Асистент аудитора в консалтингову компанію EBS
Консалтингова компанія EBS — одна з провідних на українському ринку з 1998 року, яка супроводжує розвиток провідних підприємств країни та продовжує вирішувати актуальні задачі локальних і міжнародних компаній. Команда компанії складається з 250 провідних експертів, які сприяють укріпленню лідерських позицій компанії на ринку.
Необхідні знання та навички:
- Вища освіта за спеціальністю Облік та аудит;
- Досвід роботи на аналогічній посаді аудитора від 1 року буде перевагою, але готові розглянути студентів 4-5х курсів;
- Знання ПСБО/МСФЗ;
- Досвідчений користувач ПК (поглиблені знання Excel, досвід роботи з Caseware - як перевага).
Основні функціональні обов’язки:
- Участь у проведені аудиторських перевірок для локальних та іноземних компаній;
Підготовка робочих документів аудитора, документування результатів виконаних процедур, підготовка звітів;
- Робота з Caseware в модулі Audit international;
- Трансформація, консолідація фінансової звітності згідно МСФЗ;
- Надання консультацій з питань стандартів IFRS.
Пропонується:
- Офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата;
- Прозора система кар’єрного росту;
- Медичне страхування працівників;
- Постійна підтримка професійного та особистісного розвитку, в т.ч. система корпоративного навчання;
- Дружня команда, в якій панує атмосфера поваги та взаємодопомоги.
Якщо Вас зацікавила вакансія, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..