Соціальні мережі – один з альтернативних способів навчання
Під час надзвичайної ситуації в країні, використовуємо навчання вдома, як альтернативний спосіб навчання.
Дистанційне навчання дає можливість вчитися, перебуваючи на будь-якій відстані від навчального закладу. Для дистанційного навчання кафедра лісового та садово-паркового господарства використовує соціальні мережі.
Навчальні матеріали доступні у режимі 24/7, навчальні події можуть бути заплановані в режимі реального часу, що сприяє миттєвій і послідовній взаємодії і дискусії між студентами одного курсу. У перспективі подальшого розвитку здійснити докладне дослідження щодо з’ясування кращої платформи для реалізації дистанційного навчання, довести, що процес навчання здійснюваний у приємному і звичному середовищі, ймовірно, буде успішним завдяки більш високому ступеню мотивації. Для цього викладачі створиличелендж «Вивчаємо рослини разом» в соціальній мережі «Instagram».
Студентам було цікаво «кидати» виклик один одному.
Також завдяки Viber та Facebook було розіслано перелік корисних посилань на онлайн ресурси, інструменти, освітні платформи, що стануть у нагоді як студентам так і їх батькам..
Отже, соціальні мережі як засіб дистанційного навчання має низку переваг: для вищих навчальних закладів це легка доступність та вільна альтернатива дорогим соціальним платформам навчання, найчастіше соціальні мережі прості у використанні й інтуїтивно зрозумілі для викладачів та студентів. Для здобувачів освіти навчання може бути негайно спрямоване на вивчення фактичного матеріалу курсу, а не на вивчення технології використання навчального середовища.
Вони містять у собі досить достатньо засобів навчання, включаючи відео, зображення, дошки обговорень, чати й особисті повідомлення. Якості соціальних мереж можна порівняти з перевагами інших соціальних сервісів через їх інтегрування у вигляді додатків.
Автор: Омелянова В.Ю. (04.04.2020)