Гостьова лекція «Що таке нейромаркетинг і для чого він потрібен бізнесу»
6 листопада 2024 року кафедра менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій ХДАЕУ організувала гостьову лекцію, присвячену нейромаркетингу – практичній науці про процес прийняття рішень споживачами. Метою нейромаркетингу є пошук відповідей на питання, чому споживачі надають перевагу певним продуктам, а також розробка методів стимулювання покупок як на свідомому, так і на підсвідомому рівні. За результатами досліджень, нейромаркетинг є одним із найбільш точних інструментів для прогнозування реальної поведінки споживачів.
Спікером заходу стала Катерина Ільченко, яка має понад 20 років досвіду в маркетингу та у 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні - Neuro-knowledge. Серед клієнтів агентства такі компанії, як Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, «Епіцентр», «Ельдорадо», Nutricia (бренди Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.
Лекція привернула увагу близько 90 слухачів, були присутні здобувачі всіх освітніх програм економічного факультету ХДАЕУ. Катерина Ільченко поділилася не лише теоретичними аспектами нейромаркетингу, але й продемонструвала його практичне застосування через реальні кейси (Moneyveo – Дядя Жора, Nutricia – пакування Nutrilon тощо).
Основні теми, які обговорювалися на зустрічі:
- Що таке нейромаркетинг і як він може змінити бізнес-підходи?
- Як нейромаркетинг допомагає глибше розуміти потреби споживачів і передбачати їх поведінку?
- Як бренди можуть створювати продукти, що відповідають емоційним запитам клієнтів, завдяки нейромаркетинговим інструментам?
Захід викликав жваві обговорення серед студентів, дозволивши їм по-новому поглянути на маркетинг та розширити горизонти знань про роль нейронауки в бізнесі.
Щиро дякуємо Катерині Ільченко за захопливу та інформативну зустріч, яка не лише підвищила обізнаність про нейромаркетинг, а й надихнула на нові ідеї та підходи для майбутніх маркетологів і підприємців!
Сподіваємося на інші зустрічі!
Висловлюємо щиру вдячність Збройним Силам України за можливість проведення заходу навіть у складних умовах війни. Дякуємо за вашу мужність і відданість, які дарують нам відчуття захищеності та віру у майбутнє.