Підвищення кваліфікації викладачів кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій в продуктовій ІТ-компанії GENESIS
З 9 грудня по 20 грудня 2024 року доцент кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій Херсонського державного аграрно-економічного університету Ганна ДИМОВА успішно пройшла підвищення кваліфікації на Всеукраїнському освітньому курсі-стажуванні «Створення та розвиток ІТ-продуктів», організованому IT-компанією Genesis.
Всеукраїнський освітній курс-стажування «Створення та розвиток ІТ-продуктів» - це інноваційний інтерактивний курс у форматі змішаного навчання, розроблений для студентів та викладачів українських закладів вищої освіти. Програма включає передзаписані лекції, інтерактивні завдання на LMS-платформі, а також лекційно-семінарські заняття, які викладачі впроваджують у навчальний процес.
Ініціатива реалізована IT-компанією Genesis за підтримки Міністерства цифрової трансформації та Міністерства освіти і науки України.
Етапи інтеграції курсу включали:
- ознайомлення викладачів із платформою курсів та її функціоналом;
- обов’язкове навчання викладачів в інтерактивному форматі;
- отримання сертифікації для впровадження курсу у ЗВО.
Навчання є обов’язковим для всіх викладачів, які планують впроваджувати курс у своїх навчальних закладах. Програма включає лекції та воркшопи від провідних фахівців, практичні кейси, тестування, а також детальні методичні матеріали для подальшої роботи зі студентами. Успішне завершення курсу забезпечує викладачам сертифікацію, кредити ЄКТС та доступ до інтерактивної платформи для студентів.
Програма складається з 13 модулів:
- Модуль 0. Робота зі Strum: основи роботи з платформою.
- Модуль 1. Вступ до продуктового ІТ: особливості створення успішних ІТ-продуктів.
- Модуль 2. Принципи маркетингу: інструменти організації роботи продуктових команд.
- Модуль 3. Пошук ідей та розробка MVP: аналіз ринку та цільової аудиторії.
- Модуль 4. Ухвалення рішень: основи прийняття рішень у розробці ІТ-продуктів.
- Модуль 5. Продуктова аналітика: метрики, бази даних.
- Модуль 6. Основи маркетингу: ключові маркетингові підходи.
- Модуль 7. Поведінка користувачів: вивчення взаємодії з продуктом.
- Модуль 8. Продуктовий дизайн: дизайн і взаємодія користувача.
- Модуль 9. Технічна частина продукту: розробка продукту.
- Модуль 10. Управління командами: ефективне управління та організація командної роботи.
- Модуль 11. Як потрапити у продуктову ІТ-компанію?: практичні поради для кар’єри в ІТ.
- Модуль 12. Запуск продукту: ключові аспекти запуску.
- Модуль 13. Фінальне тестування: підсумкове оцінювання.
Участь Ганни ДИМОВОЇ у Всеукраїнському освітньому курсі-стажуванні підтверджує її прагнення до професійного розвитку та впровадження сучасних освітніх практик у навчальний процес. Отриманий досвід і сертифікація дозволяють забезпечити студентам доступ до якісних освітніх матеріалів, інтерактивних завдань та кейсів від провідних спеціалістів ІТ-індустрії. Цей досвід сприятиме подальшій модернізації освітніх програм і розвитку партнерства між університетом та бізнесом.