ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Громадське обговорення Освітніх програм кафедри економіки та фінансів


15 грудня 2022 року в рамках практичної частини VІІI Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами» відбулося громадське обговорення освітніх програм ступеня бакалавр, магістр і доктор філософії ЗВО-учасників. Презентували власні освітні програми та взяли участь в їх громадському обговоренні в колі наукової спільноти представники таких закладів вищої освіти: Луцький національний технічний університет; Державний університет «Житомирська політехніка»; Мукачівський державний університет; Київський національний університет будівництва і архітектури; Херсонський державний аграрно-економічний університет; Волинський національний університет ім. Лесі Українки; Державний торговельно-економічний університет; Донецький національний університет імені Василя Стуса; Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова; Західноукраїнський національний університет; Національний лісотехнічний університет України (http://surl.li/edpbp).

Від Херсонського державного аграрно-економічного університету виступила Танклевська Наталія, професор, завідувач кафедри економіки та фінансів, яка презентувала для обговорення шість освітніх програм, а саме: першого (бакалаврського) рівня– 051 Економіка, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність; другого (магістерського) рівня – 051 і 076; третій (освітньо-науковий) рівень 051 Економіка. В ході обговорення учасниками було відзначено, що заслуговує на увагу практика включення до складу розробників ОП здобувачів, представників роботодавців і зовнішньої академічної спільноти, студентоцентрованість програм, наявність специфічних ЗК, СК і ПРН, які є додатковими у порівнянні з відповідними компетентностями і результатами навчання, які заявлені у Стандартах освіти за даними спеціальностями. Рекомендовано звернути увагу на необхідність виключення вибіркових компонентів зі структурно-логічної схеми освітніх програм, а також на доцільності посилення унікальності даних освітніх програм, що безумовно підвищить якість ОП і освітніх послуг.

Щиро дякуємо організаторам за можливість прийняти участь у такому важливому для розвитку сучасної освіти заході.