Відкрита лекція на кафедрі землеустрою, геодезії та кадастру
Проведення відкритих занять є компонентом активізації творчої та професійної діяльності викладачів, стимулювання безперервної фахової освіти, підвищення відповідальності за результати навчання та виховання здобувачів.
Відкриті заняття - є однією з основних форм методичної роботи викладачів кафедри землеустрою, геодезії та кадастру.
27 жовтня 2022 року згідно з планом взаємовідвідування та проведення відкритих лекцій, професором кафедри д.е.н., Наталією ДУДЯК було проведене відкрите лекційне заняття в межах дисципліни «Методологічні основи щодо формування проектів землеустрою» яка викладається на факультеті архітектури та будівництва на тему «Особливості написання та порядок захисту кваліфікаційних магістерських робіт».
Згідно з планом лекції були висвітлені наступні питання: наукова робота студента; мета та завдання магістерської роботи; вимоги до написання магістерської кваліфікаційної роботи; етапи підготовки та захисту магістерської роботи.
На лекції були присутні директор ННЦ «Інституту післядипломної освіти та дорадництва», професор кафедри Юрій Яремко, представники професорсько-викладацького складу кафедри землеустрою геодезії та кадастру і стейкхлолдер освітньої програми «Геодезія та землеустрій».
Під час лекції викладачем був наданий матеріал, опрацьований з різних наукових, навчальних, інформаційних джерел та систематизований для подання його в доступному й одночасно науковому стилі. Наталія Дудяк у повній мірі розкрила питання заняття, компактно і систематизовано подала матеріал, представивши вагомі елементи наочно за допомогою мультимедійного забезпечення, що посилило ступінь сприйняття інформації тривимірно: слухати, бачити та відмічати.
По закінченню колеги на засіданні кафедри землеустрою, геодезії та кадастру обговорили лекцію. Науково-педагогічні працівники зазначали змістовність лекції (тема розкрита повністю), інформативність (у лекції міститься цікавий матеріал), зв'язок з практикою (показано практичне значення представленого матеріалу), логічність, вільне володіння матеріалом (лектор не читає текст, а розмірковує, відповідає на питання), емоційність (відчуття зацікавленості лектора та його особиста думка), контакт з аудиторією, культура мови, доступність та темп викладення.
Всім викладачам, а особливо починаючим, необхідно частіше відвідувати лекції своїх колег, досвідчених науковців з метою підвищення свого професійного рівня.
Автор: директор ННЦ «Інституту післядипломної освіти та дорадництва», професор кафедри землеустрою, геодезії та кадастру Юрій Яремко