Науковий гурток «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації: маркетингові дослідження щодо розробки та впровадження спортивного івенту»
13 грудня 2024 р. відбулося чергове засідання наукового гуртка "Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації", де здобувачі презентували маркетингові плани впровадження спортивного івенту.
Студенти спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» протягом семестру разом із доцентом кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій Трухачовою К.В. здійснювали маркетингові дослідження щодо розробки та впровадження спортивного івенту.
Студенти представили цікаві результати власних маркетингових досліджень та продемонстрували свою зацікавленість сучасним напрямком маркетингу – «Спортивний маркетинг». Живий інтерес у здобувачів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» визвали особливості планування спортивних змагань та заходів, зокрема, у частині перетворення їх у масштабні видовища. Особлива увага приділилася сучасним цифровим технологіям просування та практичної реалізації івенту. Їхні виступи показали високий рівень підготовки й зацікавленості сучасними маркетинговими дослідженнями щодо планування та просування івентів в індустрії спорту. Своїми доповідями студенти довели, що є гідними представниками нового покоління фахівців, готових до роботи в динамічному світі цифрового суспільства.
Доповіді студентів викликали жвавий інтерес аудиторії своїм детальним опрацюванням і представленням інформації щодо проведених досліджень, як в царині традиційних, так і перспективних видів спорту. Активна дискусія, що виникла після доповідей, свідчить про актуальність теми та її значимість для майбутніх фахівців.
Автор: Трухачова К.В.