ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Дистанційне вивчення англійської мови для моніторингу інформації про вірус COVID-19 в глобальній мережі

У зв’язку із проведенням карантинних заходів на території України, впровадження дистанційного навчання у вищих навчальних закладах є оперативною відповіддю на світовий виклик, зумовлений поширенням COVID-19. Саме тому викладачі кафедри іноземних мов із перших днів впровадження карантину активно долучились до освітнього процесу в новому форматі.

Дистанційне навчання здобувачів вищої освіти здійснюється завдяки використанню технічних та інформаційних засобів: за допомогою навчально-інформаційного порталу Moodle, де розміщені електронні навчальні комплекси; у вигляді відправлення миттєвих повідомлень через електронну пошту; використання платформ Google Classroom, Zoom, Skype, Viber та інших навчальних ресурсів.

Для здобувачів вищої освіти агрономічного факультету (1, 2 групи) ст. викладачем Дашевською Л.М. було запропоновано опрацювання теми Lets talk about COVID-19 (Coronovirus)”. Здобувачі мали змогу переглянути відео англійською мовою, ознайомитися з новим лексичним матеріалом, зрозуміти, як правильно вживати нові лексичні одиниці.

Вважаю, що знання іноземної мови з даної тематики надасть змогу здобувачам проводити моніторин інформації про вірус COVID-19 в глобальній мережі з першоджерел, які зазвичай є англомовними.

Глазов Кирило, 1 курс, 1 група агрономічного факультету. Щодо саморозвитку: «На мою думку, карантин є гарним поштовхом для того, щоб отримати нові знання і почати зростати у своїх захопленнях або навіть взятися за вивчення чогось взагалі нового. Тому зараз часу вистачає як на прочитання нової книги, так на розвиток мого власного хобі. Наприклад, зараз у будь-який час я можу спокійно зайнятися вивченням іноземної мови або просто прочитати новий художній твір чи поглибити знання у своїй спеціальності завдяки науковій літературі, на яку до цього бракувало часу.»

 

Ковтун Дар’я, 1 курс, 2 група агрономічного факультету: «На дистанційному навчанні намагаюся виконувати всі завдання згідно розкладу занять, завдяки цьому можна зекономити багато часу. Тому з урахуванням того, що зараз я вже не витрачаю час на дорогу до ВНЗ, навчання такого формату зберігає особистий час, який можна раціонально використати для власного розвитку.»

Донгаузер Володимир, 1 курс, 2 група агрономічного факультету: «Особисто для мене дистанційне навчання не викликало ніяких перешкод, а, навпаки, допомогло краще опанувати «самонавчання», яке я вважаю найкращою та найефективнішою формою освіти. Зараз найголовніше – це самодисципліна й усвідомлення того, що ці знання потрібні самому студенту.»

Автор: ст. викладач Дашевська Лариса Миколаївна (31.03.2020)