ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Менеджер з обробки вхідних заявок у HR Department Hegelmann Group

  

Hegelmann Group — транспортно-логістична компанія. З моменту заснування у 1998 році компанія відкрила офіси у 25 країнах, розширила компанію по всій Європі, Північній Америці та навіть більше!

Hegelmann Group — ваш шлях до розвитку у міжнародній логістиці!

Основні завдання:

- Внесення та обробка персональних даних співробітників.

- Cкладання звітів, листів співробітникам, робота з RACI matrix.

- Комунікація з колегами з різних офісів.

- Робота в корпоративній ERP системі.

Як: оффлайн.

Графік: 5/2 з 9:00 до 18:00.

Локація: м. Київ, ст.м. Контрактова площа.

Пропонується:

- Стабільність: офіційне працевлаштування у надійній компанії.

- Можливості для зростання: оклад та можливість отримання щомісячної премії за результатами роботи.

- Комфортні умови: затишний офіс у центрі Києва.

- Кар’єра: безкоштовне корпоративне навчання, можливість професійного розвитку та кар’єрного росту.

- Турбота про співробітників: корпоративний мобільний зв’язок, медична страховка, система бенефітів.

- Драйв: можливість розпочати кар’єру у міжнародній компанії, одній із лідерів галузі! А також активне корпоративне життя!

Необхідні навички:

- Знання Microsoft office (Excel, Word).

- Володіння англійською мовою (А1/А2).

- Вміння працювати з великим обсягом даних.

- Здатність до аналізу та уважність до деталей.

- Добре розвинуті комунікативні навички та вміння працювати у команді.

Переваги роботи в Hegelmann Group:

- Міжнародна компанія з офісами по всьому світу.

- Відкрита корпоративна культура.

- Система наставництва.

- Широкий спектр можливостей для навчання та розвитку.

- Конкурентоздатна винагорода та соціальний пакет.

- Можливість розпочати кар’єру з нуля.

 

Якщо Вас зацікавила вакансія, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..