Наукове фахове видання «Професійна педагогіка»
Для науковців, науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів професійної, фахової передвищої та вищої освіти, структурних навчальних підрозділів підприємств, інститутів післядипломної педагогічної освіти, навчально (науково)-методичних центрів професійно-технічної освіти, аспірантів, докторантів.
Внесено до «Переліку наукових фахових видань України» (Наказ МОН України від 15 січня 2018 року № 32, зареєстрований у Мін’юсті України 06 лютого 2018 року за № 148/21600).
З 2020 року електронний журнал "Професійна педагогіка" включено до «Переліку наукових фахових видань України» із присвоєнням категорії Б (Наказ МОН України № 409 від 17.03.2020).
У журналі обґрунтовано актуальні питання модернізації професійної та фахової передвищої освіти, серед яких: пошук нових підходів до формування професійних кваліфікацій, розроблення професійних стандартів, використання інструментів публічно-приватного партнерства, створення в закладах освіти віртуального освітнього простору, забезпечення контролю якості професійної підготовки майбутніх фахівців, удосконалення професійного розвитку педагогів, управління закладами освіти як проєктно-орієнтованими організаціями. Розкрито практичні аспекти оптимізації дистанційного навчання, використання в освітньому процесі мережевих навчально-методичних комплексів, апробації тестових завдань, формування морально-вольових якостей здобувачів освіти, формування у них підприємницької, кар'єрної, міжкультурної, методичної компетентностей. Охарактеризовано тенденції трансформаційних змін професійної освіти в добу незалежності України.
DOI: https://doi.org/10.32835/2707-3092.2022.25.
Опубліковано: 08.11.2022
Тематика:
- теоретико-методологічні основи розвитку професійної освіти і навчання;
- методичні засади професійного навчання майбутніх фахівців;
- зарубіжні та історичні аспекти розвитку професійної освіти і навчання.
«Професійна педагогіка» Том 2 № 25 (2022
Зміст:
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА У СФЕРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ І НАВЧАННЯ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
Валентина Радкевич 4-13
ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ БАЗОВИХ ПОНЯТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ХУДОЖНИКІВ-ВИКОНАВЦІВ
Людмила Шестерікова 14-22
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА СТАЛИЙ РОЗВИТОК
Наталя Кулалаєва, Ольга Гайдук 23-31
НОРМАТИВНА БАЗА, МЕТОДОЛОГІЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ (ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ)
Микола Пригодій, Андрій Гуржій, Олександр Радкевич, Андрій Кононенко 32-44
РОЛЬ НАУКИ І ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ СУБ'ЄКТНОСТІ УКРАЇНИ У ПРОЦЕСІ ВХОДЖЕННЯ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОСТІР
Валентина Попова, Вячеслав Попов 45-57
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ОРГАНІЗАЦІЇ КОНСУЛЬТУВАННЯ З МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ
Людмила Єршова, Олена Тітова 58-65
ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ НА ЗАСАДАХ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
Голда Виноградська 66-73
ЕКООРІЄНТОВАНА ПРОЄКТНА ТЕХНОЛОГІЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ РОБІТНИКІВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Тетяна Пятничук 74-81
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У КОЛЕДЖАХ БУДІВЕЛЬНОГО ПРОФІЛЮ
Тетяна Пащенко, Наталія Ваніна, Анна Остапенко 82-93
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ НІМЕЧЧИНИ, ФРАНЦІЇ ТА ІТАЛІЇ)
Тарас Олефіренко, Микола Пригодій, Дар’я Вороніна-Пригодій 94-103
Автор: Наукова бібліотека ХДАЕУ.