Використання платформи Moodle при викладанні хімії
Карантин триває, а ми продовжуємо вчитись дистанційно. У нас є чудовий вихід з ситуації що склалася, а саме навчання за допомогою комп'ютерних технологій. Це і оперативність, доступність, наявність свого персонального вчителя.
В університеті створена навчальна система, прив'язана до платформи Moodle, тому навіть при оголошенні карантину студенти можуть використовувати цю платформу, на якой виставлені опорні конспекти, презентації, тести, вказівки до практичних та лабораторних занять. Маючи «на озброєнні» комп'ютер і інтернет, можна дуже швидко виконати будь-який запит до системи, у найкоротший термін отримати відповідь, завдання або детальний розбір своїх помилок. Щоправда, далеко не всі студенти зареєструвались у цій системі незважаючи на постійні нагадування викладача; можливо, це можна було б подолати, якби навчальна частина університета зажадала нарешті приймати заліки та іспити безпосередньо у Moodle, як це поширене у всьому світі. Відразу відпаде необхідність пересилати завдання поштою або соціальним мережам, робити cелфі з білетами і фотозвіти об іспитах і т.п., тому що ідентифікація студентів там прекрасно вирішена, а проблеми зберігання результатів не існує.
У теперішній же час автор приймав іспити в рукописному варіанті по-старому (див. фотографії); треба зауважити, це призводить до значних незручностей.
Автор: Ляшенко Є.В. (08.05.2020)