ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Продовжуються засідання наукового гуртка кафедри менеджменту, маркетингу та ІТ «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації»

 

19 листопада 2024 року відбулося чергове засідання наукового гуртка «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації». Цього разу увага учасників була зосереджена на темі сучасних маркетингових комунікацій – важливої складової успішної маркетингової діяльності.

 

Методом заходу було поглиблення знань здобувачів освіти про новітні тренди маркетингових комунікацій та їх практичне застосування в сучасному бізнес-середовищі. Учасниками стали студенти спеціальностей 075 «Маркетинг» і 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів.

Координатор засідання, доцент кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій Роман Базака, наголосив на тому, що в умовах цифрової трансформації маркетингові комунікації відіграють ключову роль у побудові діалогу з клієнтами, адаптації до змін і забезпечують конкурентоспроможність сучасного бізнесу.

 

Під час дискусії здобувачі представили яскраві презентації, в яких розкрили важливість маркетингових комунікацій для бізнесу. Учасники жваво обговорювали теми, що формують нову реальність маркетингу:

-               Метавсесвіт, штучний інтелект та їхній вплив на комунікації.

-               Сучасний стан маркетингових комунікацій в Україні: наукові дослідження та цифрові інструменти.

-               Інтерактивність і діджитал-комунікації як основа нового етапу розвитку маркетингу.

-               Відеоконтент як тренд: сторітелінг, SEO, залучення аудиторії та формування трафіку.

-               Івент-маркетинг у гібридному форматі: емоційний вплив та стимулювання продажів.

-               Партизанський маркетинг: кейси від Coca-Cola, Нової пошти та інших брендів.

 

Темою, яка викликала жваве обговорення та запеклі дискусії, стала провокативність у маркетингу.  Гуртківці міркували чи скандали навколо брендів це сплановані інноваційні ходи маркетологів чи результат банальної байдужістю до думки аудиторії.

Зустріч була не лише інформативністю, але й відзначилася креативною, дружньою атмосферою. Найцікавіші ідеї учасників ляжуть в основу тез конференцій та наукових публікацій.

 

Бажаємо молодим науковцям Херсонського державного аграрно-економічного університету натхнення, успіхів і нових відкриттів!