ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Наукова бібліотека ХДАЕУ рекомендує…

статті з тематики  «Маркетинг»

 

  1. Болотна О.В., Лісений Є.В., Тімченко Д.І. Управління маркетинговою діяльністю ІТ – підприємств [Електронний ресурс] // Економіка та суспільство. – 2024. – Вип. 69. - Режим доступу:  DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-69-35
  2. Бордаєв В.В., Проскурніна Н.В. Кількісні методи оцінки інноваційного розвитку експортоорієнтованих підприємств в цифровій економіці
    [Електронний ресурс] // Ефективна економіка. - 2024. - № 8  Режим доступу: DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.8.18
  3. Бублик Л.Я. Етапи й методологія створення маркетингового продукту  та вибір розробника інтернет – реклами зпоміж українських   компаній [Електронний ресурс] // Ефективна економіка. - 2024. - № 7. - Режим доступу: DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.7.56
  4. Гречаник Н.Ю., Дюгованець О.М., Колєдіна К.О. Методи маркетингових досліджень: порівняння традиційних та сучасних підходів [Електронний ресурс] // Ефективна економіка. -  2024. -  № 8. - Режим доступу: DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.8.36
  5. Данилюк Т.І., Кушпетюк Р.В. Інтеграція маркетингового менеджменту в процес управління якістю продуктів і послуг [Електронний ресурс]   Ефективна економіка. -  2024. -  № 7. - Режим доступу:   DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.7.83
  6. Марчук О.І., Кушнір Т.М. Оптимізація пошукових систем та її місце у інтернет – маркетингу [Електронний ресурс] // Ефективна економіка. - 2024. - № 8. - Режим доступу:  DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.8.83
  7. Паславська І., Синіцький А. Метод синтетичного контролю в оцінюванні впливу маркетингової політики на ефективність підприємства  [Електронний ресурс] // Вісник Львівського університету. Серія економічна. - 2024. - Випуск 66. - С. 2 -12. - Режим доступу:     http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/economics/issue/view/565
  8. Рейкін В.С., Кірєєва К.О., Зеліч В.В. Оцінка впливу маркетингу на прийняття рішень споживачами різних культурних контекстах [Електронний ресурс] // Ефективна економіка. -  2024.-  № 9. - Режим доступу: DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.9.1
  9. Устенко І.А., Мардар М.Р. Аналіз маркетингової діяльності компаній в просуванні товарів (на прикладі експрес – доставки) [Електронний ресурс] // Ефективна економіка. -  2024. - № 7. - Режим доступу:       DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.7.15
  10. 10.  Ющишина Л.О., Кушпетюк Р.В. Психологічні аспекти маркетингового управління [Електронний ресурс] // Ефективна економіка. - 2024. - № 8. - Режим доступу: DOI:  http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.8.88