Відповідно до графіку 07.11.2025 року відбулось чергове засідання наукового гуртка здобувачів вищої освіти
Відповідно до графіку 07.11.2025 року відбулось чергове засідання наукового гуртка здобувачів вищої освіти «Професійно-педагогічна майстерність викладача економічних дисциплін» з теми «Методи і мотивація навчання у вищій школі. Тренінгові форми навчання у професійній освіті»


Під час засідання учасники розглянули питання сучасних підходів до організації навчального процесу у закладах вищої освіти, акцентуючи увагу на інтерактивних і практикоорієнтованих методах навчання, які сприяють активізації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти. Було підкреслено, що у сучасному освітньому середовищі особливого значення набуває мотивація до навчання, заснована на внутрішній зацікавленості, самореалізації, творчості й розвитку особистісних компетентностей.
Окремо розглядалася тема тренінгових форм навчання, які поєднують теоретичні знання з практичними навичками. Здобувачі вищої освіти брали участь у моделюванні навчального тренінгу, спрямованого на розвиток навичок ефективної комунікації, співпраці та лідерства у педагогічному колективі. Обговорювалися переваги тренінгового підходу — можливість створення ситуації успіху, формування професійних умінь через досвід, розвиток рефлексії та самопізнання.
У роботи гуртківці також провели міні-опитування щодо власної навчальної мотивації та виявили фактори, які найбільше впливають на бажання навчатися: цікавість до освітніх компонент, взаємодія з викладачем, можливість практичного застосування знань.
Під час підбиття підсумків зазначалося, що сучасний викладач має бути не лише носієм знань, а й мотиватором, фасилітатором і коучем, здатним створити навчальне середовище, орієнтоване на розвиток особистості здобувача вищої освіти.
Автор: Роман ЧЕПОК









