РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ
2023 – 2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Опитування випускників першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості освітніх послуг
Опитування випускників другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо якості освітніх послуг
Результати опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання дисциплін першого семестру
Результати опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання дисциплін другого семестру
2022 – 2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Опитування випускників освітнього рівня МАГІСТР щодо якості отриманої освіти
Результати оцінки якості викладання дисциплін першого семестру 2022 – 2023 навчального року
Опитування випускників щодо якості отриманих освітніх послуг
Результати оцінки якості викладання дисциплін другого семестру 2022 – 2023 навчального року
141 ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКА, ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІКА
Якісна оцінка освітньо-професійної програми
Оцінка організації процесу вибору освітніх компонент
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2020 – 2021 навчальний рік
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2021 – 2022 навчальний рік
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2022 – 2023 навчальний рік I семестр
Результати опитування здобувачів 2023 – 2024 навчальний рік І семестр
191 APXITEKTУPA ТА МIСТОБУДУВАННЯ
Якісна оцінка освітньо-професійної програми
Оцінка організації процесу вибору освітніх компонент
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2020 – 2021 навчальний рік
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2021 – 2022 навчальний рік
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2022 – 2023 навчальний рік I семестр
Опитування випускників бакалаврського рівня вищої освіти щодо якості освітніх послуг
Результати опитування здобувачів 2023 – 2024 навчальний рік І семестр
241 ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА
Якісна оцінка освітньо-професійної програми
Оцінка процедури вибору освітніх компонент
Аналіз результатів опитування здобувачів, щодо якості викладання освітніх компонент
Результати опитування здобувачів 2020 – 2021 навчальний рік І семестр
Результати опитування здобувачів 2020 – 2021 навчальний рік ІІ семестр
Результати опитування здобувачів 2021 – 2022 навчальний рік І семестр
Результати опитування здобувачів 2022 – 2023 навчальний рік І семестр
Результати опитування здобувачів 2023 – 2024 навчальний рік І семестр
Оцінка якості освітніх послуг здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти
Якісна оцінка освітньо-професійної програми (другий (магістерський) рівень вищої освіти)
242 ТУРИЗМ
Якісна оцінка освітньо-професійної програми
Оцінка організації процесу вибору освітніх компонент
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2020 – 2021 навчальний рік
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2021 – 2022 навчальний рік І семестр
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2021 – 2022 навчальний рік II семестр
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2022 – 2023 навчальний рік І семестр
194 ГІДРОТЕХНІЧНЕ БУДІВНИЦТВО, ВОДНА ІНЖЕНЕРІЯ ТА ВОДНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Якісна оцінка освітньої програми
Оцінка процедури вибору освітніх компонент
Аналіз результатів опитування здобувачів, щодо якості викладання освітніх компонент
Результати опитування здобувачів 2020 – 2021 навчальний рік І семестр
Результати опитування здобувачів 2020 – 2021 навчальний рік ІІ семестр
Результати опитування здобувачів 2021 – 2022 навчальний рік І семестр
Результати опитування здобувачів 2022 – 2023 навчальний рік І семестр
Результати опитування здобувачів 2023 – 2024 навчальний рік І семестр
073 МЕНЕДЖМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Якісна оцінка освітньо-професійної програми
Оцінка організації процесу вибору освітніх компонент
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2022 – 2023 навчальний рік 1-й семестр
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2021 – 2022 навчальний рік 2-й семестр
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2021 – 2022 навчальний рік 1-й семестр
Оцінка якості викладання освітніх компонент 2020 – 2021 навчальний рік
202 ЗАХИСТ І КАРАНТИН РОСЛИН
Якісна оцінка освітньо-професійної програми
Опитування випускників другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо якості освітніх послуг
Аналіз результатів опитування щодо якості викладання у І сем. 2017-2018 н.р. (бакалавр)
Аналіз результатів опитування щодо якості викладання у ІІ сем. 2017-2018 н.р. (бакалавр)
Аналіз результатів опитування щодо якості викладання у 2017-2018 н.р. (бакалавр)
Аналіз результатів опитування щодо якості викладання у І сем. 2018-2019 н.р. (бакалавр)
Аналіз результатів опитування щодо якості викладання у ІІ сем. 2018-2019 н.р. (бакалавр)
Аналіз результатів опитування щодо якості викладання у 2018-2019 н.р. (бакалавр)
Аналіз результатів опитування щодо якості викладання у І сем. 2019-2020 н.р. (бакалавр)
Аналіз результатів опитування щодо якості викладання у ІІ сем. 2019-2020 н.р. (бакалавр)
Аналіз результатів опитування щодо якості викладання у 2019-2020 н.р. (бакалавр)
Аналіз результатів опитування щодо якості викладання у І сем. 2020-2021 н.р. (бакалавр)
Аналіз результатів опитування щодо якості освіти у 2017-2018 н.р. (бакалавр)
Аналіз результатів опитування щодо якості освіти у 2018-2019 н.р. (бакалавр)
Аналіз результатів опитування щодо якості освіти у 2019-2020 н.р. (бакалавр)
Результати узагальнення анкетування за 2017 – 2020 н.р.(бакалавр)
Моніторинг результатів анкетування
Моніторинг результатів анкетування учасників освітнього процесу є невід’ємною складовою внутрішньої системи внутрішнього забезпечення якості освіти та освітньої діяльності Херсонського державного аграрно-економічного університету.
Метою моніторингу є отримання об’єктивної інформації щодо очікувань та задоволення здобувачами вищої освіти, випускниками, викладачами, роботодавцями якістю освіти, станом освітнього процесу, забезпечення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу та розробка пропозицій щодо його удосконалення.
Аналіз всієї отриманої інформації здійснюється працівниками Сектору забезпечення якості освіти щодо моніторингу якості освітньої діяльності у ХДАЕУ. Сектор забезпечення якості освіти систематизує та узагальнює інформацію щодо результатів опитування для визначення ступеня задоволеності здобувачів рівнем якості освітньої програми, її компонентів, навчальних планів, форм і методів навчання та викладання з метою виявлення та усунення слабких сторін, визначення сильних сторін і поширення кращих практик організації освітнього процесу та якості освіти.
Анкетування може проводитися з використанням друкованих анкет, або онлайн-опитування і опрацьовуватися в ручний спосіб або в електронній формі, що розміщена на сайті Університету у розділі «Якість освіти».
Результати анкетування застосовуються для виявлення проблемних ділянок діяльності і при плануванні розвитку освітніх програм Херсонського державного аграрно-економічного університету. Результати анкетування обговорюються та аналізуються на всіх рівнях університету (кафедра, факультет, університет); враховуються під час визначення напряму підвищення кваліфікації викладача; сприяють процесу самовдосконалення науково-педагогічної діяльності викладача; використовуються для прийняття кадрових рішень; враховуються при проходженні конкурсного обрання, розподілі навчального навантаження науково-педагогічних працівників кафедр; враховуються кафедрами при вдосконаленні методичного забезпечення навчального процесу.
Забезпечення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу відбувається за допомогою електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. За допомогою останньої можна задавати актуальні питання, залишати зауваження та пропозиції щодо освітнього процесу в ХДАЕУ (у т.ч. набору навчальних програм).
Результати анкетування в узагальненому вигляді обговорюються на Вченій раді та оприлюднюються на веб-сайті Університету.