Індивідуальна освітня траєкторія здобувачів вищої освіти факультету архітектури та будівництва
Відповідно до Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII та інших нормативно-правових актів, що регулюють здійснення освітньої діяльності, вимог стандартів вищої освіти, стратегії розвитку та місії Університету, за якими здійснюється підготовка фахівців з вищою освітою у Херсонському державному аграрно-економічному університеті, 02 листопада 2021 року – відбулась нарада старост академічних груп та студентського активу факультету архітектури та будівництва Херсонського державного аграрно-економічного університету на тему: «Забезпечення права здобувача вищої освіти на вільний вибір дисциплін». Організаторами заходу виступили – помічник декана з виховної роботи, к.е.н., доцент кафедри гідротехнічного будівництва, водної та електричної інженерії – Тетяна МАЦІЄВИЧ та помічник декана з навчальної роботи, к.т.н., доцент кафедри гідротехнічного будівництва, водної та електричної інженерії, гарант спеціальності освітньої програми Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології –Микола ВОЛОШИН.
Основною метою зустрічі було обговорення питань щодо формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти, важливості ліквідування заборгованостей за навчання та гуртожиток, підготовки заліково-екзаменаційної сесії, термінів перездачі академічних заборгованостей, дотримання розкладу навчальних занять та важливості виконання всіх видів навчальної роботи, виконання інструкції з дотримання протиепідемічних заходів під час організації освітнього процесу в ХДАЕУ.
Крім того, учасникам було наголошено щодо діючого Положення про вибіркові дисципліни ХДАЕУ, яке розміщено на сайті Університету з метою моніторингу якості освіти на факультеті та конкретизації процедури формування переліку, подальшого вибору та вивчення освітніх компонентів із циклу вільного вибору здобувачами початкового (короткого), першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівнів вищої освіти. Адже, вибіркові освітні компоненти уможливлюють поглиблену підготовку у сфері майбутньої професійної діяльності, сприяють академічній мобільності здобувачів та реалізують їх особисті інтереси, дозволяють здійснювати впровадження спеціалізацій у межах базової спеціальності з метою формування компетентностей здобувачів у відповідності до сучасних вимог ринку праці.
Загалом, зустріч була корисною та інформативною для учасників освітнього процесу, оскільки відбувалась у звичному режимі «питання – відповідь».
Автори: Тетяна МАЦІЄВИЧ, Микола ВОЛОШИН (03.11.2021)