Розширюємо професійні скіли разом: знайомство здобувачів спеціальності 073 Менеджмент (ОПП Менеджмент ІТ) з чат-ботом зі штучним інтелектом ChatGPT
Україна поступово розширює свої можливості в цифровому світі. Ще одним кроком у діджиталізації бізнес-середовища стала доступність роботи в чат-боті зі штучним інтелектом ChatGPT з лютого 2023 року. Аудиторія користувачів чат-боту налічує вже понад 100 млн. по всьому світі. За словами розробників чату, він схожий на людину, тільки володіє всіма знаннями про світ. Чат-бот може відповісти на запитання на різноманітні теми, вирішити проблему кодування. Користувач може попросити штучний інтелект написати есе, вірші чи сценарії, перекласти або конспектувати текст. ChatGPT запам'ятовує деталі розмови та будує відповіді на основі того, що користувач уже написав раніше. Він згадає і розповість, як починався діалог. ChatGPT може бути практично всім, що забажає користувач: шеф-кухарем і надавати рецепти, писати бізнес-плани для маркетологів, створювати прес-релізи або давати поради, як психотерапевт тощо.
Спробували познайомитись із ChatGPT і здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент (ОПП Менеджмент ІТ) під час заняття з предмету Менеджмент в умовах інформаційного суспільства (викладач: Жосан Г.В., к.е.н., доцент кафедри менеджменту та ІТ).
Здобувачі змогли попрацювати з ботом, уявити себе менеджерами та спланувати свій робочий день керівника.
Висновок після тестування: варто зосередитись на тому, як фахівці зможуть взаємодіяти з новітнім чат-ботом та з його допомогою поліпшити процеси виконання робочих завдань або навчальний процес. Технологія інноваційна, й ідей, як з нею працювати у різних сферах поки що досить мало. Сприймати її лише як загрозу не варто, доцільніше уважно вивчати та адаптувати її використання під свою діяльність.