ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Наукова бібліотека ХДАЕУ рекомендує статті на тему «Рекламна діяльність»


Ажажа М.А., Венгер О.М. Рекламна діяльність як індикатор ефективності публічного управління в умовах воєнного стану. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2024. №6. Режим доступу: http://doi.org/10.32702/2307-2156.2024.6.7

Сердечна Л.В. Реклама як фактор девіантної поведінки в контексті архетипного підходу. Український соціум. 2023. №2. С. 106-118. Режим доступу: https://doi.org/10.15407/socium2023.02.106

Косенко.О.П., Шеін О.С., Косенко С.А. Особливості використання соціальних мереж в B2B-секторі. Ефективна економіка. 2024. №9. Режим доступу: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.9.23

Вегера Т.М. Загальнотеоретичні аспекти дослідження «пропаганди » та «дезінформації » в Україні. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2024. №9. Режим доступу: http://doi.org/10.32702/2307-2156.2024.9.14

Ахмедова О.О., Мороз С.А. Роль рекламно-інформаційної діяльності в контексті публічного управління. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2024. №3. Режим доступу: http://doi.org/10.32702/2307-2156.2024.3.5

Фартушний І.Д.,Мазуренко М.С. Підходи до моделювання динамічного ефекту від рекламної активності. Ефективна економіка. 2023. №12. Режим доступу: DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.12.61

Полковниченко С.О., Срібна А.В. Формування стратегії просування бізнесу на В2В ринку в DIGITAL-середовищ. Ефективна економіка. 2023. №12. Режим доступу: DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.12.63

Гужавіна І.В., Каленська Н.В. Маркетинговий концепт підвищення рекламної активності сервісу ADSAVER. Економіка. Менеджмент. Бізнес. №3-4(40). 2022. С. 45-53. Режим доступу: http://doi.org/10.31673/2415-8089.2022.034553

 

Автор: Наукова бібліотека ХДАЕУ