Вакансії для здобувачів та випускників економічного факультету запрошуються до групи компаній Ukrlandfarming
Група компаній Ukrlandfarming найпотужніший в Україні вертикально інтегрований сільськогосподарський холдинг, який є лідером в більшості напрямків агробізнесу:
- № 1 виробник кукурудзи та молока серед українських компаній;
- № 1 за поголів’ям великої рогатої худоби в Україні;
- № 1 виробник яєць та яєчної продукції в Україні;
- Компанія з високою соціальною відповідальністю, участь у благодійних проєктах, активна розбудова і підтримка села.
1. Менеджер по роботі з клієнтами
Ідеальний кандидат:
- Має бажаний досвід роботи в контакт-центрі або сфері комунікацій.
- Вміє ефективно взаємодіяти з людьми та вирішувати питання.
- Готовий працювати в команді та підтримувати колег.
- Має вищу освіту або студент останніх курсів.
Основні задачі:
- Прийом вхідних дзвінків від пайовиків та вирішення їхніх питань.
- Консультація щодо земельних договорів та умов співпраці.
- Залучення нових земельних ділянок.
- Супровід договорів оренди землі та ведення документації.
- Формування щотижневих звітів по роботі з пайовиками.
Пропонується:
- Офіційне працевлаштування та своєчасну виплату заробітної плати (ст. 25 000 грн).
- Зручний графік роботи: 4/2 з 9:00 до 18:00.
- Можливості для професійного розвитку.
- Горизонтальне або вертикальне карʼєрне зростання.
- Комфортні умови праці та здоровий мікроклімат в команді.
- Бомбосховище, на випадок ракетних небезпек.
2. Фахівець з логістики та диспетчеризації
Зона відповідальності:
- Контроль за дотриманням маршруту водіями;
- Відображення інформації по рейсам з ТТН та зі слів водія (вага, вантаж, тип перевезення тощо);
- Оновлення статусу автомобіля (завантаження, вивантаження, зупинка, ремонт тощо);
- Перевірка кілометражу та відображення інформації згідно даних треку;
- Рішення спірних питань і підтримка водія в рейсі в телефонному режимі.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта або студент останніх курсів;
- Досвід роботи оператором/диспетчером служби доставки/таксі;
- Володіння ПК, MS Excel, бажано 1С 8.2;
- Висока відповідальність та орієнтація на результат;
- Уважність в роботі з інформацією.
Компанія пропонує:
- Графік роботи 2\2;
- Зручний сучасний офіс в 3-х хв. від метро Житомирська;
- Офіційне працевлаштування;
- Можливість професійного зростання та розвитку в сфері логістики;
- Цікаві та різноманітні завдання;
- Робота в дружному колективі професіоналів.
3. Бухгалтер з первинної документації
Зона відповідальності:
- опрацювання та облік робіт по шляховим листам нарахування відрядної з/п водіям;
- проведення авансових звітів;
- звірка руху ПММ по транспортному засобу;
- перевірка вірності ТТН.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта Облік та аудит;
- Високий рівень володіння програмами 1С, 8.3, MS Excel;
- Досвід роботи бухгалтером від 1-го року. Також будемо раді бачити випускників ВНЗ;
- Досвід роботи в обліку транспортної логістики чи надання послуг буде перевагою;
- Вміння і готовність працювати з великими об’ємами документів;
- Знання всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку;
- Розвинені організаторські здібності.
Компанія пропонує:
- Працевлаштування згідно КЗпП України;
- Конкурентну заробітну плату;
- Зручний сучасний офіс біля ст. метро Житомирська;
- Надання корпоративного мобільного зв’язку;
- Корпоративний портал електронне навчання;
- Можливості для професійного розвитку;
- Робота в дружному колективі професіоналів.
Якщо Вас зацікавила одна із вакансій, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..