ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

НАУКА

Наукове фахове видання «Професійна педагогіка»

Для науковців, науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів професійної, фахової передвищої та вищої освіти, структурних навчальних підрозділів підприємств, інститутів післядипломної педагогічної освіти, навчально (науково)-методичних центрів професійно-технічної освіти, аспірантів, докторантів.

Внесено до «Переліку наукових фахових видань України» (Наказ МОН України від 15 січня 2018 року № 32, зареєстрований у  Мін’юсті України 06 лютого 2018 року за  № 148/21600).
З 2020 року електронний журнал "Професійна педагогіка" включено до «Переліку наукових фахових видань України» із присвоєнням категорії Б (Наказ МОН України № 409 від 17.03.2020).

У журналі обґрунтовано актуальні питання модернізації професійної та фахової передвищої освіти, серед яких: пошук нових підходів до формування професійних кваліфікацій, розроблення професійних стандартів, використання інструментів публічно-приватного партнерства, створення в закладах освіти віртуального освітнього простору, забезпечення контролю якості професійної підготовки майбутніх фахівців, удосконалення професійного розвитку педагогів, управління закладами освіти як проєктно-орієнтованими організаціями. Розкрито практичні аспекти оптимізації дистанційного навчання, використання в освітньому процесі мережевих навчально-методичних комплексів, апробації тестових завдань, формування морально-вольових якостей здобувачів освіти, формування у них підприємницької, кар'єрної, міжкультурної, методичної компетентностей. Охарактеризовано тенденції трансформаційних змін професійної освіти в добу незалежності України.

DOI: https://doi.org/10.32835/2707-3092.2022.25.

Опубліковано: 08.11.2022

Тематика:

- теоретико-методологічні основи розвитку професійної освіти і навчання;
- методичні засади професійного навчання майбутніх фахівців;
- зарубіжні та історичні аспекти розвитку професійної освіти і навчання.

 «Професійна педагогіка» Том 2 № 25 (2022

Зміст:

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА У СФЕРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ І НАВЧАННЯ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

Валентина Радкевич                                   4-13

ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ БАЗОВИХ ПОНЯТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ХУДОЖНИКІВ-ВИКОНАВЦІВ

Людмила Шестерікова                                14-22

МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА СТАЛИЙ РОЗВИТОК

Наталя Кулалаєва, Ольга Гайдук                     23-31

НОРМАТИВНА БАЗА, МЕТОДОЛОГІЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ (ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ)

Микола Пригодій, Андрій Гуржій, Олександр Радкевич, Андрій Кононенко       32-44

РОЛЬ НАУКИ І ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ СУБ'ЄКТНОСТІ УКРАЇНИ У ПРОЦЕСІ ВХОДЖЕННЯ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОСТІР

Валентина Попова, Вячеслав Попов                   45-57

ВИЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ОРГАНІЗАЦІЇ КОНСУЛЬТУВАННЯ З МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ

Людмила Єршова, Олена Тітова                           58-65

 ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ      НА ЗАСАДАХ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ

Голда Виноградська                                  66-73

 ЕКООРІЄНТОВАНА ПРОЄКТНА ТЕХНОЛОГІЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ РОБІТНИКІВ          БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ

Тетяна Пятничук                                                        74-81

МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У КОЛЕДЖАХ БУДІВЕЛЬНОГО ПРОФІЛЮ

Тетяна Пащенко, Наталія Ваніна, Анна Остапенко  82-93

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ НІМЕЧЧИНИ, ФРАНЦІЇ ТА ІТАЛІЇ)

Тарас Олефіренко, Микола Пригодій, Дар’я Вороніна-Пригодій      94-103

 

Автор: Наукова бібліотека ХДАЕУ.