ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Вакансії для здобувачів економічного факультету від Baker Tilly

 

Baker Tilly — одна з найбільших аудиторських та консалтингових компаній України, член міжнародної мережі Baker Tilly International. Метою діяльності, окрім надання професійних послуг і сприяння розвитку бізнесу, є створення цінностей для співробітників, клієнтів, суспільства та країни.

Компанія цінує у співробітниках бажання реалізувати себе та розкрити свій потенціал, і тому активно інвесту в професійний та особистісний розвиток працівників.

 

 

 

1. Молодший фахівець з контролю якості аудиту

Київ

Вид зайнятості: повна зайнятість

Основні обов’язки:

  • збір та аналіз інформації;
  • участь у внутрішньому моніторингу якості завдань з аудиту;
  • виконання процедур компанії щодо дотримання незалежності.

Що необхідно знати та вміти:

  • володіти базовими знаннями бухгалтерського обліку та аудиту;
  • орієнтуватися у питаннях фінансової звітності та аудиту;
  • аналітично мислити та мати бажання вдосконалювати процеси;
  • впевнено користуватися інструментами MS Office;
  • бути відповідальним та надійним членом команди.

Буде перевагою:

  • впевнене володіння MS Excel;
  • знання англійської мови на високому рівні.

Пропонується:

  • роботу в професійному та дружньому колективі;
  • навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;
  • можливість кар’єрного та професійного зростання;
  • курси англійської мови;
  • програму психологічної підтримки;
  • медичне страхування.

 

2. Помічник аудитора (інтерн)

Одеса, Запоріжжя та Тернопіль

Вид зайнятості: повна зайнятість

Необхідні знання та навички:

  • базові знання бухгалтерського обліку (форми звітності, принципи ведення бухгалтерського обліку, основні проводки);
  • вміння працювати з великими обсягами інформації;
  • відповідальність, уважність, бажання розвиватись.

Досвід роботи на позиції помічника аудитора або бухгалтера вітається, але не обов’язковий.

Пропонується:

  • роботу в професійному та дружньому колективі;
  • навчання і вдосконалення знань;
  • можливість кар’єрного та професійного розвитку;
  • курси англійської мови;
  • програму психологічної підтримки;
  • медичне страхування.

 

3. Помічник у відділ податкового консалтингу

Київ

Вид зайнятості: повна зайнятість

Обов’язки:

- проведення аналізу галузі та ринку, обробка та порівняння інформації з баз даних;

- огляд та аналіз документів, пов’язаних з виконанням проєкту;

- підготовка проєктів документів (протоколів зустрічей, доповідних записок, аналізів ринків тощо);

- участь в підготовці документації з трансфертного ціноутворення.

Вимоги:

- випускник або студент у сфері бухгалтерського обліку або права;

- базові знання податкового законодавства України, зокрема положень ст. 39 Податкового кодексу України;

- аналітичні здібності та уважність до деталей, дотримання дедлайнів;

- здатність працювати в команді та у режимі багатозадачності;

- бажання вчитися та розвиватися у сфері трансфертного ціноутворення або податкового консалтингу.

Буде перевагою:

- досвід роботи в сфері податкового консалтингу або трансфертного ціноутворення;

- високий рівень володіння англійською мовою;

- поглиблене знання Excel.

Пропонується:

- старт кар’єри в міжнародній компанії з адаптацією і роботою з ментором;

- офіційне працевлаштування з першого дня роботи;

- конкурентний рівень заробітної плати та її щорічний перегляд, грошові бонуси;

- можливість кар’єрного росту від інтерна до партнера (в середньому за 3,5 роки співробітники виростають до керівних посад);

- гібридний формат роботи, зручний графік (пн-пт з 9:00 до 18:00);

- навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії (внутрішні та зовнішні курси, тренінги);

- безкоштовні курси англійської мови;

- медичне страхування та програма психологічної підтримки.

Етапи відбору:

1. знайомство з HR;

2. тестування з логіки та загального розуміння сфери бухгалтерського обліку і оподаткування;

3. співбесіда зі менеджером з податкового консалтингу;

4. офер.

 

4. Молодший аудитор

Київ

Вид зайнятості: повна зайнятість

Чим займається молодший аудитор?

  • збирає, обробляє та аналізує великі масиви інформації;
  • інспектує бухгалтерські записи та первинні документи;
  • приймає участь у спостереженні за проведенням клієнтом інвентаризацій матеріальних цінностей;
  • проводить тестування господарських операцій, фінансових моделей, тощо;
  • виконує інші аудиторські процедури з метою отримання аудиторських доказів;
  • працює в команді аудиторів-професіоналів та переймає найкращий досвід.

Що необхідно знати та вміти?

  • володіти базовими знаннями бухгалтерського обліку;
  • орієнтуватися в формах фінансової звітності та принципах ведення бухгалтерського обліку;
  • вміти складати основні бухгалтерські проводки;
  • аналітично мислити;
  • бути відповідальним та надійним членом команди.

Буде перевагою:

  • досвід роботи на позиції помічника аудитора або бухгалтера;
  • знання англійської мови на високому рівні;
  • впевнене володіння MS Excel та 1C.

Пропонується:

  • роботу в професійному та дружньому колективі;
  • навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;
  • можливість кар’єрного та професійного росту;
  • курси англійської мови;
  • програму психологічної підтримки;
  • медичне страхування.

 

5. Помічник аудитора (інтерн)

Київ

Вид зайнятості: повна зайнятість

Необхідні знання та навички:

  • базові знання бухгалтерського обліку (форми звітності, принципи ведення бухгалтерського обліку, основні проводки);
  • вміння працювати з великими обсягами інформації;
  • відповідальність, уважність, бажання розвиватись.

Буде перевагою:

  • знання MS Excel;
  • знання англійської мови на середньому рівні і вище.

Пропонується:

  • роботу в професійному та дружньому колективі;
  • навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;
  • можливість кар’єрного та професійного росту;
  • курси англійської мови;
  • програму психологічної підтримки;
  • медичне страхування.

 

6. Помічник податкового консультанта

Київ

Вид зайнятості: повна зайнятість

Чим займається помічник податкового консультанта?

  • перевіряє підходи компаній до оподаткування;
  • відслідковує зміни податкового законодавства та аналізує їхній вплив на бізнес;
  • приймає участь в аналізі податкових ризиків;
  • працює в команді податкових консультантів-професіоналів та переймає найкращий досвід.

Очікування від кандидата:

  • випускник або студент економічної спеціальності;
  • володіє базовими знаннями податкового законодавства України та бухгалтерського обліку;
  • бажає вчитися і розвиватися в сфері податкового консалтингу;
  • відповідальний та надійний член команди.

Буде перевагою:

  • досвід роботи на позиції помічника податкового консультанта, аудитора, бухгалтера;
  • знання англійської мови на високому рівні.

Пропонується:

  • роботу в професійному та дружньому колективі;
  • навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;
  • можливість кар’єрного та професійного росту;
  • курси англійської мови;
  • програму психологічної підтримки;
  • медичне страхування.

 

7. Інтерн у відділ податкового консалтингу

Київ

Вид зайнятості: повна зайнятість

Чим займається помічник податкового консультанта?

  • перевіряє підходи компаній до оподаткування;
  • відслідковує зміни податкового законодавства та аналізує їхній вплив на бізнес;
  • приймає участь в аналізі податкових ризиків;
  • працює в команді податкових консультантів-професіоналів та переймає найкращий досвід.

Очікування від кандидата:

  • випускник або студент економічної спеціальності;
  • володіє базовими знаннями податкового законодавства України та бухгалтерського обліку;
  • бажає вчитися і розвиватися в сфері податкового консалтингу;
  • відповідальний та надійний член команди.

Буде перевагою:

  • знання англійської мови на високому рівні.

Пропонується:

  • стажування в професійному та дружньому колективі;
  • навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;
  • можливість кар’єрного та професійного росту;
  • курси англійської мови;
  • програму психологічної підтримки;
  • медичне страхування.

 

8. Менеджер з податків

Київ

Вид зайнятості: повна зайнятість

Основні задачі:

  • представлення професійних послуг за напрямком корпоративних податків;
  • управління портфелем клієнтів під керівництвом партнерів компанії;
  • планування і розподіл людських ресурсів між проєктами;
  • розробка методології виконання завдань, контроль за виконанням проєктів;
  • сприяння у професійному розвитку членів команди.

Необхідні знання та навички:

  • вища освіта;
  • 5+ років досвіду в сфері податкового консалтингу, досвід роботи в аудиторській або юридичній фірмі;
  • володіння англійською мовою на достатньому рівні для листування та спілкування;
  • керування проєктами з податкового консультування (як міжнародні так і національні податки), податкового аудиту;
  • розвинені лідерські якості.

Пропонується:

  • офіційне працевлаштування;
  • роботу в професійному та дружньому колективі;
  • медичне страхування;
  • навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;
  • можливість кар’єрного та професійного росту;
  • курси англійської мови.

 

9. Молодший бухгалтер

Київ

Вид зайнятості: повна зайнятість

Вимоги:

  • фінансова чи економічна освіта;
  • досвід роботи на позиції помічника бухгалтера від 1 року;
  • англійська мова на рівні Intermediate та вище буде пріоритетом;
  • знання бухгалтерського обліку (форми звітності, принципи ведення бухгалтерського обліку), теоретичні знання податкового законодавства;
  • уважність, ініціативність, аналітичні здібності, комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в команді;
  • вміння працювати з великими обсягами інформації, впевнений користувач 1С, MS Excel.

Чим буде займається наш Молодший бухгалтер:

  • працювати в клієнт-банку;
  • обліковувати ОЗ;
  • робити авансові звіти;
  • працювати у зарплатному секторі та з кадрами;
  • систематизувати первинні документи.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування та заробітна плата;
  • графік роботи з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю;
  • можливість працювати віддалено декілька днів на тиждень;
  • робота в молодому та дружньому колективі;
  • наш офіс знаходиться біля м. Олімпійська.

Бенефіти:

  • курси англійської мови в офісі;
  • медичне страхування;
  • навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії (CAP, DipIFR);
  • доступи до професійної літератури, тренінгів, семінарів та підписок на бухгалтерські та юридичні сайти;
  • можливість кар’єрного росту та розвитку — у майбутньому ти зможеш отримати підвищення до позиції бухгалтера (від 2+ років досвіду).

 

10. Помічник бухгалтера

Київ

Вид зайнятості: повна зайнятість

Вимоги:

  • фінансова чи економічна освіта або студенти 4-5 курсів фінансових, економічних спеціальностей;
  • досвід роботи на позиції помічника бухгалтера буде перевагою;
  • знання бухгалтерського обліку (форми звітності, принципи ведення бухгалтерського обліку), теоретичні знання податкового законодавства;
  • вміння працювати з великими обсягами інформації, впевнений користувач 1С, MS Excel;
  • уважність, ініціативність, аналітичні здібності, комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в команді;
  • англійська мова на рівні Intermediate буде перевагою.

Чим займається помічник:

  • працює з первинною документацією;
  • комунікує з контрагентами клієнта;
  • працює з 1С (розносить банківські виписки, робить виписки рахунків та видаткових накладних);
  • робить підготовку звітів за запитами клієнтів в Excel;
  • готує гривневі та валютні платежі.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування та заробітна плата;
  • графік роботи з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю;
  • також є можливість працювати 6 год./день для студентів;
  • можливість працювати віддалено декілька днів на тиждень;
  • робота в молодому та дружньому колективі;
  • наш офіс знаходиться біля м.Олімпійська, бізнес-центр забезпечений генератором.

Бенефіти:

  • курси англійської мови в офісі;
  • медичне страхування;
  • навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії (АССА, CAP, CIPA, DipIFR);
  • доступи до професійної літератури, тренінгів, семінарів та підписок на бухгалтерські та юридичні сайти;
  • можливість кар’єрного росту та розвитку — далі ти зможеш отримати підвищення до молодшого бухгалтера (від 1 року досвіду) і бухгалтера (від 2+ років досвіду).

 

Якщо Вас зацікавила одна із вакансій, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..