Лабораторні роботи в умовах дистанційної освіти
Травневий дайджест новин
Біолого-технологічного факультету
Сьогодення робить нам виклики: як працювати, як вчитися, як сприймати матеріал? Складні життєві ситуації забезпечують пристосування до нових умов існування, період пандемії не забороняє здійснювати навчання, розвиватися та працювати. Завдяки ІТ-технологіям та сучасним комунікаціям можливо здійснювати дистанційне навчання.Окрім цього українські студенти можуть використовувати відкриті на час карантину доступні освітні платформ та сервіси з усього світу.
Дистанційне навчання для студентів біолого-технологічного факультету відбувається за розкладом та у певній послідовності: викладачі надсилають завдання для опрацювання використовуючи Viber, Telegram, середовище Moodle, встановлюють крайній термін здачі, студенти за допомогою електронних засобів комунікації звітують про виконане завдання, або надсилають його на перевірку викладачу.
Магістри спеціальності «Харчові технології» в умовах карантину опановують навчальні дисципліни які формують їх компетенції, зокрема, «Експертизу харчових продуктів», працюють над лекційним матеріалом та в домашніх умовах виконують лабораторні роботи. Тим паче, що є простір та час для творчого підходу до виконання поставлених завдань. Звісно, оволодіти фізико-хімічними, санітарно-гігієнічними методами експертизи в дистанційних умовах можливо тільки теоретично, а органолептичні методи експертизи харчових продуктів за наявності теоретичних знань доступні і в домашніх умовах. Органолептичний метод є одним з основних при оцінці якості продуктів. Застосовується при контролі якості сировини, напівфабрикатів, готових продуктів на харчових підприємствах. Для харчових продуктів (виноградних вин, чаю, кави тощо) органолептичний метод дослідження має вирішальне значення в оцінці якості, особливо при визначенні смаків, присмаків, запахів, їх відтінків, консистенції.
Магістр першого року навчання Христина Похіл провела дослідження муки визначила колір, запах, наявність сторонніх запахів та наявність металевих домішок за допомогою магніту та сита.
Староста групи Євген Жогло провів експертизу меду на натуральність і визначив колір, смак, аромат, консистенцію та стан кристалізації меду.
Експертизу молока за зовнішнім виглядом, консистенцією, смаком, запахом, кольором провела Кірова Ярослава
Богдан Танасійчук органолептичним методом провів експертизу солі харчової «Кам’яна» та «Екстра» за зовнішнім виглядом, кольором, смаком, запахом, величиною часток.
Магістри які поєднують навчання з роботою стверджують, що теоретичні знання набуті в університеті допомагають в трудовій діяльності. Працюючи за спеціальністю стало цікавіше сприймати теоретичний матеріал, оскільки відбувається поєднання «теорія = практика».
За словами студентів дистанційна освіта мотивує не розслаблятися, а зосередитись на поставлених завданнях.
Автори: Ряполова І.О., Мєрна І.І. (за редакцією Кривий В.В. Прес-центр БТФ) (07.05.2020)