ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Вишуканий смак туристичного менеджменту та французький шарм

21 лютого 2024 року на базі Інформаційно-туристичного центру Обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Д. І. Чижевського відбувся Інформаційно-просвітницький семінар, присвячений розвитку менеджменту туристичної діяльності та його ролі у естетико-інтелектуальному вихованні студентської молоді, для студентів Кропивницького кооперативного фахового коледжу економіки і права ім. М. П. Сая

Назву семінару було обрано не випадково – адже сьогодні, напевно, як ніколи туристична галузь переживає своєрідну революцію естетики та інтелекту та викликає особливе захоплення у молоді, особливо коли мова заходить про Францію.

Саме тому під час останнього засідання Інформаційно-туристичного клубу «AttractiveKrop» студенти вирушили у віртуальну мандрівку до Франції разом з викладачем кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій Херсонського державного аграрно-економічного університету Ігорем Олійником, який у 2002-2003 рр. відвідав цю країну в рамках українсько-французької культурно-економічної ініціативи за підтримки Університета Клермон Овернь Кампус Де Сезо (м. Клермон-Ферран).

Під час зустрічі учасники семінару зосередились на аналізі взаємозв’язку між управлінням та туризмом, причому за основу було взято саме французький досвід, адже захоплюючий світ Франції не лише приваблює мільйони туристів своєю культурою та гостинністю, але й є втіленням ефективного підходу до розвитку туристичної індустрії. Присутні розглянули конкретні приклади успішних стратегій управління в туризмі, що застосовуються у Франції, зокрема, такі як збалансований розвиток регіонів, створення високоякісних туристичних продуктів, підтримка малого і середнього бізнесу в сфері гостинності, а також інноваційні підходи щодо просування туристичних напрямків.

Ці приклади надали студентам коледжу цінний досвід та натхнення для розробки власної освітньої траєкторії та стали цікавим стимулом щодо їх залучення до розробки та впровадження стратегії розвитку туризму в нашому регіоні.

Значна частина інформаційно-просвітницького семінару була присвячена питанням профорієнтації студентів коледжу. Під час обговорення основна увага була зосереджена на важливості ретельного вибору кар’єрного шляху та розвитку особистісних компетенцій для успішної адаптації на ринку праці. Виступаючий зосередив увагу студентів коледжу на основних спеціальностях економічного факультету та особливостях навчально-виховної роботи в ХДАЕУ. Були розглянуті актуальні питання щодо вартості навчання та особливостей вступної кампанії 2024 року, зокрема, ті, що стосуються кваліфікаційних вимог, які сьогодні висуваються до абітурієнтів, а також необхідного рівня складання НМТ/ЗНО.

Цей захід став не лише джерелом нових знань, але й вагомим стимулом для професійного зростання та розвитку. А для студентів Кропивницького кооперативного фахового коледжу економіки і права ім. М. П. Сая він був також і особливим, тому що вони не тільки поглибили свої знання у галузі менеджменту, але й відчули атмосферу вишуканого смаку туристичного менеджменту та французького шарму!