Захід щодо підвищення рівня обізнаності основних аспектів європейської інтеграції
Диспут з теми «Євроінтеграція вищої освіти України» провели викладачі кафедри професійної освіти проф.Плачинда Т.С., доц.Варнавська І.В. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка).
Європейська інтеграція – це зближення України з Європейським Союзом як на рівні законів, так і на рівні правил та звичаїв, що існують у суспільстві. Її метою є вступ України до ЄС. Вступ України до ЄС підтримує переважна більшість українців, євроінтеграційний процес є відображенням волі українського народу.
Євроінтеграційний шлях вищої освіти України розпочався у 1999 році, коли Україна долучилася до Болонського процесу. Під час зустрічі здобувачі поглибили заняття про ключові позиції створення єдиного Європейського освітнього і наукового простору:
- мета вищої освіти – підготовка фахівців здатних забезпечити перехід від індустріального до інформаційно-технологічного суспільства, шляхом впровадження інновацій у професійну підготовку майбутніх фахівців;
- формування інноваційного освітнього середовища: зміна організації та змісту освіти, оптимізація кадрового забезпечення, комплексне вдосконалення професійної майстерності педагогів тощо;
- розширення академічної мобільності як студентів, так і викладачів;
- об’єктивне оцінювання здобувачів освіти за трьома шкалами оцінювання – вітчизняна чотирибальна шкала, 100 бальна шкала та шкала ЄКТС.