ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Захист виробничої переддипломної практики з професійної освіти для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка)


Згідно з робочим навчальним планом і графіком освітнього процесу на 2024/2025 навчальний рік 02.12.2024 р. відбувся захист виробничої переддипломної практики з професійної освіти.

В.о. завідувача кафедри доцент Інна ВАРНАВСЬКА наголосила на важливості узагальнення і вдосконалення здобутих знань, практичних умінь і навичок, оволодіння професійним досвідом і формування готовності випускників до самостійної діяльності. Гарант освітньої програми «Професійна освіта (Економіка)» доцент Роман ЧЕПОК зазначив, що виробнича переддипломна практика з професійної освіти є одним із засобів успішної підготовки здобувачів до роботи викладачами у закладах ІІ, ІІІ, IV рівнів акредитації та інших професій за фахом визначених класифікатором професій. Практика проводилась в умовах максимально наближених до реальної професійної діяльності і стає початковою ланкою практичного засвоєння професії. Також оприлюднив загальні положення захисту виробничої переддипломної практики з професійної освіти.

Здобувачі вищої освіти під час доповідей та демонстрацій презентацій, зазначили, що основна мета виробничої переддипломної практики досягнута, вона є продовженням реалізації наскрізної навчальної програми, заснованої на принципах безперервності та послідовності проведення всіх видів практики, і спрямована на формування необхідного обсягу практичних знань та умінь відповідно до другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Основні завдання переддипломної практики здобувачів вищої освіти зі спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка) виконані: здобувачі вищої освіти отримали вміння з адаптації теоретичних положень, методичного інструментарію, викладеного в спеціальній літературі, закріпили практичні навички проведення економічного і педагогічного дослідження, сформували його інформаційне, методичне забезпечення, виходячи з сутності проблем, що вирішуються; впровадили розроблені науково-обґрунтовані рекомендації і пропозиції в діяльність підприємств, професійних (професійно-технічних) закладів освіти, закладів вищої освіти та використали цей матеріал під час написання своїх магістерських робіт.