Підготовка робочих документів для аудиторського проєкту;
- Комунікація зі старшими колегами щодо роботи на проєкті;
- Надання допомоги для податкових та консультаційних відділів за запитом.
Вимоги:
- Студент 4-6 курсів або випускник спеціальностей бухгалтерський облік/аудит/економіка або фінанси;
- Аналітичні здібності;
- Рівень володіння англійською мовою від Intermediate;
- Вміння працювати в команді;
- Бажання навчатися та розвиватися.
Пропонується:
- Робота в команді професіоналів та лідерів у сфері аудиту;
- Цікаві завдання та прозорий шлях кар’єрного та професійного зростання;
- Можливості отримання міжнародного досвіду;
- Конкурентну заробітну плату та соціальний пакет;
- Участь у КСВ проєктах;
- Можливість працювати віддалено або у комфортному офісі у центрі міста;
- Велика кількість тренінгів для розвитку професійних навичок.
4. CRM junior specialist / Молодший спеціаліст(ка) із взаємозв’язків з клієнтами
Де: м. Київ
Гібридна
Повна зайнятість
Що ви будете робити:
- Обробка даних в Excel (за допомогою логічних формул, зведених таблиць);
- Обробка та введення контактів в CRM та щоденний моніторинг та підтримка роботи CRM (регулярність, якість заповнення, повнота наданої інформації);
- Навчання користувачів CRM, написання простих інструкцій для користувачів;
- Участь у підготовці та відправці email-розсилок;
- Формування статистичних проміжних та підсумкових звітів.
Що потрібно:
- Вища освіта, або студент останнього курсу, здатний працювати повний робочий день;
- Англійська – intermediate та вище;
- Бажання навчатись новому, працювати з цифрами;
- Командний гравець з відмінними комунікативними навичками;
- MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
- Знання Power BI буде плюсом.
Пропонується:
- Стабільна робота в дружньому міжнародному середовищі;
- Офіційне працевлаштування;
- Конкурентна заробітна плата та соціальний пакет;
- Хороші умови праці.
5. Intern, Management Consulting
Де: м. Київ
В офісі/на місці
Повна зайнятість
Функції:
Інтерн допомагатиме клієнтам KPMG в Україні вирішувати свої найважливіші проблеми, поєднуючи міжнародний досвід KPMG в Україні зі знанням місцевої специфіки та застосовуючи практику управлінського консультування. Він матимете можливість працювати в різних проєктах з клієнтами з приватного та державного секторів.
- Інтерн працюватиме в складі проєктної команди та відіграватиме активну роль у всіх аспектах взаємодії з клієнтами: від збору та аналізу інформації до формулювання та перевірки припущень та розробки рекомендацій.
- Інтерн стане членом команди, яка працює над реалізацією комплексних завдань у сфері стратегічного консалтингу: перегляд та розробка стратегії, оптимізація та реінжиніринг процесів, розробка операційних моделей, розробка та впровадження ініціатив з покращення операційної діяльності тощо.
- Інтерн братиме участь у впровадженні концепцій управлінського консалтингу для клієнтів з приватного та державного секторів.
- Він допомагатиме виявляти та вирішувати проблемні питання, що є критично важливими для стратегічного та операційного успіху клієнтів.
- Він активно залучатиметься до формулювання питань політики, які впливають на діяльність клієнтів.
- Інтерн сприятиме в отриманні та презентації результатів роботи та маркетингових ініціатив клієнтам.
Кандидат на цю посаду повинен відповідати наступним вимогам:
- Бути випускником або студентом останнього курсу (здатним працювати на повну ставку), мати гарну успішність у навчанні.
- Розглядаємо всі спеціальності, але перевага надається бухгалтерському обліку, фінансам, бізнес-адмініструванню, економіці, математиці або державному управлінню.
- Вільна письмова та усна англійська мова, українська мова є обов'язковою.
- Любов до вирішення складних проблем із застосуванням підходів, заснованих на фактах.
- Відмінні навички письмової та усної комунікації.
- Особисте прагнення досягати поставлених цілей у стислі терміни.
- Вміння працювати в команді.
- Сильні навички міжособистісного спілкування.
- Здатність адаптуватися до різноманітних видів діяльності, режиму роботи та робочого середовища.
- Досвід роботи з офісним пакетом MS Office.
Пропонується:
- Цікаві завдання;
- Професійний розвиток, тренінги та навчання;
- Роботу в дружньому інтернаціональному колективі;
- Конкурентоспроможну заробітну плату та соціальний пакет;
- Зрозумілий професійний та кар'єрний шлях;
- Безперервне навчання та розвиток;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Страхування здоров'я та життя;
- Виконання завдань, які впливають на розвиток фірми в майбутньому;
- Глобальні можливості;
- Участь у КСВ проєктах;
- Корпоративний дух та благополуччя;
- Гібридний режим роботи (робота в офісі та віддалена робота) з гнучким графіком;
- Сучасний офіс у центрі міста.
Якщо Вас зацікавила одна із вакансій, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..