ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Конференція з контрольного моніторингу в рамках проекту програми Темпус IV

 


Дирнектор Національно Темпус-офісу в Україні
Шитікова Світлана Петрівна
в.о. ректора  ДВНЗ ХДАУ, перший проректор з навчально-методичної роботи, професор Морозов Влодимир Васильович.

 

Учасники зустрічі:
1. Світлана Шитікова, директор Національного Темпус-офісу в Україні
2. Олена Оржель, менеджер з моніторингу Національного Темпус-офісу в Україні
3. ХДЗВА координатор проекту в Україні, делегація у складі доцентів: Гримблат С.О., Батир Ю.Г., Барановський Д.І., Кузьміна А.Ю.
4. ХДАУ: в.о. ректора, професор Морозов В.В., керівник робочої групи проекту, професор Нежлукченко Т.І., доценти Пентилюк С.І., Папакіна Н.С.
5. ДДАУ: керівник робочої групи, доцент Воловік І.А., професор Пищан С.Г., доценти Масликова К.П., Повод М.Г., Зажарська Н.М.
6. ОДЕУ: керівник робочої групи, доцент  Шаблій О.В., професор Польовий А.М.
На зустрічі були також присутні вчені, викладачі Херсонського державного аграрного університету та магістри біолого-технологічного факультету.

 


З привітальним словом виступив в.о. ректора ХДАУ,
професор Морозов В.В.


Презентацію нових програм підготовки проектів за европейськими програмами надала директор Національного Темпус-офісу
Шитікова С. П.

 

Робочі моменти конференції з контрольного моніторингу в рамках проекту програми Темпус IV Темпус 159173 – TEMPUS – 1 – 2009 – 1- DE – TEMPUS – JPCR
« Європейський магістерський курс з контролю якості та експертизи харчових продуктів»

 

 


Презентацію очікуваних та отриманих результатів проекту на момент проведення моніторингу провів предстаник  Харківської ДЗВА  
Батир Ю. Г.


Презентацію результатів впровадження  проекту Темпус 159173 – TEMPUS – 1- 2009 -1 -  DETEMPUSJPCR від Одеського ДАЕУ надали проректор з міжнародних зв’язків, доцент  Шаблій О.В. та професор Польовий А.М.

 

За результатами проведеної конференції комісія зробила висновок, що мета і завдання проекту досягнуті.  Міжнародна співпраця щодо розповсюдження прийомів вищої освіти за вимогами Болонського процесу, сприяє підвищенню фахової кваліфікації майбутніх спеціалістів.