Викладачі здобувачі перевіряють рівень медіаграмотності: результати приємно вразили!
Теперішнє медіасуспільство — це мега-інформаційне, яке спілкується, ділиться інформацією, отримує нові знання, влаштовує соціальні акції та флешмоби у віртуальному просторі. В основі медіаграмотності перебуває модель, яка заохочує людей замислюватися над тим, що вони дивляться, бачать, читають. Завдання медіаграмотності полягає у трансформації медіаспоживання в активний та критичний процес, допомагаючи людям краще усвідомити потенційну маніпуляцію, а також допомогти зрозуміти роль мас-медіа і ЗМІ у формуванні громадської думки. Споживачі інформації у медіа та соціальних мережах, які водночас є і її творцями, повинні почати критичніше ставитися до повідомлень у ЗМІ, не вірити усьому, що опубліковано, перевіряти інформацію у кількох джерелах, щоб уникнути поширення фейків, тобто неправдивих новин. «Стати медіаграмотним» – не означає пройти якісь курси, вивчитися, отримати сертифікат, і на цьому все. Медіаграмотність – це практична навичка, риса стилю життя.
Національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та інформаційної політики України спільно з USAID, IREX та ПРООН в Україні вже другий рік поспіль організовує національний тест з Медіаграмотності, який проводився 25 жовтня. Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій ХДАЕУ спільно із здобувачами спеціальностей 017 Фізична культура і спорт (ОПП Менеджмент у спортивній діяльності), 073 Менеджмент (ОПП Менеджмент та ОПП Менеджмент інформаційних технологій) та 075 Маркетинг (ОПП Маркетинг) взяли участь в тестуванні.
Національний тест з Медіаграмотності – це частина заходів, присвячених Глобальному тижню медіаграмотності, який святкують у всьому світі 23 – 29 жовтня. У 2022 році це була перша ініціатива в Україні, яка мала на меті об’єднати українців навколо теми медіаграмотності.