Другий день навчання школярів у «Весняна школа кулінарної майстерності»
Згідно програми другий день навчання у весняній школі кулінарної майстерності для школярів був присвячений практичній майстерності, на якому школярі ознайомили з прованською сумішшю пряних трав що складається з розмарину, базиліка, шавлії, чебрецю, м'яти перцевої, садового чабру, майорану і материнки. Ці пряні рослини, що входять до складу прованської суміші, служать ідеальним доповненням один одному, їх смакові властивості прекрасно поєднуються.
Дивовижно поєднання прованських трав, зелені, перцю або цибулі додаються при запіканні деяких страв. В умовах навчальної лабораторії учні запікали картоплю з травами, яка стала справжньою королевою столу. Завдяки цій приправі картопля стала не тільки більш ароматною, але і більш корисною. В травах міститься чимало біологічно активних речовин, необхідних нашому організму. Йдеться про ефірні олії, дубильні і мінеральні речовинах, смоли, ферменти, органічні кислоти, вітаміни, які сприяють підвищенню апетиту і кращому перетравленню їжі.
Другу половину заняття учні засвоювали дуже корисну навичку – приготування соусів.
Мало того що приготування соусів розширює кулінарний кругозір, так школярі, немов чарівники, змогли змінювати смак звичних страв, посилювати його і прикрашати. Хороший соус сприяє кращому сприйняттю і створює позитивний ефект від приготованої страви. Учні весняної кулінарної школи майстерності на власному прикладі продемонстрували, що готувати їх не так важко, якщо не брати до уваги аристократичні рецепти з дуже дорогими або дуже рідкісними інгредієнтами. Ще один великий плюс в тому, що приготувати соуси можна до будь-якої страви з м'яса, риби, навіть до каші і овочів, не кажучи вже про десерт ( існують соуси до тортів, вафель і морозиву).
Викладачі кафедри інженерії харчового виробництва сподіваються, що весняна школа кулінарної майстерності розкриє всі кулінарні таланти своїх учнів і маленькі спалахи зацікавленості в очах дітей переростуть в справжні зірки професіоналів харчових технологій.
Автор: к.с.г.н., асистент Новікова Н.В.