ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Початок освітнього процесу у здобувачів ступеня вищої освіти магістр, спеціальність 202 Захист і карантин рослин

У 2022–2023 н.р. на агрономічному факультеті розпочався освітній процесу здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 202 Захист і карантин рослин. Основний контингент – випускники нашого університету, які здобули кваліфікацію бакалавра із захисту і карантину рослин та переконалися в правильному виборі спеціальності, актуальність і популярність якої зростає з кожним роком не тільки серед аграріїв, а й багатьох інших сфер діяльності, пов’язаних із сільськогосподарським виробництвом. Показовим є також залучення до числа здобувачів магістрів, які за попередньою освітою отримали спеціальності не тільки агрономічного, а й технологічного, інженерного, економічного, юридичного напряму. Керівні посади, які вони займають на сьогоднішній день у сфері аграрного бізнесу, вимагають високого рівня професійних знань та навичок із багатьох питань у сфері сільськогосподарського виробництва, в т.ч. пов’язаних із захистом рослин.

Упродовж перших двох тижнів навчання майбутні магістри із захисту і карантину рослин стали слухачами обов’язкових освітніх компонент, що сприяють отриманню як професійних (hardskills), так і соціальних (softskills)навичок. Оволодіння фаховими компетентностями забезпечують такі навчальні дисципліни, як «Патофізіологія сільськогосподарських культур», «Фітосанітарна безпека сільськогосподарського виробництва», «Смарт-технології у захисті та карантині рослин», «Аграрна інженерія та охорона праці в галузі», «Екологічна безпека сучасних систем захисту рослин», які викладають висококваліфіковані науково-педагогічні працівники. Поєднання фахових дисциплін із такими як «Філософія науки»,«Фахова іноземна мова» дозволить здобувачам вищої освіти вдосконалити softskills: менеджмент знань та інформації, креативність, нетворкінг, емоційний інтелект, володіння мовами та багато інших. Саме для цього викладачі ХДАЕУ використовують традиційні й інноваційні методи: пояснювально-ілюстративне, проблемне та розвивальне навчання, навчання як дослідження, електронне навчання у системі Moodle, дистанційне навчання з використанням конференц-платформи Zoom, GoogleClassroom тощо.

Автори: професор Олена МАРКОВСЬКА, асистент Ірина СТЕЦЕНКО