ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Дистанційне навчання на кафедрі фізики та загальноінженерних дисциплін під час заліково-екзаменаційної сесії

Ось і настав самий відповідальний для здобувачів вищої освіти період у навчальному семестрі – заліково-екзаменаційна сесія.
У цьому навчальному році кожному учаснику освітнього процесу (і викладачеві, і студенту) прийшлося випробовувати на собі додаткове психологічне навантаження. Воно виявлялось в адаптації до нових умов навчання, які передбачали застосування та у більш повній мірі використання різних методів дистанційної форми навчання.
Сьогодні здобувачі вищої освіти, у своїй більшості належать, згідно сучасної теорії поколінь, до покоління Z (народжені у 1996 році та пізніше). Представники цього покоління завжди на зв’язку, вони усі використовують месенджери та соціальні мережі для зв’язку з друзями та близькими. Вони досконало володіють технологіями.
Саме цим користувалися викладачі кафедри фізики та загальноінженерних дисциплін, організовуючи навчальний процес під час карантину.
За допомогою смартфона, комп’ютера, підключеного до Інтернету, студент має можливість навчатися, використовуючи платформи Moodle, Zoom, месенджери Skype, Viber, Telegram, електронну пошту тощо.
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій (у тому числі перелічених вище) в дистанційній освіті забезпечує якісне вивчення нового матеріалу, виконання практичних, лабораторних, розрахунково-графічних робіт. При цьому є можливість використовувати методичні та інформаційно-довідникові матеріали, презентації, посилання на різноманітні корисні сайти, які надаються викладачами.
Як відомо, навчання – це організована, двостороння діяльність, спрямована на максимальне засвоєння та усвідомлення навчального матеріалу і подальшого застосування отриманих знань, умінь та навичок на практиці.
Тому дуже важливо під час дистанційного навчання спілкуватися із здобувачами вищої освіти.
Викладачі кафедри фізики та загальноінженерних дисциплін спілкуються зі студентами постійно, використовуючи при цьому аудіо-, відеодзвінки у месенджерах, організовуючи відеоконференції на платформі Zoom тощо.
Особливо важливе таке «живе» спілкування з викладачем та іншими студентами групи під час підготовки до складання заліків та екзаменів. Воно мотивуюче впливає на здобувачів освіти. Студенти більш активно надсилають для перевірки виконані завдання.

Сподіваємось, що здобувачі освіти успішно складуть заліково-екзаменаційну сесію.

Автори: Кияновський О.М., Корінь О.В. (14.05.2020 р.)