ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Вакансії від провідної ІТ консалтингової компанії

  

 

Вакансії від провідної ІТ консалтингової компанії

 

Innoware – провідна ІТ консалтингова компанія, партнер Microsoft, що спеціалізується на впровадженні ERP, CRM і хмарних бізнес-рішень. За 22+ роки роботи компанія реалізувала понад 450 проєктів по всьому світу.

 

1. Project Manager (junior)

Ви можете не мати відповідного досвіду, та найголовніше – сильні академічні знання у напрямку Project Management (університет / курси) + твоє прагнення стати PM’ом, а компанія обов’язково допоможе Вам у цьому!

Stack:

1. Проєкти: впровадження рішень лінійки Microsoft Dynamics 365 для клієнтів Innoware. Найбільше Ви будете працювати з проєктами впровадження ERP системи MD 365 Business Central, яка є одним із найбільш популярних у світі ІТ рішень для фінансового обліку та автоматизації бізнес-процесів. Понад 30 000 компаній і 200 000 користувачів працюють саме в Business Central, а команда Innoware успішно впроваджує цю систему для українських і зарубіжних клієнтів вже 22 роки. Основна географія клієнтів: Україна і ЄС.

2. Tools: Microsoft Project Pro, Azure DevOps.

Вашими ключовими задачами на старті стануть:

  • Моніторинг і контроль прогресу задач по проєктам.
  • Комунікація з проєктними командами.
  • Комунікація з клієнтами щодо організації статус-мітингів, їх планування, модерація.
  • Підготовка звітів по статусам задач, написання meeting minutes, інших документів, потрібних для управління проєктами.
  • Підготовка та погодження таймшитів із клієнтами, подача заявок на виставлення рахунків і актів, контроль оплат.

А згодом, разом із Вашим професійним розвитком, ‒ розширення зон відповідальності до задач і цілей самостійного PM’а:

  • Управління повним циклом проєктів.
  • Планування проєктних задач, робота з план-графіком, його корегування за потреби.
  • Ведення 100% комунікації з клієнтами з питань управління проєктами.
  • Виявлення потенційних ризиків проєктів та їх мінімізація.
  • Участь у оптимізації та автоматизації процесів управління проєктами.

Очікування щодо Ваших знань і навичок:

  • Навчання в магістратурі або вже завершив / завершила навчання у виші за економічним або IT/технічним напрямком.
  • Високі результати навчання у виші, сильні аналітичні та логічні здібності.
  • Сильні знання методологій управління проєктами, отримані під час навчання у виші або на курсах.
  • Знання / навички роботи в Microsoft Project або аналогічних системах управління проєктами + просунутий рівень Excel (виш / курси).
  • Англійською мовою на рівні Upper-Intermediate або вище, вільне володіння українською мовою.

Soft skills:

  • Системність, націленість на результат і високу якість роботи, проактивність.
  • Командність, комунікабельність.
  • Бажання та готовність багато вчитись і розвиватись у напрямку Project Management.

Пропонується:

  • Навчання та менторинг, вивчення проєктної методології.
  • Можливість використовувати отримані у виші знання та здобувати нові.
  • Умови для кар’єрного розвитку у напрямку Project Management.
  • Динамічну роботу, різноманітні задачі. Участь у проєктах для українських та іноземних клієнтів, практику англійської мови.
  • Цінності та корпоративну культуру компанії.

Умови роботи:

  • Full remote з можливістю працювати та бачитись з колегами в офісі Innoware у Києві – за твоїм бажанням.
  • Оплачувані відпустку та лікарняні.
  • Постійний full-time контракт, можливість поєднувати роботу із завершенням навчання у виші.
  • Конкурентну грошову винагороду, її систематичний перегляд відповідно до твоїх результатів.

 

2. Бухгалтер (junior)

Особливості позиції:

  • Ведення обліку – у системі Microsoft Dynamics 365 Financе. Компанія навчає цьому безпосередньо в процесі роботи.
  • Основа географія контрагентів: Україна, Європа, США.
  • Діяльність компанії: послуги впровадження IT рішень Microsoft – ERP, CRM і хмарних бізнес-рішень (проєктна діяльність) і ліцензування.

Ключові задачі першочергово будуть:

  • Виставлення рахунків і актів, надсилання їх контрагентам у системах електронного документообігу («M.E.Doc», «Вчасно»).
  • Взаємодія з контрагентами: контроль платежів, взаєморозрахунків, наявності первинної документації, звірка.
  • Діловодство: ведення реєстрів, друк бухгалтерських документів, їх систематизація, зберігання.

А в подальшому, разом із Вашим професійним розвитком – розширення зон відповідальності, починаючи з роботи з податковими накладними (їх виписування і контроль).

Очікування щодо знань і досвіду:

  • Досвід: від 1-го року досвіду роботи на ділянках, зазначених вище у переліку першочергових задач.
  • Освіта: повна профільна вища освіта або останні курси (магістратура).
  • Професійні знання: впевнені знання законодавства з бухгалтерського обліку та національних стандартів П(С)БО. Також буде перевагою, але не обов’язково: досвід ведення обліку в західних ERP системах – Microsoft, SAP, Oracle тощо.
  • Знання мов: англійська – на рівні Pre-Intermediate (A2), або вище, з можливістю працювати з документами та інтерфейсом системи обліку англійською мовою. Вільне та грамотне володіння українською мовою.
  • Особисті якості: аналітичне мислення, уважність до деталей, пунктуальність, комунікабельність, відкритість до нових знань.
  • Кар’єрні плани: бажання навчатись та розвиватись у напрямку бухгалтерського обліку.

Пропонується:

  • Умови для професійного розвитку у бухгалтерському обліку.
  • Навчання та менторинг у нових для Вас задачах та активностях.
  • Динамічну роботу, різноманітні задачі.
  • Відкриту і професійну корпоративну культуру.

Умови роботи:

  • Гібридний формат: ~ 3-4 дні – дистанційно, ~1-2 дні – в офісі у м. Київ, коли є потреба попрацювати з паперовими документами (ст. м. Політехнічний інститут / автобусна зупинка «Охматдит»).
  • Стандартний робочий графік (понеділок – п’ятниця, 9.00-18.00).
  • Рівень оплати: 20 000 грн. на випробувальний період (перші 3 міс.) і 25 000 грн. після випробувального (зазначено чисті суми, після вирахування податків). Систематичний перегляд згідно з результатами роботи.
  • Оплачувані відпустка та лікарняні.
  • Постійний full-time контракт.

 

3. Молодший бізнес-аналітик – ERP консультант MD 365 Business Central. Бекграунд – логістика, виробництво або закупівлі

 

Ключові задачі у ролі ERP консультанта стануть:

  1. Участь у проєктах впровадження Business Central:
  • Комунікація з клієнтами. Проведення зустрічей, комунікація з клієнтами з метою фіксації їх бізнес-процесів.
  • Бізнес-аналіз. Опис і аналіз зафіксованих бізнес-процесів клієнтів з метою їх налаштування у Business Central.
  • Робота з ERP системою, іншими ІТ рішеннями Microsoft. Налаштування функціональності Business Central і платформи Microsoft Power BI.
  • Підготовка документації.Створення проєктної документації, підготовка технічних завдань для нашої команди розробників. Узгодження та доопрацювання документів із клієнтами.
  • Тестування. Забезпечення відповідності налаштованої системи потребам та вимогам клієнтів.
  • Підтримка клієнтів під час приймального тестування, розгортання нових функцій і старту експлуатації (GoLive).
  1. Навчання. Розвиток і посилення своїх компетенцій, вивчення проєктної методології, проходження міжнародної сертифікації Microsoft.

Вимоги щодо кваліфікації:

  • Від 3-х років досвіду роботи у сфері управління процесами логістики, виробництва або закупівель.
  • Знання розширених функцій Excel та / або систем управління базами даних.
  • Вища освіта – економічна, ІТ або технічна.
  • Знання мов: вільне володіння українською мовою, англійська – Upper-Intermediate або вище.

Буде перевагою, якщо:

  • Досвід роботи з функціями ERP систем у якості користувача, наприклад, з Microsoft Dynamics 365 Business Central (або попередніми версіями – NAV, Navision), Finance and Supply Chain Management (F&O/FO, AX, Axapta) або SAP, Oracle тощо.
  • Досвід автоматизації бізнес-процесів.

Soft skills: компанія шукає людину системну і відповідальну, проактивну, комунікабельну, відкриту до нових знань та готову навчатись.

Пропонується:

  • Навчання і менторинг.
  • Динамічна робота, різноманітні задачі.
  • Умови для постійного професійного розвитку, кар’єрного зростання, підвищення кваліфікації. Міжнародну сертифікацію
  • Корпоративну культуру.

Умови роботи:

  • Full remote з можливістю працювати та бачитись з колегами в офісі Innoware у Києві – за бажанням.
  • Оплачувані відпустку та лікарняні.
  • Постійний full-time контракт, конкурентну грошову винагороду.
  • Грейдову систему з систематичним переглядом винагороди відповідно до твоєї кваліфікації, результатів роботи й навчання.

4. Молодший бізнес-аналітик – ERP консультант MD 365 Business Central. Бекграунд – фінанси або аудит

 

Ключові задачі у ролі ERP консультанта:

  1. Участь у проєктах впровадження Business Central:
  • Комунікація з клієнтами. Проведення зустрічей, комунікація з клієнтами з метою фіксації їх бізнес-процесів.
  • Бізнес-аналіз. Опис і аналіз зафіксованих бізнес-процесів клієнтів з метою їх налаштування у Business Central.
  • Робота з ERP системою, іншими ІТ рішеннями Microsoft. Налаштування функціональності Business Central і платформи Microsoft Power BI.
  • Підготовка документації.Створення проєктної документації, підготовка технічних завдань для нашої команди розробників. Узгодження та доопрацювання документів із клієнтами.
  • Тестування. Забезпечення відповідності налаштованої системи потребам та вимогам клієнтів.
  • Підтримка клієнтів під час приймального тестування, розгортання нових функцій і старту експлуатації (GoLive).
  1. Навчання. Розвиток і посилення своїх компетенцій, вивчення проєктної методології, проходження міжнародної сертифікації Microsoft.

Вимоги щодо кваліфікації:

  • Від 3-х років досвіду роботи у фінансах або аудиті.
  • Розуміння основ корпоративних фінансів, міжнародних стандартів фінансової звітності.
  • Знання розширених функцій Excel та / або систем управління базами даних.
  • Повна вища освіта за напрямком фінанси, економіка або ІТ.
  • Знання мов: вільне володіння українською мовою, англійська – Upper-Intermediate або вище.

Буде перевагою, якщо Ви маєте:

  • Досвід роботи з функціями ERP систем у якості користувача, наприклад, з Microsoft Dynamics 365 Business Central (або попередніми версіями – NAV, Navision), Finance and Supply Chain Management (F&O/FO, AX, Axapta) або SAP, Oracle тощо.
  • Досвід автоматизації фінансової звітності.

Soft skills: системність і відповідальність, проактивність, комунікабельність, відкритість до нових знань та готовність навчатись.

Пропонується:

  • Навчання і менторинг.
  • Динамічна робота, різноманітні задачі.
  • Розвиток.
  • Корпоративна культура.

Умови роботи:

  • Full remote з можливістю працювати та бачитись з колегами в офісі Innoware у Києві – за бажанням.
  • Оплачувані відпустку та лікарняні.
  • Постійний full-time контракт, конкурентну грошову винагороду.
  • Грейдову систему з систематичним переглядом винагороди відповідно до Вашої кваліфікації, результатів роботи й навчання.

 

Якщо Вас зацікавила одна із вакансій, просимо своє резюме та супровідний лист надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..