Вакансії для здобувачів економічного факультету від Baker Tilly
Baker Tilly — одна з найбільших аудиторських та консалтингових компаній України, член міжнародної мережі Baker Tilly International. Метою діяльності, окрім надання професійних послуг і сприяння розвитку бізнесу, є створення цінностей для співробітників, клієнтів, суспільства та країни.
Компанія цінує у співробітниках бажання реалізувати себе та розкрити свій потенціал, і тому активно інвесту в професійний та особистісний розвиток працівників.
1. Молодший фахівець з контролю якості аудиту
Київ
Вид зайнятості: повна зайнятість
Основні обов’язки:
- збір та аналіз інформації;
- участь у внутрішньому моніторингу якості завдань з аудиту;
- виконання процедур компанії щодо дотримання незалежності.
Що необхідно знати та вміти:
- володіти базовими знаннями бухгалтерського обліку та аудиту;
- орієнтуватися у питаннях фінансової звітності та аудиту;
- аналітично мислити та мати бажання вдосконалювати процеси;
- впевнено користуватися інструментами MS Office;
- бути відповідальним та надійним членом команди.
Буде перевагою:
- впевнене володіння MS Excel;
- знання англійської мови на високому рівні.
Пропонується:
- роботу в професійному та дружньому колективі;
- навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;
- можливість кар’єрного та професійного зростання;
- курси англійської мови;
- програму психологічної підтримки;
- медичне страхування.
2. Помічник аудитора (інтерн)
Одеса, Запоріжжя та Тернопіль
Вид зайнятості: повна зайнятість
Необхідні знання та навички:
- базові знання бухгалтерського обліку (форми звітності, принципи ведення бухгалтерського обліку, основні проводки);
- вміння працювати з великими обсягами інформації;
- відповідальність, уважність, бажання розвиватись.
Досвід роботи на позиції помічника аудитора або бухгалтера вітається, але не обов’язковий.
Пропонується:
- роботу в професійному та дружньому колективі;
- навчання і вдосконалення знань;
- можливість кар’єрного та професійного розвитку;
- курси англійської мови;
- програму психологічної підтримки;
- медичне страхування.
3. Помічник у відділ податкового консалтингу
Київ
Вид зайнятості: повна зайнятість
Обов’язки:
- проведення аналізу галузі та ринку, обробка та порівняння інформації з баз даних;
- огляд та аналіз документів, пов’язаних з виконанням проєкту;
- підготовка проєктів документів (протоколів зустрічей, доповідних записок, аналізів ринків тощо);
- участь в підготовці документації з трансфертного ціноутворення.
Вимоги:
- випускник або студент у сфері бухгалтерського обліку або права;
- базові знання податкового законодавства України, зокрема положень ст. 39 Податкового кодексу України;
- аналітичні здібності та уважність до деталей, дотримання дедлайнів;
- здатність працювати в команді та у режимі багатозадачності;
- бажання вчитися та розвиватися у сфері трансфертного ціноутворення або податкового консалтингу.
Буде перевагою:
- досвід роботи в сфері податкового консалтингу або трансфертного ціноутворення;
- високий рівень володіння англійською мовою;
- поглиблене знання Excel.
Пропонується:
- старт кар’єри в міжнародній компанії з адаптацією і роботою з ментором;
- офіційне працевлаштування з першого дня роботи;
- конкурентний рівень заробітної плати та її щорічний перегляд, грошові бонуси;
- можливість кар’єрного росту від інтерна до партнера (в середньому за 3,5 роки співробітники виростають до керівних посад);
- гібридний формат роботи, зручний графік (пн-пт з 9:00 до 18:00);
- навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії (внутрішні та зовнішні курси, тренінги);
- безкоштовні курси англійської мови;
- медичне страхування та програма психологічної підтримки.
Етапи відбору:
1. знайомство з HR;
2. тестування з логіки та загального розуміння сфери бухгалтерського обліку і оподаткування;
3. співбесіда зі менеджером з податкового консалтингу;
4. офер.
4. Молодший аудитор
Київ
Вид зайнятості: повна зайнятість
Чим займається молодший аудитор?
- збирає, обробляє та аналізує великі масиви інформації;
- інспектує бухгалтерські записи та первинні документи;
- приймає участь у спостереженні за проведенням клієнтом інвентаризацій матеріальних цінностей;
- проводить тестування господарських операцій, фінансових моделей, тощо;
- виконує інші аудиторські процедури з метою отримання аудиторських доказів;
- працює в команді аудиторів-професіоналів та переймає найкращий досвід.
Що необхідно знати та вміти?
- володіти базовими знаннями бухгалтерського обліку;
- орієнтуватися в формах фінансової звітності та принципах ведення бухгалтерського обліку;
- вміти складати основні бухгалтерські проводки;
- аналітично мислити;
- бути відповідальним та надійним членом команди.
Буде перевагою:
- досвід роботи на позиції помічника аудитора або бухгалтера;
- знання англійської мови на високому рівні;
- впевнене володіння MS Excel та 1C.
Пропонується:
- роботу в професійному та дружньому колективі;
- навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;
- можливість кар’єрного та професійного росту;
- курси англійської мови;
- програму психологічної підтримки;
- медичне страхування.
5. Помічник аудитора (інтерн)
Київ
Вид зайнятості: повна зайнятість
Необхідні знання та навички:
- базові знання бухгалтерського обліку (форми звітності, принципи ведення бухгалтерського обліку, основні проводки);
- вміння працювати з великими обсягами інформації;
- відповідальність, уважність, бажання розвиватись.
Буде перевагою:
- знання MS Excel;
- знання англійської мови на середньому рівні і вище.
Пропонується:
- роботу в професійному та дружньому колективі;
- навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;
- можливість кар’єрного та професійного росту;
- курси англійської мови;
- програму психологічної підтримки;
- медичне страхування.
6. Помічник податкового консультанта
Київ
Вид зайнятості: повна зайнятість
Чим займається помічник податкового консультанта?
- перевіряє підходи компаній до оподаткування;
- відслідковує зміни податкового законодавства та аналізує їхній вплив на бізнес;
- приймає участь в аналізі податкових ризиків;
- працює в команді податкових консультантів-професіоналів та переймає найкращий досвід.
Очікування від кандидата:
- випускник або студент економічної спеціальності;
- володіє базовими знаннями податкового законодавства України та бухгалтерського обліку;
- бажає вчитися і розвиватися в сфері податкового консалтингу;
- відповідальний та надійний член команди.
Буде перевагою:
- досвід роботи на позиції помічника податкового консультанта, аудитора, бухгалтера;
- знання англійської мови на високому рівні.
Пропонується:
- роботу в професійному та дружньому колективі;
- навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;
- можливість кар’єрного та професійного росту;
- курси англійської мови;
- програму психологічної підтримки;
- медичне страхування.
7. Інтерн у відділ податкового консалтингу
Київ
Вид зайнятості: повна зайнятість
Чим займається помічник податкового консультанта?
- перевіряє підходи компаній до оподаткування;
- відслідковує зміни податкового законодавства та аналізує їхній вплив на бізнес;
- приймає участь в аналізі податкових ризиків;
- працює в команді податкових консультантів-професіоналів та переймає найкращий досвід.
Очікування від кандидата:
- випускник або студент економічної спеціальності;
- володіє базовими знаннями податкового законодавства України та бухгалтерського обліку;
- бажає вчитися і розвиватися в сфері податкового консалтингу;
- відповідальний та надійний член команди.
Буде перевагою:
- знання англійської мови на високому рівні.
Пропонується:
- стажування в професійному та дружньому колективі;
- навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;
- можливість кар’єрного та професійного росту;
- курси англійської мови;
- програму психологічної підтримки;
- медичне страхування.
8. Менеджер з податків
Київ
Вид зайнятості: повна зайнятість
Основні задачі:
- представлення професійних послуг за напрямком корпоративних податків;
- управління портфелем клієнтів під керівництвом партнерів компанії;
- планування і розподіл людських ресурсів між проєктами;
- розробка методології виконання завдань, контроль за виконанням проєктів;
- сприяння у професійному розвитку членів команди.
Необхідні знання та навички:
- вища освіта;
- 5+ років досвіду в сфері податкового консалтингу, досвід роботи в аудиторській або юридичній фірмі;
- володіння англійською мовою на достатньому рівні для листування та спілкування;
- керування проєктами з податкового консультування (як міжнародні так і національні податки), податкового аудиту;
- розвинені лідерські якості.
Пропонується:
- офіційне працевлаштування;
- роботу в професійному та дружньому колективі;
- медичне страхування;
- навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;
- можливість кар’єрного та професійного росту;
- курси англійської мови.
9. Молодший бухгалтер
Київ
Вид зайнятості: повна зайнятість
Вимоги:
- фінансова чи економічна освіта;
- досвід роботи на позиції помічника бухгалтера від 1 року;
- англійська мова на рівні Intermediate та вище буде пріоритетом;
- знання бухгалтерського обліку (форми звітності, принципи ведення бухгалтерського обліку), теоретичні знання податкового законодавства;
- уважність, ініціативність, аналітичні здібності, комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в команді;
- вміння працювати з великими обсягами інформації, впевнений користувач 1С, MS Excel.
Чим буде займається наш Молодший бухгалтер:
- працювати в клієнт-банку;
- обліковувати ОЗ;
- робити авансові звіти;
- працювати у зарплатному секторі та з кадрами;
- систематизувати первинні документи.
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування та заробітна плата;
- графік роботи з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю;
- можливість працювати віддалено декілька днів на тиждень;
- робота в молодому та дружньому колективі;
- наш офіс знаходиться біля м. Олімпійська.
Бенефіти:
- курси англійської мови в офісі;
- медичне страхування;
- навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії (CAP, DipIFR);
- доступи до професійної літератури, тренінгів, семінарів та підписок на бухгалтерські та юридичні сайти;
- можливість кар’єрного росту та розвитку — у майбутньому ти зможеш отримати підвищення до позиції бухгалтера (від 2+ років досвіду).
10. Помічник бухгалтера
Київ
Вид зайнятості: повна зайнятість
Вимоги:
- фінансова чи економічна освіта або студенти 4-5 курсів фінансових, економічних спеціальностей;
- досвід роботи на позиції помічника бухгалтера буде перевагою;
- знання бухгалтерського обліку (форми звітності, принципи ведення бухгалтерського обліку), теоретичні знання податкового законодавства;
- вміння працювати з великими обсягами інформації, впевнений користувач 1С, MS Excel;
- уважність, ініціативність, аналітичні здібності, комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в команді;
- англійська мова на рівні Intermediate буде перевагою.
Чим займається помічник:
- працює з первинною документацією;
- комунікує з контрагентами клієнта;
- працює з 1С (розносить банківські виписки, робить виписки рахунків та видаткових накладних);
- робить підготовку звітів за запитами клієнтів в Excel;
- готує гривневі та валютні платежі.
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування та заробітна плата;
- графік роботи з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю;
- також є можливість працювати 6 год./день для студентів;
- можливість працювати віддалено декілька днів на тиждень;
- робота в молодому та дружньому колективі;
- наш офіс знаходиться біля м.Олімпійська, бізнес-центр забезпечений генератором.
Бенефіти:
- курси англійської мови в офісі;
- медичне страхування;
- навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії (АССА, CAP, CIPA, DipIFR);
- доступи до професійної літератури, тренінгів, семінарів та підписок на бухгалтерські та юридичні сайти;
- можливість кар’єрного росту та розвитку — далі ти зможеш отримати підвищення до молодшого бухгалтера (від 1 року досвіду) і бухгалтера (від 2+ років досвіду).
Якщо Вас зацікавила одна із вакансій, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..