ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Дистанційна освіта з кожним днем набирає обертів та популярності

Карантин через COVID-19 не став перешкодою для реалізації планів кафедри науки про Землю. Здобувачі вищої освіти та викладачі кафедри використовують всі можливості спілкування – телефон, скайп, Viber, телеграм, електронну пошту.

Використовуючи електронну пошту студентів, науково-педагогічні працівники кафедри надсилають їм електронні підручники, методичні вказівки для підготовки лабораторних і практичних робіт, довідники для виконання розрахунково-графічних робіт. Викладачі спілкуючись зі студентами, інформують про розміщення лекційного матеріалу, дають завдання, оцінюють роботу студентів. На кафедрі створена група у Viber, де студентам надається загальна інформація про розклад та тематику занять (лекції у форматі відео, навчальні матеріали у вільному доступі, складання всіх завдань у онлайн-режимі).

Під час дистанційного навчання в домашніх умовах, використовуючи різноманітні джерела інформації, студенти отримують нові теоретичні знання, які дають нові можливості для творчого самовираження, знаходження та закріплення різних професійних навичок.

Насправді все просто: в університеті працює навчальна система, прив'язана до платформи Moodle, тому навіть до оголошення карантину студенти використовували цю платформу, якщо з якоїсь причини не могли бути присутніми на заняттях. На платформі виставлені опорні конспекти, презентації, тести, вказівки до практичних та лабораторних занять зі спеціальності 103-Науки про Землю.

Викладачі кафедри проводять лекції у форматі відео трансляцій на різних платформах (наприклад, Zoom, Microsoft Team), а студенти надсилають виконані завдання через соцмережі. Але досить часто студенти просто читають теорію, а потім виконують завдання. 

 

Бойко Дарина – студентка 3 курсу спеціальності 103 – науки про Землю під час дистанційного заняття ознайомлюється з лекційним матеріалом по предмету «Моніторинг вод» та відповідає на контрольні запитання письмово.

 

Здобувач 3 курсу спеціальності 103 - науки про Землю (НПЗ)
Голокоз Максим виконує тестове завдання з предмету «Моніторинг вод», яке отримав по електронній пошті.

 

Костенюк Юлія студентка 3 курсу (НПЗ) виконує конспект лекції з предмету «Моніторин вод», використовуючи Viber.

 

Бакалавр Гаран Володимир спеціальності 103 – Науки про Землю – виконує роботу з дисципліни «Техногенні родовища корисних копалин» , використовуючи електронний варіант завдання. 

Бажаємо студентам успішної здачі заліків та іспитів.

Автор : асистент Музика Н.М. (30.04.2020 р.)