ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

«Делойт» в Україні у пошуках молодших спеціалістів

Де: м. Київ, метро Олімпійська

«Делойт» є однією з провідних міжнародних фірм у світі, яка надає професійні послуги у сферах аудиту, консалтингу, корпоративних фінансів, управління ризиками підприємства та консультування з питань оподаткування й права.

Мета компанії – здійснювати вплив, що має значення. Це відображається не лише в роботі для клієнтів, але й у стратегії корпоративної соціальної відповідальності та сталого розвитку.

 

1. Молодший (а) аудитор (ка)

Обов’язки:

- участь у перевірці фінансової звітності відповідно до національних та міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та аудиторських процедур;

- участь у організації і проведенні інвентаризацій;

- аналітична робота з великими масивами даних;

- збір необхідних даних для аудиторських перевірок.

Вимоги:

- вища/незакінчена вища освіта в сфері бухгалтерії, обліку та аудиту, фінансів;

- знання бухгалтерського обліку (знання міжнародних стандартів фінансової звітності будуть перевагою);

- готовність до відряджень (під час повномасштабної війни відрядження тільки у центральну та західну частини України);

- англійська мова на рівні Intermediate і вище;

- вміння працювати в команді та в режимі багатозадачності;

- готовність до навчання.

Пропонується:

- офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

- гнучкий графік роботи, можливість працювати віддалено або у гібридному форматі;

- 25 робочих днів щорічної оплачуваної відпустки;

- вихідний на день народження в подарунок від компанії;

- програми мотивації для співробітників;

- страхування життя, здоров'я та подорожей;

- щорічний перегляд заробітної плати;

- прозору систему мотивації та кар’єрного зростання;

- тренінги з розвитку основних компетенцій та навичок міжособистісного спілкування;

- доступ до освітніх платформ (LinkedIn Learning, Udemy);

- курси з англійської мови;

- програму з надання психологічної підтримки співробітникам;

- можливість отримання міжнародних сертифікатів ACCA;

- роботу в дружній атмосфері та динамічному робочому середовищі.

 

2. Молодший(а) бухгалтер(ка)

Обов’язки:

- робота в команді зі старшими колегами над проєктами з надання бухгалтерських, податкових послуг;

- ведення обліку основних засобів;

- допомога в підготовці податкової та статистичної звітності.

Вимоги:

- вища освіта бажано у таких сферах, як фінанси, бухгалтерський облік та аудит (готові розглянути студентів 4, 5, 6 курсів);

- досвід роботи бухгалтером буде перевагою;

- глибокі теоретичні знання правил обліку основних засобів;

- досвідчений користувач MS Excel;

- рівень володіння англійською мовою від Intermediate і вище;

- сильні комунікативні навички і вміння працювати в команді, готовність швидко навчатись;

- здатність працювати в режимі багатозадачності;

- сильні аналітичні навички, уважність до деталей.

Пропонується:

- офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

- гнучкий графік роботи, можливість працювати віддалено або у гібридному форматі;

- 25 робочих днів щорічної оплачуваної відпустки;

- вихідний на день народження в подарунок від Компанії;

- програми мотивації для співробітників;

- страхування життя, здоров'я та подорожей;

- щорічний перегляд заробітної плати;

- прозору систему мотивації та кар’єрного зростання;

- тренінги з розвитку основних компетенцій та навичок міжособистісного спілкування;

- доступ до освітніх платформ (Linkedin Learning, Udemy);

- курси з англійської мови;

- програму з надання психологічної підтримки співробітникам;

- можливість отримання міжнародних сертифікатів ACCA/CFA;

- роботу в дружній атмосфері та динамічному робочому середовищі.

 

3. Молодший(а) консультант(ка) з корпоративного оподаткування

Обов’язки:

- робота у складі команди над проєктами з податкової підтримки фінансового аудиту, податкової перевірки, проведення податкової діагностики, супроводу операцій зі злиття й поглинання, консультування з податкових питань, міжнародного структурування бізнесу, трансфертного ціноутворення тощо;

- аналіз даних бухгалтерського й податкового обліку, господарської діяльності та бізнес-процесів великих міжнародних та українських компаній, що працюють в різних галузях економіки;

- вивчення податкового законодавства, ознайомлення з листами від податкових органів та судовими рішеннями;

- під керівництвом старших колег здійснювати підготовку огляду бізнесу та звітів для клієнтів;

- допомога у підготовці пропозицій та презентацій для публічних заходів;

- участь у зустрічах із клієнтами (зокрема із подальшою участю в ролі спікера);

- взаємодія з учасниками команд з інших підрозділів під час роботи над крос-функціональними проєктами.

Вимоги:

- вища освіта в галузі фінансів, економіки, бухгалтерського обліку, юриспруденції або суміжних спеціальностей;

- знання податкового законодавства та принципів бухгалтерського обліку;

- рівень володіння англійською мовою Upper-Intermediate і вище;

- бажання й здатність швидко навчатися;

- здатність працювати в команді у режимі багатозадачності;

- високий рівень мотивації та прагнення до професійного розвитку.

Пропонується:

- офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

- гнучкий графік роботи, можливість працювати віддалено або у гібридному форматі;

- 25 робочих днів щорічної оплачуваної відпустки;

- вихідний на день народження в подарунок від Компанії;

- програми мотивації для співробітників;

- страхування життя, здоров'я та подорожей;

- щорічний перегляд заробітної плати;

- прозору систему мотивації та кар’єрного зростання;

- тренінги з розвитку основних компетенцій та навичок міжособистісного спілкування;

- доступ до освітніх платформ (Linkedin Learning, Udemy);

- курси з англійської мови;

- програму з надання психологічної підтримки співробітникам;

- можливість отримання міжнародних сертифікатів ACCA/CFA;

- роботу в дружній атмосфері та динамічному робочому середовищі.

 

4. Молодший(а) консультант(ка) з оподаткування фізичних осіб

Обов’язки:

- робота у складі досвідченої та дружної команди над різноманітними проєктами як для міжнародних компаній, так і для українських та іноземних фізичних осіб;

- підготовка проєктів документів (декларації з податку на доходи фізичних осіб, протоколи зустрічей, консультації, доповідні записки, електронні листи тощо);

- підтримка старших за посадою колег під час зустрічей та дзвінків з клієнтами;

- допомога під час проведення досліджень законодавчої бази і аналізу питань, пов’язаних із ПДФО та соціальним забезпеченням в Україні;

- комунікація з органами державної влади України, зокрема з Податковою інспекцією, Пенсійним фондом, Держприкордонслужбою (подання податкових декларацій, перевірка статусу подання та податкових платежів, подання запитів про надання офіційних довідок тощо)

- комунікація щодо широкого переліку питань (електронною поштою, чатами, дзвінками) з фахівцями «Делойт» з іноземних офісів компанії.

Вимоги:

- надаємо перевагу вищій освіті у галузі фінансів, економіки, бухгалтерського обліку або права;

- бажане знання податкового законодавства України;

- рівень володіння англійською мовою Upper-Intermediate і вище;

- досвідчений користувач Excel;

- сильні аналітичні та технічні навички;

- уважність до деталей і додержання високих стандартів якості і точності;

- здатність працювати в команді та у режимі багатозадачності;

- високий рівень мотивації та прагнення до професійного розвитку.

Пропонується:

- офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

- гнучкий графік роботи, можливість працювати віддалено або у гібридному форматі;

- 25 робочих днів щорічної оплачуваної відпустки;

- вихідний на день народження в подарунок від Компанії;

- програми мотивації для співробітників;

- страхування життя, здоров'я та подорожей;

- щорічний перегляд заробітної плати;

- прозору систему мотивації та кар’єрного зростання;

- тренінги з розвитку основних компетенцій та навичок міжособистісного спілкування;

- доступ до освітніх платформ (Linkedin Learning, Udemy);

- курси з англійської мови;

- програму з надання психологічної підтримки співробітникам;

- роботу в дружній атмосфері та динамічному робочому середовищі.

 

Якщо Вас зацікавила одна із вакансій, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..