ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Засідання комісії з академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин

Цього тижня відбулося позачергове засідання комісії з академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин. Дотримання академічної доброчесності усіма учасниками освітнього процесу є одним із пріоритетних завдань університету, що направлене на підвищення якості освіти.

Під час засідання голова комісії, проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності, професор  Олександр Володимирович Аверчев підвів підсумки перевірки кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, а також навчальних видань та представив аналіз перевірки деяких робіт. Наголосив на відповідальності здобувачів вищої освіти при написані випускних робіт, на відповідальності кожного науково-педагогічного працівника за підготовку сучасних і якісних навчальних видань та неухильності дотримання основних принципів академічної доброчесності.

         Комісія розглянула питання щодо плану роботи Комісії з академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин Херсонського державного аграрно-економічного університету на ІІ семестр 2021-2022 навчального року. Під час роботи члени комісії обговорили питання щодо механізмів впровадження принципів академічної доброчесності для здобувачів вищої освіти, аспірантів та докторантів, розробки ефективної схеми інформування про академічну доброчесність. Було розглянуто питання подальшої популяризації академічної доброчесності та запобігання плагіату в університеті.

Особиста вмотивованість всіх учасників навчального процесу є запорукою дотримання академічної доброчесності, а здобувачі вищої освіти повинні бути зорієнтовані не на формальне проходження окремих етапів формування фахівця, а на оволодіння знаннями та набуття компетентностей для подальшого особистого розвитку в світі, що швидко розвивається і ставить нові виклики.

Академічна доброчесність в ХДАЕУ — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та наукових досягнень.

 

 

 

Автор: Піскун Єлизавета (19.01.2022)