Кафедра соціальних та поведінкових наук Спеціальність 053 Психологія
Для здобувачів вищої освіти( бакалаврського) рівня спеціальності 053 Психологія Наукова бібліотека ХДАЕУ рекомендує для ознайомлення з електронно-бібліотечною системою видавництва «Олді+», яка надає онлайн доступ до великого фонду навчальної та наукової літератури.
http://ebooks.oldiplus.ua/knizkova-policja/pedagogika-ta-psichologija/
Психологія емоційного інтелекту
Зарицька В.
Валентина Зарицька – український психолог, доктор психологічних наук, професор, автор теорії емоційного інтелекту та особливостей його розвитку. В даній книзі представлено результати багаторічного дослідження одного з маловивчених психологічних феноменів – емоційного інтелекту та його ролі в підготовці особистості до професійної діяльності. Висвітлено теоретичний аналіз підходів до визначення поняття, сутності і структури емоційного інтелекту у просторі сучасної науки; обґрунтовано теоретичні і методологічні основи дослідження цього феномену; визначено характерні особливості основних складових емоційного інтелекту та передумови його розвитку. Для психологів, викладачів, аспірантів, студентів.
Тренінг самоефективності особистості
Калюжна Є. М.
Практичний інструментарій розроблений з метою методичного забезпечення соціально-психологічного супроводу особистості в роботі фахівців, пріоритетним завданням діяльності яких є розвиток “соціальної кон’юнктури” людини – здатності особистості орієнтуватись та ефективно функціонувати у динамічному контексті соціального середовища. На засадах гуманістичної психології, що розглядає особистість як джерело необмеженого потенціалу і можливостей, розвивальний ефект тренінгу досягається завдяки активації внутрішніх ресурсів самовдосконалення особистості в умовах спеціально структурованого соціально-психологічного простору. Видання адресоване практичним психологам, коучам, тренерам – в якості інструментальності забезпечення тренінгових занять з підвищення “коефіцієнту корисної дії” особистості.
Психологія комунікативної толерантності в умовах інклюзивного навчання
В. В. Зарицька, В. М. Лапа
Монографія містить теоретичне обґрунтування та результати емпіричного дослідження комунікативної толерантності учнів старших класів в умовах інклюзивного навчання. Теоретично обґрунтовано й емпірично підтверджено доцільність розгляду психологічної структури комунікативної толерантності старшокласників через характеристику її поведінкового, когнітивного, емоційного і регуляційного компонентів. Для психологів, педагогів, соціальних педагогів, вчителів, викладачів, аспірантів, студентів та широкого кола читачів.
Сайт: http://ebooks.oldiplus.ua/ . найбільш зручним у користуванні є алфавітний каталог за яким знаходимо літературу з різних галузей знань.
Автор: Наукова бібліотека ХДАЕУ