ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Колаборативне навчання: розвиток soft skills у здобувачів спеціальності 207 «Водні біоресурси та аквакультура»

Цікавим досвідом розвитку навичків для соціального розвитку soft skills зі здобувачами вищої освіти, учасниками гуртка поділилася запрошена гостя доктор філософських наук, професор, член редколегії міжнародного наукового журналу з філософії, психології та педагогіки «Future Human Image» Берегова Галина Дмитрівна. Час минув достатньо швидко, оскільки всі були захоплені процесом та задіяні у різних імітаційних іграх, діалого - дискусійного формату, «мозкового штурму»  з можливістю комунікації як рівноправних суб’єктів викладач-здобувач на основі взаєморозуміння.

Реалізація ігрових методів навчання передбачала моделювання професійної ситуації, сюжетно-рольової з імпровізацією заданої тематики. Наприклад, проведення інтерв’ю кореспондентом з директором рибного заводу у контексті залучення новітніх технологій або дискусії під час тендерного заходу щодо конкурентоспроможності кожного з претендентів  на отримання тендеру інсталяції енергозберігаючої техніки в рибному господарстві.

 В результаті командної роботи у форматі дебатів було відмічено здобувачами, що найбільш затребуваними будуть ті фахівці, які здатні володіти системним, цілісним підходом до вирішення будь-яких проблем, з вмінням критично мислити, а також ставити під сумнів інформацію, що надходить.

У ролі директора господарства за допомогою запрошеної гості здобувач зміг продемонструвати основні кейси «People management» з вміння управляти людьми, презентувати себе як лідера та приймати головні рішення. На прикладі ролі кореспондента  було продемонстровано прояв емоційного інтелекту «Emotional intelligence» шляхом спроби розуміння емоції у змодельованій ситуації, намірів. На прикладі ситуативного тендеру було продемонстровано, як стратегічно важливо орієнтуватися на потенційних клієнтів, споживачів «Service orientation» у сфері послуг уміння вести переговори та виглядати впевненим і бути переконливим.

Автор: Кутіщев Павло, Гончарова Олена