ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

І-ий етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт на кафедрі менеджменту та інформаційних технологій

Конкурси наукових робіт є дієвим заходом для виявлення талановитої молоді, стимулом розкриття творчих здібностей студентів та активізації їх дослідницької діяльності на науковій ниві з перспективних напрямків менеджменту та його сучасних технологій. Зважаючи на це, у відповідності до наказу МОН від 24.11.2020 р. № 1457 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020/2021 навчальному році» 20.01.2021 на кафедрі менеджменту та інформаційних технологій в форматі роботи наукового гуртка «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» відбулася відбіркова процедура оцінки представлених на розгляд  конкурсній комісії  наукових робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент». Результати наукових досліджень конкурсантів були апробовані шляхом доповіді на засіданні наукового гуртка за участю конкурсної комісії з оцінки робіт за результатами 1- го етапу конкурсу. Очолив засідання голова конкурсної комісії з наукових робіт спеціальності 073 «Менеджмент» д.е.н., професор Роман Морозов. Були присутні члени комісії: доценти кафедри менеджменту та інформаційних технологій Світлана Боліла, Олена Лобода та керівники наукових робіт здобувачів вищої освіти. Виступи здобувачів були цікавими, змістовними, відбувся жвавий дискурс  з залученням  членів наукового гуртка. Всього було заслухано 16 наукових робіт за напрямком «Менеджмент» та 9 робіт за напрямком «Менеджмент ІТ».

Менеджмент

1.Ніна Матвєєва. «Особливості та специфіка маркетингових технологій ресторанної індустрії в українських реаліях на прикладі закладу швидкого харчування Mc Donald’s у м. Херсон». Науковий керівник к.с.-г.н., доцент Боліла С.Ю.

2.Єлизавета Стукан. «Розробка маркетингової стратегії рекламного агентства в сучасних реаліях». Науковий керівник  к.с.-г.н., доцент Боліла С.Ю.

3.Наталія Прийма. «Маркетингові дослідження ринку квітів та квіткових композицій міста Херсона для розвитку власного квіткового бізнесу». Науковий керівник к.с.-г.н., доцент Боліла С.Ю.

4. Олег Стратічук. «Концепція маркетингового позиціонування для розвитку ринку чіпсів та снеків». Науковий керівник к.с.-г.н., доцент Боліла С.Ю.

5. Іван Спанчек. «Дослідження ринку послуг електронної  торгівлі та удосконалення процесу їх надання». Науковий керівник  к.с.-г.н., доцент Боліла С.Ю.

6. Карина Бойко. «Дослідження факторів, що впливають на поведінку споживачів на ринку B2C на прикладі молодіжної аудиторії м. Херсона». Науковий керівник к.с.-г.н., доцент Боліла С.Ю.

7. Євген Машков. «Реклама як основний засіб просування товару в умовах конкурентної економіки». Науковий керівник  к.с.-г.н., доцент Боліла С.Ю.

8. Анастасія Махлай. «Удосконалення використання інформації в управлінні сільськогосподарським підприємством». Науковий керівник асистент Алєщенко Л.О.

9. Ніна Матвєєва. «Організаційна структура управління підприємства та напрямки її удосконалення». Науковий керівник асистент Алєщенко Л.О.

10. Карина Бойко. «Зарубіжні моделі менеджменту та обґрунтування доцільності використання їх елементів у вітчизняній практиці». Науковий керівник асистент Алєщенко Л.О.

11. Олег Стратічук. «Особливості та зміст контролю в управлінні та його місце в забезпеченні ефективного функціонування в організації». Науковий керівник к.е.н., доцент Кириченко Н.В.

12. Євген Машков. «Напрямки удосконалення організаційно структури підприємства в умовах змін». Науковий керівник асистент Алєщенко Л.О.

13. Анастасія Махлай. «Мерчандайзинг як інструмент торгівельного маркетингу: особливості та сучасні практики на прикладі торгівельного закладу «Tommy Hilfiger». Науковий керівник к.с.-г.н., доцент Боліла С.Ю.

14. Микола Карпенко. «Маркетингові дослідження асортименту побутової техніки на прикладі магазину «Фокстрот» м. Херсона». Науковий керівник  к.с.-г.н., доцент Боліла С.Ю.

15. Олексадра  Піскунова. «Брендингові технології маркетингу». Науковий керівник к.с.-г.н., доцент Боліла С.Ю.

16. Анна Федчишина. «Збутова політика підприємства в сучасних реаліях ринкової економіки». Науковий керівник  к.с.-г.н., доцент Боліла С.Ю.

Менеджмент ІТ

1. Наталія Прийма, Олег Стратічук. Геометричне моделювання системи мерчандайзингу торгівельної площі ритейлу мереж для підвищення ефективності реалізації квітів та квіткових композицій. Науковий керівник к.с.-г.н., доцент Боліла С.Ю.

2. Діана Назарчук, Микита Панюков. Геометричне моделювання мережі збуту товарів сільськогосподарського призначення. Науковий керівник  старший викладач Білоусова Т.П.

3. Олександра Григорюк, Яна Поражинска. Геометричне моделювання мережі збуту продукції ТОВ «Таврія Агроінвест». Науковий керівник  к.с.-г.н., доцент Дебела І.М.

4. Софія Конева, Ілона Швидченко. Комп'ютерне моделювання взаємодії двох популяцій. Науковий керівник  к.т.н., доцент Димова Г.О.

5. Вікторія Яндра, Марія Костенко. Комп’ютерне моделювання процесу оптимального зволоження зерна. Науковий керівник к.с.-г.н., доцент Ларченко О.В.

6. Маріанна Бурим, Віталій Лі. Комп'ютерне моделювання процесу вистигання сирів. Науковий керівник старший викладач Кавун Г.М.

7. Олександра Григорюк, Владислав Новак. Комп’ютерне моделювання фірмового стилю та рекламної продукції ТОВ «Таврія Агроінвест». Науковий керівник  к.т.н., доцент Лобода О.М.

8. Михайло Волошин, Іван Волошин. Розробка інтерфейсу програми розрахунку характеристик комп’ютерних мереж. Науковий керівник  старший викладач Худік Н.Д.

9. Яна Козлова, Аліна Топоровська. Розробка інтерфейсу з орієнтацією на користувача. Науковий керівник старший викладач Худік Н.Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дякуємо конкурсантам за проведені дослідження й яскраві презентації та бажаємо успіхів в подальших наукових напрацюваннях з актуальних питань сучасного менеджменту!

Автор: доцент кафедри менеджменту та інформаційних технологій Світлана Боліла (20.01.2021)